Ik heb vandaag de nieuwe Cooler Master gekocht, die met heat pipe 

Scheelt me weer 6 graden
Alleen jammer dat ik mijn Blue Orb van het moederbord (ASUS A7V266) heb moeten halen
Maar die zet ik wel op de geluidkaart, die wordt warm als ik de FSB omhoog gooi 
Anyway, terug naar de schimmel... Voordat ik de nieuwe cooler er op zet heb ik dus de oude SK6 met Delta fan zonder fingerguard (en dan heb ik gemerkt
) er af gehaald, na een gigantische scheldpartij en een aanranding van dat irritante clipje dat de heatsink op mijn AMD TB 1.33 moet houden, die was er zeker ingebrand of zo 

De 'schimmel' bah wat een zwarte troep aan mijn handen

Beetje gepoetst, maar er zit nog steeds rotzooi in. Heb ook maar wat extra spulletjes op de foto er bij gezet.
Ik neem aan dat er ergere gevallen van heatsink schimmel zijn, aangezien die maar een half jaar of zo 24/7 draaide. Laat zien die zooi

Scheelt me weer 6 graden
Anyway, terug naar de schimmel... Voordat ik de nieuwe cooler er op zet heb ik dus de oude SK6 met Delta fan zonder fingerguard (en dan heb ik gemerkt

De 'schimmel' bah wat een zwarte troep aan mijn handen

Beetje gepoetst, maar er zit nog steeds rotzooi in. Heb ook maar wat extra spulletjes op de foto er bij gezet.
Ik neem aan dat er ergere gevallen van heatsink schimmel zijn, aangezien die maar een half jaar of zo 24/7 draaide. Laat zien die zooi