Voordat ik mijn nieuwe Aopen H600 volstop met nieuwe spullen
eerst ff stiller zien te krijgen. Dus ook de standaard fan uit de voeding gehaald, maaarrrr....
Sta nu voor de keuze:
of mijn Papst 8412N/2GML simpelweg aansluiten op de FAN3-header op het mobo (ABIT KR7A-133R) die daar volgens de manual voor bedoeld is (attach the connector from the power fan to FAN3 header)
of mijn Papst aansluiten op de print van de voeding. In dat geval heb ik een klein probleem, want de huidige voedingsfan heeft maar twee draadjes (zwart en rood) en de Papst-fan heeft er drie (rood, wit en blauw)
. Stel de tweede oplossing is het beste welk van de drie PAPST-draadjes moet ik dan aan welk draadje (rood/zwart) van de voedingsprint vastmaken/solderen?
Benieuwd welke oplossing jullie hebben gekozen (of zouden kiezen)!
Sta nu voor de keuze:
of mijn Papst 8412N/2GML simpelweg aansluiten op de FAN3-header op het mobo (ABIT KR7A-133R) die daar volgens de manual voor bedoeld is (attach the connector from the power fan to FAN3 header)
of mijn Papst aansluiten op de print van de voeding. In dat geval heb ik een klein probleem, want de huidige voedingsfan heeft maar twee draadjes (zwart en rood) en de Papst-fan heeft er drie (rood, wit en blauw)
Benieuwd welke oplossing jullie hebben gekozen (of zouden kiezen)!
, allemachtig die H600 is van stevig materiaal gemaakt