GA-6BXE Rev1.9 & Intel PIII-600E, VCore=?.??

Pagina: 1
Acties:

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:53

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Topicstarter
Ik had in het verleden een PIII-600E op een DFI mainboard, maar dit hele zaakje gaf de geest (om wat voor reden dan ook), dus CPU, mainboard, geheugen kon terug naar mijn leverancier.

Nu zijn die gasten in de tussentijd gestopt met DFI spullen, dus ik kreeg na enkele weken een nieuwe CPU, nieuw geheugen en een Gigabyte GA-6BXE Rev1.9 mainboard (absoluut niet nieuw: geen kabels, boekje, drivers of wat dan ook).

Volgens de TD van die gasten moet die CPU kunnen werken op dit mainboard, maar het enige wat ik voor elkaar krijs is de volgende melding bij de POST:

Check System Health!, VCore=?.??V
en een melding dat de CPU loopt op ¬98Mhz

Daarna doet hij niets meer, dus een nieuwere BIOS flashen zit er ook niet in....

Iemand een idee wat ik kan doen?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Een nieuw mobo eisen... Gewoon zeggen dat dit mobo niet werkt in combinatie met jouw processor... je hebt recht op een goed vervangend exemplaar.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:53

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Topicstarter
Dat is zo. Is alleen al tijdje geleden en die prutsers blijven erbij dat het moet werken. Ik heb toen ook gezegd dat ik heel de zooi terugstuur en dat hij het dan mag laten zien. Is alleen niet naast de deur en zij willen het niet oplossen omdat ik toen alles zelf wou assembleren (vragen ze geld voor en ik doe het zelf sneller).

Maar ik denk dat ik maandag inderdaad maar eens ga bellen.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.