"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Kapotte tweeter eruit halen en naar een goede doe het zelf speakerzaak gaan, hebben ze vast wel een vervangend model. Ik denk dat je het beste alletwee kan vervangen, omdat die dingen toch anders klinken.
Atari portfolio Dos 2.11
http://www.speakerenco.nl ga hier eens langs misschien kunnen ze je helpen.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Precies, neem de werkende mee. Ze meten m dan door en zoeken dan een min of meer gelijke tweeter.Op zaterdag 13 april 2002 21:44 schreef Xanax het volgende:
Kapotte tweeter eruit halen en naar een goede doe het zelf speakerzaak gaan, hebben ze vast wel een vervangend model. Ik denk dat je het beste alletwee kan vervangen, omdat die dingen toch anders klinken.
kee, thnx. nog een zaak aan te raden waar ze me hiermee goed op weg kunnen helpen?
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Speaker&Co, zie bovenstande post voor linkOp zaterdag 13 april 2002 23:04 schreef mpegernie het volgende:
kee, thnx. nog een zaak aan te raden waar ze me hiermee goed op weg kunnen helpen?
Pagina: 1