Toon posts:

[MACintosh]Inbouwen van 2de 5,25" drive in G4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort ga ik deelnemen aan de wondere wereld van Apple ;) Maar ik heb nog een vraagje over het upgraden van de Quicksilver G4.

Bij de superdrive die al mee word geleverd, bij mijn toekomstige G4, wil ik mijn huidige Plextor brander bij prikken. Ik weet hoe ik het geheel moet verwijderen, alleen het is mij nog steeds onduidelijk hoe ik er een tweede 5,25" drive bij kan prikken. Heeft iemand foto's (of links daarna) van de bevestiging van een tweede 5,25" drive.

Al vast bedankt

Geen flames AUB en graag on-topic reageren :*

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
als er nog plaats vrij is lijkt het mij van wel, de mac's maken toch gewoon gebruik van ide met het master/slave principe :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit soort dingen staan waarschijnlijk wel in de handleiding die je bij het apparaat krijgt: Apple levert uitgebreide handleidingen over het verbouwen van je hardware.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties. Alleen kan iemand vertellen hoe ik die tweede 5,25" drive erin krijg.

Apple levert niet erbij hoe je je Mac verbouwd en ik ben bang dat de bevestiging voor een tweede 5,25" drive niet aanwezig is.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zaterdag 13 april 2002 23:30 schreef AMADEUZ het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Alleen kan iemand vertellen hoe ik die tweede 5,25" drive erin krijg.

Apple levert niet erbij hoe je je Mac verbouwd en ik ben bang dat de bevestiging voor een tweede 5,25" drive niet aanwezig is.
modden. een beetje gaatjes maken in de zijkant zodat je erin kunt schroeven. Als het gewoon een 5.25" drive is dan is het geen probleem.
en onthoud: "met een hamer past alles >:)"