Hay peeps,
Na vanmiddag ben ik de gelukkige bezitter van een elsa ti200, ik zit echter met 1 probleem. Ik heb deze kaart gekocht omdat deze ver over te clocken zou zijn omdat hij in het bezit zou zijn van 4ns geheugen. Het probleem is dat dat dus op de site staat:
bedankt alvast.
Na vanmiddag ben ik de gelukkige bezitter van een elsa ti200, ik zit echter met 1 probleem. Ik heb deze kaart gekocht omdat deze ver over te clocken zou zijn omdat hij in het bezit zou zijn van 4ns geheugen. Het probleem is dat dat dus op de site staat:
Maar wat staat er op de doos van het dingetje:Powered by NVIDIA GeForce3 Ti 200
nFinite FX enginefully programmable effect processor for realistic 3D representation, e.g. volumetric fog, particle effects, reflective bump mapping and animated water surface
High resolution anti-aliasing (HRAA)no more pixel edges, even at high resolutions
Lightspeed Memory Architecture for never seen before 3D performance
64 MB DDR SDRAM with 400 MHz effective memory clock and 4.0 ns access time
TV-out for games and DVD movies on TV
Bonus game Giants: Citizen Kabuto as full version; optimized for the ELSA GLADIAC 721TV-OUT to support the GeForce3 processor effects
Includes 3DMark 2001 full version (MadOnion)
6-year warranty
Ik vraag me dus af word ik nou in het ootje genomen of snap ik het gewoon niet ?64-mb DDR sdram with 400mhz effective memory clock and 5ns access time.
bedankt alvast.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen