Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beetje 'schimmel' op de heatsink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de nieuwe Cooler Master gekocht, die met heat pipe :)

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com.hk/en/products/cooler/hhc-001.jpg

Scheelt me weer 6 graden :) Alleen jammer dat ik mijn Blue Orb van het moederbord (ASUS A7V266) heb moeten halen :( Maar die zet ik wel op de geluidkaart, die wordt warm als ik de FSB omhoog gooi >:)

Anyway, terug naar de schimmel... Voordat ik de nieuwe cooler er op zet heb ik dus de oude SK6 met Delta fan zonder fingerguard (en dan heb ik gemerkt :() er af gehaald, na een gigantische scheldpartij en een aanranding van dat irritante clipje dat de heatsink op mijn AMD TB 1.33 moet houden, die was er zeker ingebrand of zo :?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/herrtod/Schimmel%20op%20SK6.jpg
De 'schimmel' bah wat een zwarte troep aan mijn handen

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/herrtod/Mooi%20zo.jpg
Beetje gepoetst, maar er zit nog steeds rotzooi in. Heb ook maar wat extra spulletjes op de foto er bij gezet.

Ik neem aan dat er ergere gevallen van heatsink schimmel zijn, aangezien die maar een half jaar of zo 24/7 draaide. Laat zien die zooi :D

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

hmm geen last van maak gemiddeld 1 keer per maand kast ff open om te kijken, is het te erg? ff weghalen.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:13
zoiets heet stof.

overigens moet die coolermaster met heatpipes geloof ik horizontaal gemonteerd worden voor het gewenste effect?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:38
Schimmel leeft toch alleen op vochtige plekken? HTF kan dat op een heatsink. Ding is toch altijd warm genoeg om vocht te verdampen?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 01:41
Het is idd gewoon stof hoor. Heeft bijna iedereen denk ik :)

• Terror
Zou de topicstarter het verschil niet kennen? Maar goed. Is op de foto niet echt te zien.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

schimmel, dat heb ik nog nooit op mn heatsink gehad, leg je er kaas ofzo tussen en vergeet je t dan??? :?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:13
leg eens wat van die schimmel op je tong, ben je er zo achter of het echt schimmel is :D

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Robino
  • Laatst online: 16:12
Mag ik vragen hoe er *censored* schimmel aan je koelblok kan komen. Zie jij ergens water of iets anders waarvan schimmel kan groeien :?

Verwijderd

het is idd niet best als er schimmel op je heatsink zit, maare dan zou er ook schimmel op andere plaatsen moeten zitten? Alhoewel, de heatsink is wel een super plaats, donker, warm maar als het goed is niet vochtig...

• kutkip
  • Laatst online: 27-11 01:41
Op zaterdag 13 april 2002 21:43 schreef P5ycho het volgende:
leg eens wat van die schimmel op je tong, ben je er zo achter of het echt schimmel is :D
:+

• Terror
Maybe hebben alleen tweakers geen last van schimmel. Goeie koeling (kunnen ze niet tegen). Veel licht (blacklights). :)

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Ik heb een paar maand geleden uit de "defecte" pentium van een vriend een hand vol stof gehaald, zat vooral veel op de CPU cooler, maar die was verkeerd geplaatst denk ik, hij zoog al het stof tegen de CPU. |:(

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Aparte manier om je nieuwe spulletjes onder de aandacht te brengen.... ;)

• Terror
Hmm, dat was me nog geeneens opgevallen :P

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

het valt mij wél op dat de topicstarter tog erg stil is na het noemen van het woord stof ;)

Alleen:           DE GROETJES

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Lol, schimmel op heatsink ?? Lijkt me nogal sterk... is veels te warm voor schimmels ;)

Eat my shorts !

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 22:43
Hmmz, wrom hebbie in godsnaam een nieuwe cooler gekocht, die Cooler Master is maybe standaard 2 a 3 graden koeler maar dat is het dan ook wel, die andere paar graden had je er zo af kunnen halen doormiddel van je SK6 gewoon ff een keer na te kunnen kijken en al het pluis er tussen uit te halen. Maarja it's your money :P

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik heb ook last van schimmel op een moederbord gezien. Ik trok dat ding ooit eens uit de sloot (wattie daar deed weet ik niet) en na een maand zag het hele mobo er uit als het vervoersmiddel van St. Nicolaas!! :) :+ *D
Ik heb het ding weggepleurt.... Was toch maar een 286 met een Pentium 66. :)

Ik weet het, dat kan niet, daarom juist (zat geen proc op)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:56

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Op zaterdag 13 april 2002 21:34 schreef HerrTod het volgende:
bla bla kontverhaal

[afbeelding]
De 'schimmel' bah wat een zwarte troep aan mijn handen

[afbeelding]
als jullie tweakertjes nou eens allemaal leren lezen :+ dan hadden jullie vast 'en' gezien zal die niets voor niets hebben gebruikt. >:) zoiets noemt men figuurlijk gesproken of in this case getypt :Y)

-Te huur

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:56

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Op zaterdag 13 april 2002 22:01 schreef GreeTz het volgende:
het valt mij wél op dat de topicstarter tog erg stil is na het noemen van het woord stof ;)
dat komt omdat hij nu achter me zit :+ (serieus)

-Te huur

Verwijderd

Topicstarter
oh nee he, het is stof..... NATUURLIJK IS HET STOF |:( :? :( }:O :+ ...

Schimmel vormt zich meestal niet op metalen, roest wel ;)

En hij scheelt me 6 graden jaja 6 hele graden, volgens mij hoeft die niet horizontaal want dat staat nergens geschreven, en anders boeit het me nix want het scheelt 6 hele graden (ovedrijf ik nou?)

Anyways, ik wilde eigenlijk wat rotzooi zien, zoals dat 286 mobo uit de sloot... poging mislukt denk ik |:(

• Zegato
  • Niet online
LOL :+ (Stof lijkt heel veel op schimmel! |:( )

T.net gallery | V&A ads

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57
Stof idd (maar dat was nu wel duidelijk :P).
Ik maak dat ding altijd schoon door em onder de kraan te houden, afspoelen, ff afdrogen en hij kan er weer op. Is ook van positieve invloed op de temperatuur, die gaat dan altijd weer een paar graadjes omlaag :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 01:02 schreef Phreak het volgende:
Stof idd (maar dat was nu wel duidelijk :P).
Ik maak dat ding altijd schoon door em onder de kraan te houden, afspoelen, ff afdrogen en hij kan er weer op. Is ook van positieve invloed op de temperatuur, die gaat dan altijd weer een paar graadjes omlaag :)
geen last van roest? of droog je hem meteen met een fohn of zo?

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

haha! paddestoelen op je heatsink :D

Gregor van Egdom Krekr

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32

FastBunny

Give it the Works !

tis weer eens wat anders padestoelen op je koeler :Y)

Nog even en er groeien aardbijen aan >:)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

waren je handen zelf niet gewoon vuil???
als dr paddo's op groeien, zou ik effe de soortelijke weerstand meten, misschien geeft t wel super goeie koeling!! }:0

Verwijderd

Ik heb laatste wel een complete algenkwekerij gehad in m'n PC (waterkoeling met emmer water). Daarna massamoord gepleegd door een scheut chloor in dat water te mikken.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32

FastBunny

Give it the Works !

Biologische pc's.. doet me denken aan "de lift" :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

bij mij groeit er gras in me pci sloten, in elk gleufje 1 zaadje, ziet er wel tof uit (nog effe)

Verwijderd

weet wel zeker dat het stof is, tenzei je een broodje kass zat te eten toen je de pc in elkaar zat te zetten

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Op zondag 14 april 2002 13:22 schreef _ferry_ het volgende:
bij mij groeit er gras in me pci sloten, in elk gleufje 1 zaadje, ziet er wel tof uit (nog effe)
Hoe doe je dat met water geven? kleine vetplantjes in een 5 1/4 bay kan ik mij wel voorstellen, maar dit niet. Heb je een desktop ofzo, of groeit het gewoon opzij?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Verkoop je die SK6 ook >:) ?

Verwijderd

is stof geen schimmel het is in je pc ik hopop voor je niet vochtig. dus schimmel kan niet leven en je pc heb er al de stofzuiger erop gezet dat helpt
Pagina: 1