Ik heb een Miro pctv rave tv kaart. heb de drivers in de kernel gebakken en alles werkt goed enzo. heb geluid. alleen geen beeld
ik heb dit al eerder gehad en opgelost via dit forum. kan alleen de post niet meer vinden. is er iemand die me kan helpen?
Wel, hij geeft aan dat hij dat gedaan heeft en het niet kon vinden. Ik heb er zelf ook naar gezocht en ook niets gevonden (met als zoektermen zijn nick en dingen als 'geluid' en 'miro'). Ik zal even via google zoeken en anders moeten we weer op beelzebubu wachtenOp zaterdag 13 april 2002 20:49 schreef emingee het volgende:
als je dat topic eerst ook kon vinden is ie er nu vast ook nog wel
utfs dus(s = clickable
)
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
hmmz, klote... ik zal ook wel ff mee zoekenOp zaterdag 13 april 2002 20:51 schreef rkarstenberg het volgende:
nou ik ben me al de hele tijd rot aan het zoeken en kan het ECHT niet meer vinden
kijken of het helpt
Verwijderd
wie zegt dat hij erin heeft gepost?Op zaterdag 13 april 2002 20:52 schreef odysseus het volgende:
[..]
Wel, hij geeft aan dat hij dat gedaan heeft en het niet kon vinden. Ik heb er zelf ook naar gezocht en ook niets gevonden (met als zoektermen zijn nick en dingen als 'geluid' en 'miro'). Ik zal even via google zoeken en anders moeten we weer op beelzebubu wachten.
het kan toch ook een lopend topic zijn waarin hij heeft gekeken hoe hij et moest fixen?
of zit ik er nu langs?
ik had er niet in gepost. ik post bijna nooit wat
laatste 10 posts van de 30 zijn vandaag gedaan dat zegt wel genoeg denk ik
Verwijderd
/me kijkt onschuldigOp zaterdag 13 april 2002 20:52 schreef odysseus het volgende:
[..]
Wel, hij geeft aan dat hij dat gedaan heeft en het niet kon vinden. Ik heb er zelf ook naar gezocht en ook niets gevonden (met als zoektermen zijn nick en dingen als 'geluid' en 'miro'). Ik zal even via google zoeken en anders moeten we weer op beelzebubu wachten.
Wat heb ik nouuuuuuuuuuuu weer fout gedaan
Pagina: 1