Toon posts:

Quickonline ??????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit het met die fair use policy bij Quickonline?
Kijken hun naar het hoeveelheid uur dat je in de maand op internet zit of naar de hoeveelheid data die je hebt???

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Het gaat iig niet over een maand, ze meten hoe LANG je (per dag?) op internet zit.
Ik heb een waarschuwing gehad na 4 dagen....
Daarna heb ik de servicedesk gevraagd hoeveel tijd je nou eigenlijk per dag online mag zijn. Antwoord: wazig geleuter over poorten en verhoudingen en dus GEEN antwoord op MIJN vraag. Kortom, ze stellen geen duidelijke limiet dus:
"Geniet, maar Surf met mate!"

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

wazig leuteren kunnen ze bij QuickOnline zeker ja, wij hebben ook een abonnement en wij hebben ook een tikkenteller in huis.
Op de website van StinkOnline staat uitdrukkelijk dat je geen extra kosten betaald voor het inbellen dus ook geen start tikken. Nauw wil het dus zijn dat iedere keer als wij inbellen er op de tikkenteller wel een starttik verschijnt.

Vervolgens hebben wij een mailtje gestuurd om te vragen hoe dit nou zit, je begrijpt het al het eerste mailtje vertelde ons dat wij wel moesten betalen, vervolgens kregen wij een reply waarin weer stond dat wij neit hoefte te betalen. Wij weten whet niet meer, StinkOnline waarschijnlijk ook niet, maar wij wachten de telefoonrekening even af

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

bij Quickonline verbruik je wel tikken natuurlijk, je betaalt er alleen niks voor.
Dat is het hele verschil......doh
Dat geldt dus voor gewone tikken en OOK de starttik.
Amen.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Ze hebben een poortverhouding can 1:4 (1 poort per 4 gebruikers). Dus in theorie kun je 1/4 van de tijd internetten, dus 6 uur per dag. Verder houden ze alles gewoon goed in de gaten, als je continue zit te downloaden zullen ze dat ook niet zo op prijs stellen denk ik. Maar regelmatig downloaden zal geen probleem zijn (ik zit ook regelmatig te downloaden, nog geen waarschuwing ofzo gehad).

Verder is Flatstream echt ideaal voor mij - mijn volgende telefoonrekening wordt een heel stuk lager...

En je betaalt de starttik ook niet hoor!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 11:45

me1299

$ondertitel

Rot nu eens op met je bullshit over die starttikken!!! Dat hele nummer gaat buiten KPN service om, en die starttikken hoef je dus niet te betalen balletje!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Pagina: 1