Wat vinden jullie van deze heatsink/fan?

Pagina: 1
Acties:

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik heb een Duron 1200 bestelt maar nog geen koeler. Eerst dacht ik aan een Alpha PAL8045T met een Papst fan maar die past helaas niet op me mobo :{ Ik ben dus opzoek gegaan naar iest kleiners en omdat ik me pc stil probeer te houden was dat best lastig. Uiteindelijk had ik als heatsink een Swiftech MCX370 Silent (Athlon/P3) gekozen en deze fan wil ik dan vervangen door een (60 x 25) Papst 612 NGML die 19dB(a) produceert en dus nauwelijks hoorbaar is :) En als laatste nog wat pasta: Arctic Silver 3 Compound.
Wat denken jullie :? Gaat dat m'n 1200 koel houden :? Ik weet n.l. niet of die fan genoeg lucht verplaatst maar een pro is weer dat ik niet ga OC'en :)

(Dit alles wil ik gaan halen bij Perfect-systems voor de geintereseerden :))

• kutkip
*kick* Nèt geen 30min. :P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 23:27 schreef kutkip het volgende:
*kick* Nèt geen 30min. :P
:Z :Z Binnen 24 uur kicken is niet de bedoeling.. laat staan binnen een half uur :{

Deze combo houdt je cpu koel genoeg, maar ook zeker niet meer dan dat. Als je wat marge wil houden (ook voor de zomer) zou ik een iets sterkere papstfan nemen :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

kutkip, ik heb je al vaker gewaarschuwd: je krijgt nu een officiele waarschuwing voor kicken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Op zaterdag 13 april 2002 23:58 schreef Exirion het volgende:
kutkip, ik heb je al vaker gewaarschuwd: je krijgt nu een officiele waarschuwing voor kicken.
hehe })

dikzak

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Nou een serieuze reply dan? :
Die heatsink is iig goed, alleen zou ik een iets snellere Papst erop zetten en waarom geen 80mm?

• kutkip
Excuses voor ut kicken mensen :{

Maar weer on-topic: Zal een Papst fan die 19dB produceert en 25 m3/h lucht verplaats dan wel voldoende zijn :? Anders moet ik de fan die bij de heatsink gelevert zit erop laten en die produceert 28 dB :(

Verwijderd

ik heb zelf nu een spire gehaald
met een coperecern (groot koelblok)
met een 8cm en er op met temparatuur sensor
dus mijn temperatuur is altijd 39graden

wat doet deze sensor nu ?

wel als hij boven een bepaalde waarden komt gaat de fen harde draaien om te voorkomen dat hij verbrand

het maak niet uit of ik niks doe met de pc of als ik aan het spelen bent de temperatuur blijft 39graden

ik zal even kijken welke type nummer is
Pagina: 1