Toon posts:

Enemy at the gates game :9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enemy At The Gates was een van de betere WOII films van vorig jaar. Heftige sluipschutter acties in de straten en huizen van Stalingrad. Hoewel 4X Studios nog niet de licentie heeft van de film, is hun FPS Stalingrad wel gebaseerd op de verfilming van Vasily Zaitsev heldendaden. Maar Stalingrad is meer dan het turen door een vizier (hoewel je dit wel vaak zal doen). Je zal namelijk ook spionage en sabotage missies moeten uitvoeren. Missies die je ook samen kan spelen, want de multiplayer kant zal namelijk Co-Op gameplay ondersteunen.

Are you using your own engine?

RD: Right now we are doing a demo, while we are looking for a publisher, and for now we are using our own engine called SNX from 4X Technologies. But for the full game, we'll see. Nothing has been chosen yet.

What other unique features are you looking at incorporating?

RD: The RPG aspect of the game. There will be a lot of skills you have to improve, for example, stealth, accuracy, strength, stamina, and all these features will have a direct effect on your hero. We think the player will develop his own character so when you play in cooperative mode, for example, you could have a very good sniper - and a berserker! bron:gamers.nl

dat wordt leuk!! denk aan de multiplayer sniper gevechten :9

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
als ze maar die Quake3 engine links laten liggen, ben hem zo spuugzat. Zeg nu zelf, kijk eens naar RTCW en MOHAA, zie jij grote verschillen in de interface bijv? of in de graphics? nee, alleen lichtelijk opgepoetst, breng eens iets nieuws mensen!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 20:50 schreef Schuey het volgende:
als ze maar die Quake3 engine links laten liggen, ben hem zo spuugzat. Zeg nu zelf, kijk eens naar RTCW en MOHAA, zie jij grote verschillen in de interface bijv? of in de graphics? nee, alleen lichtelijk opgepoetst, breng eens iets nieuws mensen!
nou ik vond RTCW zeker wel stukken mooier dan quake 3... heb je die models wel eens onder de loep genomen..

• Schuey
  • Nu online
ik heb het ook niet specifiek over Quake3, over MOHAA en RTCW, daarin zie ik verrekte weinig verschil.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 20:54 schreef Schuey het volgende:
ik heb het ook niet specifiek over Quake3, over MOHAA en RTCW, daarin zie ik verrekte weinig verschil.
hmm... nou ik vind mohaa er een stuk anders uitzien dan rtcw.... persoonlijk vinnik rtcw mooier.

• Schuey
  • Nu online
en kijk eens naar de ingame interface, het wapen menu, de hoeveelheid kogels, zelfs het lettertype dat de hoeveelheid kogels en de namen van de wapens aangeeft is precies gelijk aan elkaar, en dat gastje links dat je health aangeeft (is wel bijveel spellen) is zelfs nog niet 1 pixel aan verandert! dat vind ik nu zo kut.
Vorige week zat ik naar een paar screenie's te kijken, kdacht he verrek dat level ben ik nog niet tegengekomen in MOHAA, waren het screenies van RTCW |:( :z

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Goede films :9
Maar verwacht niet teveel van de game.
Ik ben nog nooit een goed spel tegengekomen die gebaseerd was op een film.

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Hoe zijn ze van plan een heel spel met snipers boeiend te houden :?

Dan moeten ze wel afwijken van het verhaal, alleen maar sniperen lijkt me knap saai worden...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 21:01 schreef M@NIC het volgende:
jewel... ducktales op de nes was cewl :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 21:02 schreef OProg het volgende:
Hoe zijn ze van plan een heel spel met snipers boeiend te houden :?

Dan moeten ze wel afwijken van het verhaal, alleen maar sniperen lijkt me knap saai worden...
lees de 1e post nog eens goed door... ze gaan het dus niet alleen basseren op sniperen... en alleen snipe games zijn ook niet slecht... hoe heet dat spel op de dreamcast ookalweer :?

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
ik wel, sommige star wars spelletjes zijn wel leuk om te spelen, en indiana jones ook.

TMAXTINT

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 13 april 2002 21:05 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

lees de 1e post nog eens goed door... ze gaan het dus niet alleen basseren op sniperen... en alleen snipe games zijn ook niet slecht... hoe heet dat spel op de dreamcast ookalweer :?
Dan moeten ze er denk ik wel heel veel variatie aanbrengen wil het echt leuk zijn denk ik :P

• Schuey
  • Nu online
Op zaterdag 13 april 2002 21:05 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

was dat niet silent scope?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 21:09 schreef Schuey het volgende:

[..]

was dat niet silent scope?
die ja :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zaterdag 13 april 2002 21:07 schreef Marruk het volgende:

[..]

en indiana jones ook.
Indiana Jones is eerder op de boeken gebaseerd dan de film...

Verwijderd

Wow.. Als ze er inderdaad een nieuwe engine voor schrijven en een RPG factor (wat eigenlijk in elk spel hoort ;) ) er in verwerken, dan kan dit wel eens veelbelovend worden.

Kijk die textures dan :9

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2222299589

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2447963240

edit: ff thumbnales van gemaakt.

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Nee, wat je zegt.. Maar aan de andere kant, MOHAA lijkt wel heeel sterk op Saving Private Ryan op sommige momenten (vooral vanaf missie 3, Omaha beach)..

Ik heb zelf Enemy At The Gates niet gezien, maar ik denk dat ik het spel zeker eens een keer ga uitproberen... Ik ben nu nog met MOHAA bezig, dat vind ik ook helemaal te gek :D

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 21:30 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Nee, wat je zegt.. Maar aan de andere kant, MOHAA lijkt wel heeel sterk op Saving Private Ryan op sommige momenten (vooral vanaf missie 3, Omaha beach)..

Ik heb zelf Enemy At The Gates niet gezien, maar ik denk dat ik het spel zeker eens een keer ga uitproberen... Ik ben nu nog met MOHAA bezig, dat vind ik ook helemaal te gek :D
Saving private Ryan is door (o.a.)Steven Spielberg geregisseerd en de makers van MoH:AA werken samen met Steven Spielberg studios.

Maar ik vind dat goede concepten gejat mogen worden, zolang het maar goed gejat word. :)

• Virgil
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Ehm.
Die textures zijn :9~

Maar om het toch ff af te kraken. Waarom in hemelsnaam gebruiken ze TEXTURES om diepte aan te geven op die muur, Waarom niet gewoon brushes ?
Dat ziet er veel cooler uit ingame.

want dan sta je daar tegen die muur aan met een texture waardoor het veraf realistisch lijkt maar veraf :r

Terwijl het met goede texturing en goed geplaatste brushes er beter uitziet.

Maar het ziet er wel goed uit en het idee is ook leuk.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• GTOfire
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

de enige plekken waar ze textures ipv brushes gebruiken zijn de stenen. En op nou FPS te laten zakken om het er ietsjes mooier uit te laten zien. Voor zo'n klein verschil is het dat niet waard.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 17:05
Enemy at the gates was een goeie film. Alleen jammer dat veel spellen nav een film vaak een goedkoop aftreksel worden, zie braveheart ed. De pics zien er goed uit. Ik ben alleen bang dat vooral mensen die de film niet kennen het zien als de zoveelste fps, omdat er de laatste tijd 3 van de 4 games fps zijn.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Topicstarter
oei, ik vind die screen niet zo bijzonder

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 16:49 schreef ReV3rEnD het volgende:
oei, ik vind die screen niet zo bijzonder
Tis natuurlijk maar de beta avn een onbekende ontwikkelaar. Bovendien zien ze er absoluut niet slecht uit, alleen beetje te veel pixels.
Pagina: 1