You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
je kunt ook compurnamen gebruiken
im mijn geval:
net send SERVER test 123
ps. werkt alleen onder win2000/nt/xp
net send [ip-van-ander] "bericht"
bijvoorbeeld
net send 192.168.0.0 "Dit is een testbericht"
[big edit]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
[hondje aan het snuffelen gezet]Op zaterdag 13 april 2002 22:38 schreef Klubbheads het volgende:
zit dat nog in xp ?met win98 heb ik er nog wel mee gewerkt
Niets gevonden onder de naam winpopup
Ik wil geen client en bij winpopup moet de andere kant ook winpopup aan hebben staan.Op zaterdag 13 april 2002 22:45 schreef CowMike het volgende:
Install een IRC server op je server, geef alle computers IRC clients, en klaar
Ik draai win98se en buurman denk ik ook.
Mij lijkt dat het mogelijk moet zijn om een message op het scherm te toveren met de tekst die je intikt, en dat de ontvanger als ie het gelezen heeft gewoon op 'ok' kan klikken, exit bericht. Dus a la een standaard foutmelding...
Dat is dus pcies wat ik zoekOp zaterdag 13 april 2002 22:50 schreef bart1234 het volgende:
En doe eens een voorstel voor hetzelfde, maar dan van XP pro naar 98? Dus bericht zonder client software...
Mij lijkt dat het mogelijk moet zijn om een message op het scherm te toveren met de tekst die je intikt, en dat de ontvanger als ie het gelezen heeft gewoon op 'ok' kan klikken, exit bericht. Dus a la een standaard foutmelding...
Maar nou nog een naam
kan je nog veel leukere dingen bij je buurman doen
Ik frut, dus ik epibreer
Is daar een client voor nodigOp zaterdag 13 april 2002 22:57 schreef pistole het volgende:
Winbus?
kan je nog veel leukere dingen bij je buurman doen
Maar idd, hiervoor moet je buurman eerst een client installeren.
Maar, stomme vraag misschien, waarom niet gewoon msn of icq? Ik denk dat het met "standaard win98" niet echt gaat lukken zonder aparte programma's.
Ik frut, dus ik epibreer
is dus niet in win98Op zaterdag 13 april 2002 23:01 schreef Uhhhhh het volgende:
Hermes....
Vergelijkbaar met WinPopup maar dan ook voor WinXP en W2K...;)
Op zaterdag 13 april 2002 23:22 schreef Chopper_Rob het volgende:
[..]
is dus niet in win98
rustig aan hoor.
Dit is gewoon niet mogelijk onder win9x zonder dat je aparte software installeert.
Punt.
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
p.s. De link is legaal gaat gewoon naar Tucows
Verwijderd