Verwijderd
Wil je mij nog een mailtje sturen waar ik het geld moet storten enzo?Op zondag 21 april 2002 12:02 schreef d_v_pelt het volgende:
^
Check your mailOp zondag 21 april 2002 13:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wil je mij nog een mailtje sturen waar ik het geld moet storten enzo?
Verwijderd
Jaja, ik zie hem.Op maandag 22 april 2002 18:21 schreef d_v_pelt het volgende:
^
Btw je weet mijn adres toch nog wel of niet
Als je een mailtje met je adres hebt gestuurd wel ja..Op maandag 22 april 2002 18:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Jaja, ik zie hem.
Btw je weet mijn adres toch nog wel of niet
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Ja hoor, ik stuur ze pas op als het geld binnen isOp dinsdag 23 april 2002 08:13 schreef CRX_Lunatic het volgende:
d_v_pelt, laat je het ons nog ff weten wanneer je onze heb tubes opstuurd?
Ik hoop dat ik ze vandaag binnen krijg. Ik heb het namelijk ff voorgeschoten.
Ik hoop wel dat iedereen het geld gaat storten, want €190 vooschieten is toch eigenlijk best wel veel
Verwijderd
Anders komt het waarschijnlijk morgen.
Ja ik heb hem... moet je nog geld terug hebben?Op dinsdag 23 april 2002 15:40 schreef MartNL het volgende:
Ik heb je 10 euro gestuurd is het aangekomen?
Anders komt het waarschijnlijk morgen.
Shit Shit Kut...vandaag de postbode langs geweest... ben net een kwartier te laat
nu hoop ik dat m'n moeder het op wilt halen, want ik heb geen tijd om het op te halen
Anders komt het van het weekend wel
Nee hoor ik hoef niks terug.Op dinsdag 23 april 2002 18:16 schreef d_v_pelt het volgende:
[..]
Ja ik heb hem... moet je nog geld terug hebben?
Shit Shit Kut...vandaag de postbode langs geweest... ben net een kwartier te laat![]()
![]()
![]()
(ben weg geweest)
nu hoop ik dat m'n moeder het op wilt halen, want ik heb geen tijd om het op te halen
Anders komt het van het weekend wel
Alvast bedankt voor de moeite.
Verwijderd
ik weet niet precies hoelang maar in ieder geval lang genog want met zo'n tube kun je 86 pc's insmerenOp zondag 14 april 2002 00:46 schreef Tom S. het volgende:
[..]
![]()
Verder heb ik wel interesse. Weet iemand hoelang je dat spul kan bewaren in een dichte verpakking?
Ik stuur steeds een mailtje naar iedereen, dus ook naar jou...Op dinsdag 23 april 2002 20:48 schreef Erik1 het volgende:
Ik heb nog geen mailtje ontvangen hoe dat zit met betalen enzo...
erik.nijhuis@home.nl toch?
http://home.quicknet.nl/qn/prive/g.van.pelt/
van postbank naar rabobank duur minimaal een week...
Verwijderd
Ik ook namelijk dus als jij nu kijkt bij rabobank telebankieren zie je dat ik het geld heb overgeschreven
yups je geld is binnen... hij komt er zo snel mogelijk aan...Op donderdag 25 april 2002 22:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik neem aan dat jij bij de rabobank zit??
Ik ook namelijk dus als jij nu kijkt bij rabobank telebankieren zie je dat ik het geld heb overgeschreven
Verwijderd
Mooi zoOp vrijdag 26 april 2002 08:09 schreef d_v_pelt het volgende:
[..]
yups je geld is binnen... hij komt er zo snel mogelijk aan...![]()
als ik je nou 10 euro overmaak
kan ik dan iig 1 krijgen?
/omkoopmode
tja.. ik zit alleen tydje te piekeren om dat spul te halen omdat mijn proc temp veel te hoog is vandaar
ik zie deze topic voor et eerst
Ja alleen als iemand anders weigert om er 1 te betalen, want tot nu toe heb ik alles verkocht...Op dinsdag 30 april 2002 03:59 schreef ThaHandy het volgende:
omkoopmode
als ik je nou 10 euro overmaak
kan ik dan iig 1 krijgen?![]()
/omkoopmode
tja.. ik zit alleen tydje te piekeren om dat spul te halen omdat mijn proc temp veel te hoog is vandaar
ik zie deze topic voor et eerst
ik doe hem vandaag op de bus...ik heb je geld binnenOp dinsdag 30 april 2002 09:47 schreef Erik1 het volgende:
wil je mijn tube aub zo snel mogelijk opsturen, mijn overschrijvingsformulier was geweigerd, want het was een oud formuler in guldens en niet in euro'smaar ik heb gistermiddag het overgemaakt met rabo telebankieren, dan gaat het sneller. Ik heb die tube echt nodig, want ik heb hier mijn nieuwe computer staan helemaal in elkaar maar er zit verder helemaal niets geen pasta bij de koeler , zelfs niet zo'n thermal-pad kauwgom ding
. Alvast bedankt
http://www.xbmcfreak.nl/
Bedankt!Op dinsdag 30 april 2002 17:59 schreef d_v_pelt het volgende:
[..]
ik doe hem vandaag op de bus...ik heb je geld binnen
nee is niet meer open...maar als mensen niet betalen (ik heb voorgeschoten) dan kan ik misschien iets regelen als ik nog wat over heb...Op dinsdag 30 april 2002 20:43 schreef Erhnam het volgende:
Is deze actie nog open ? Ik heb zeer veel interesse !
ja ze zijn onderweg, ik had ze laat opgestuurd... dus een deze dagen moet je het binnen hebben...Op woensdag 01 mei 2002 16:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Heb je mijn artic silver 3 al opgestuurd?? Want vandaag zat hij helaasniet bij de post
Verwijderd
Heb je hem wel verstuurd naar mij, want dit gaat nu wel erg lang duren!
Ik wil wel eens weten of me pa al betaald heeft.
WTF !! hoe kan datOp vrijdag 03 mei 2002 16:32 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb Ik heb hem nog steeds niet binnen!!
Heb je hem wel verstuurd naar mij, want dit gaat nu wel erg lang duren!
Verwijderd
Stuur eens een mailtje naar mij met het adres waar je het naar hebt toegestuurd.Op vrijdag 03 mei 2002 19:02 schreef d_v_pelt het volgende:
[..]
WTF !! hoe kan dat![]()
ik heb hem 2 dagen geleden op de bus gedaan
![]()
ja je hebt wel betaald, en ik heb het opgestuurd, ik ga nu ff de lijst vernieuwen, want door dat kut quicknet kon ik m'n ftp niet opOp vrijdag 03 mei 2002 19:25 schreef Soldier2000 het volgende:
EN idd update die lijst maar eens, want volgens die lijst heb ik nog niet betaald
girofoon werkte niet :(
van zo'n stuk kauwgom naar pasta is altijd een verschil, ik gebruik nu koelpasta van OCZ maar moet AS3 hebben want deze is bijna opOp vrijdag 03 mei 2002 21:06 schreef Erik1 het volgende:
Ik heb mijn Artic Silver vanmorgen gekregen! Het werkt wel goed zeg, Athlon XP 1800+ @ 2000+ op 43 graden stressed (idle is ie nooit) en PIII 667 @ 720 zakte van 46C naar 35C (zat eerst een kauwgom pad onder ipv de Artic Silver) Is wel een dikke tube, hoeveel CPU'tjes kun je er wel niet mee insmeren zeg? Dat zullen er erg veel zijn!
waxht maar af...misschien krijg je het morgenOp vrijdag 03 mei 2002 21:19 schreef Soldier2000 het volgende:
Adres is goed.
Ik weet niet hoe dik die tube van ASIII is maar die van ASII is voor maximaal 1/4e gevuld...ik d8 ook dat ik wel ff vooruit kon maar ging erg hard (kwam vooral doordat ik collega's ff wat gaf enzo).Op vrijdag 03 mei 2002 21:06 schreef Erik1 het volgende:
Is wel een dikke tube, hoeveel CPU'tjes kun je er wel niet mee insmeren zeg? Dat zullen er erg veel zijn!
BDW ik kom hier vaak maar deze inkoop actie heb ik helemaal niet gezien!?
met deze tube kan je er zeker 40 mee besmeuren...Op vrijdag 03 mei 2002 21:47 schreef Gman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dik die tube van ASIII is maar die van ASII is voor maximaal 1/4e gevuld...ik d8 ook dat ik wel ff vooruit kon maar ging erg hard (kwam vooral doordat ik collega's ff wat gaf enzo).
BDW ik kom hier vaak maar deze inkoop actie heb ik helemaal niet gezien!?
Ik zit nu op 2Op vrijdag 03 mei 2002 22:11 schreef d_v_pelt het volgende:
[..]
met deze tube kan je er zeker 40 mee besmeuren...
btw, heeft het nut om een K6-2 hiermee in te smeren? (daar zit zo'n Heatspreader op)
Verwijderd
Ja, dat heeft nut, maar een K6-2 wordt toch al niet zo warm dus ik zou het gewoon zo laten.Op vrijdag 03 mei 2002 23:56 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Ik zit nu op 2
btw, heeft het nut om een K6-2 hiermee in te smeren? (daar zit zo'n Heatspreader op)
Mijn K6 werd max. 35C met een standaard koeler, ik had dus ff wat pentium1's getest en daarna de k6 er weer in, starte op, staat er op mijn thermometertje 70C! (Vcore op 3,5v laten staan, had ik niet door en 3 reboots later wassie doodOp zaterdag 04 mei 2002 10:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft nut, maar een K6-2 wordt toch al niet zo warm dus ik zou het gewoon zo laten.
Verwijderd
Gecondoleerd, is mobo ook kapot?Op zaterdag 04 mei 2002 10:47 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Mijn K6 werd max. 35C met een standaard koeler, ik had dus ff wat pentium1's getest en daarna de k6 er weer in, starte op, staat er op mijn thermometertje 70C! (Vcore op 3,5v laten staan, had ik niet door en 3 reboots later wassie dood) Als ik er nou ASIII op had was het niet zo warm geworden (Al is 3,5v Core ook niet zo gezond...)
Nee, de mobo zit nu in mijn webserver met een langzamere K6 300@233Op zaterdag 04 mei 2002 11:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Gecondoleerd, is mobo ook kapot?
Verwijderd
Ik heb met die Titan trouwens goeie resultaten .
Verwijderd
Doe er maar eens ASIII tussen zal je zien dat het met een goed cooler weer enkele graden minder is..Op zaterdag 04 mei 2002 17:24 schreef casey het volgende:
Waarom is deze pasta zoveel beter als bijv. Titan Silver Grease ik hier bij de plaatselijke compu boer kan kopen ?
Ik heb met die Titan trouwens goeie resultaten .
hehe eindelijkOp zaterdag 04 mei 2002 11:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Artic Silver 3 binnen
nog maar een inkoop actie? er tussen door?Op dinsdag 30 april 2002 17:58 schreef d_v_pelt het volgende:
[..]
Ja alleen als iemand anders weigert om er 1 te betalen, want tot nu toe heb ik alles verkocht...
Verwijderd
Op mail reageer je niet meer
artic@***.nl
Ik wacht af! Ik wil et namelijk ook graag hebben
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 11-02-2025 15:43 ]
er zijn er vandaag weer een paar de deur uit gegaanOp dinsdag 07 mei 2002 20:53 schreef Brazza het volgende:
Hoe staat het wanneer wordt de AS3 verstuurd!!
dus stuur maar al vast op met wat cd's
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
het is er blijkbaar nog nietOp vrijdag 10 mei 2002 12:44 schreef Brazza het volgende:
Hoe staat het? Het is bij mij afgeschreven op 30 April..
ow shit, ik raak ff in de war met iemand anders. ja ik heb het binnen en verstuurdOp vrijdag 10 mei 2002 13:30 schreef Brazza het volgende:
Maar er staat: nu wel afgeschreven? EN Verstuurd
mijn geld moet nu toch wel binnen zijn
€ 8,50 inc porto.Op dinsdag 28 mei 2002 17:39 schreef tastingw het volgende:
Ikke !!
kosta kwanta ????
tastingw@hotmail.com
En ik wil het wel graag hebben, DUS VERKOOP DIE VAN MIJN NIET AUB
Dan maak ik het bedrag ( zet dat er ook even bij ) zo snel mogelijk ( over internet
Ik heb je ook twee mailtjes gestuurd
ja, dan ben jij de laatste...Op dinsdag 28 mei 2002 19:26 schreef Erhnam het volgende:
d_v_pelt, heb je er nog 1 over.. Ik zie dat er een aantal mensen niet betaald hebben. Ik zou er graag 1 willen overnemen !! Zou je je rekeningnummer willen mailen naar erhnam@euronet.nl
Dan maak ik het bedrag ( zet dat er ook even bij ) zo snel mogelijk ( over internet) over en heb je het meteen binnen !!
ik ga kijken, want ik heb verder niks meer nodig.Op dinsdag 28 mei 2002 22:22 schreef marsyl het volgende:
tijd voor een nieuwe aktie?
of was dit nu over?
grtz
Okee Bedankt !Op dinsdag 28 mei 2002 20:52 schreef d_v_pelt het volgende:
[..]
ja, dan ben jij de laatste...
heb je mijn geld al ontvangen??? en lees a.u.b. je mail
Op je mail krijg ik namelijk ook geen antwoord!