Toon posts:

tvkaart en geen beeld onder linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Miro pctv rave tv kaart. heb de drivers in de kernel gebakken en alles werkt goed enzo. heb geluid. alleen geen beeld :? ik heb dit al eerder gehad en opgelost via dit forum. kan alleen de post niet meer vinden. is er iemand die me kan helpen?

Verwijderd

als je dat topic eerst ook kon vinden is ie er nu vast ook nog wel :)

utfs dus :P (s = clickable :+)

Verwijderd

Topicstarter
nou ik ben me al de hele tijd rot aan het zoeken en kan het ECHT niet meer vinden :'(

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op zaterdag 13 april 2002 20:49 schreef emingee het volgende:
als je dat topic eerst ook kon vinden is ie er nu vast ook nog wel :)

utfs dus :P (s = clickable :+)
Wel, hij geeft aan dat hij dat gedaan heeft en het niet kon vinden. Ik heb er zelf ook naar gezocht en ook niets gevonden (met als zoektermen zijn nick en dingen als 'geluid' en 'miro'). Ik zal even via google zoeken en anders moeten we weer op beelzebubu wachten :P.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 20:51 schreef rkarstenberg het volgende:
nou ik ben me al de hele tijd rot aan het zoeken en kan het ECHT niet meer vinden :'(
hmmz, klote... ik zal ook wel ff mee zoeken :7

kijken of het helpt :D

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 20:52 schreef odysseus het volgende:

[..]

Wel, hij geeft aan dat hij dat gedaan heeft en het niet kon vinden. Ik heb er zelf ook naar gezocht en ook niets gevonden (met als zoektermen zijn nick en dingen als 'geluid' en 'miro'). Ik zal even via google zoeken en anders moeten we weer op beelzebubu wachten :P.
wie zegt dat hij erin heeft gepost?

het kan toch ook een lopend topic zijn waarin hij heeft gekeken hoe hij et moest fixen?

of zit ik er nu langs?

Verwijderd

Topicstarter
ik had er niet in gepost. ik post bijna nooit wat :) laatste 10 posts van de 30 zijn vandaag gedaan dat zegt wel genoeg denk ik ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de oplossing gevonden na even zoeken met google en lang kutten :)
ik moest gewoon even dga aanzetten.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 20:52 schreef odysseus het volgende:

[..]

/me kijkt onschuldig :{

Wat heb ik nouuuuuuuuuuuu weer fout gedaan :P
Pagina: 1