PSN: DutchTrickle PVoutput
of het origineel is of nie, het hoort hier gewoon thuisOp zaterdag 13 april 2002 20:17 schreef Maverick het volgende:
je ziet het al staan [km] koffermod, ownee denkt iedereen, wééral??? meteen replyed iedereen dat het niet meer origineel is, of een window met een blauw licht erachter, das pas afgezaagd, terwijl je er overal de blits mee uithangt heb je hier helemaal afgedaan als je dat doet met je case!
maar wat dan?? wat willen we hier nog zien voor casemods??
wat is nu nog origineel??
als je geen koffermod wil zien moet je dat topic gewoon niet openen
Eigenlijk had ik geen zin om op zo'n bl44444t topic te reageren, want dit is ook nie origineel. De mensen die hier hun casemod posten zijn er vaak trots op, en willen dat gewoon laten zien.
Om eerlijk te zijn vindt ik een topic als dit te LAME voor woorden. De mensen die een casemod gemaakt hebben mogen zelf beslissen om ze hier te posten, daar hoeft niemand anders over te beslissen.
Meh!
je hebt wel gelijk, maar dat is niet het puntOp zaterdag 13 april 2002 20:19 schreef epsilon het volgende:
[..]
of het origineel is of nie, het hoort hier gewoon thuis
als je geen koffermod wil zien moet je dat topic gewoon niet openen
Wat is een mod zonder ccfl???? NIETS TOCH!!!
EEn auto is geen auto zonder deuren en koffer!!!!!!
sommige dingen zijn niet origineel maar moeten er wel zijn wil je een casemod hebben!
maar euuh koffermods beginnen toch wel saai te worden
Samen staan we sterk!
Verwijderd
die tweakert heeft:
1. het lef gehad om zijn voorwerp te modden
2. hier veel geld ingestoken meestal
3. lang aan gewerkt
ik vind ook niet alle mods mooi maar respect heb ik wel voor iedereen die mod
Verwijderd
nou sorry, maar ik ken zat topics waar dit in staatOp zaterdag 13 april 2002 20:37 schreef PlaceR het volgende:
ook al ziet het er kut uit het gaat om het idee
die tweakert heeft:
1. het lef gehad om zijn voorwerp te modden
2. hier veel geld ingestoken meestal
3. lang aan gewerkt
ik vind ook niet alle mods mooi maar respect heb ik wel voor iedereen die mod
Dus geheel onterecht is dit topic niet. Een soort van poll is aardig, zo kan goT trendsetter blijven met casemodding...
Verwijderd
k vind het ook beetje vage topic,
jij hebt vast ook standaard niet originele dingen in je case,
bovendien, al heet iets hetzelfde iedereen voert het op zijn eigen manier uit
zo worden dingen steeds mooier of perfecter doordat je van anderen leert
we zijn hier om mods te bekritiseren, maar bekritiseren betekent niet automatisch dat je negatieve kritiek moet hebben, als je zegt dat je iets mooi uitgevoerd vind dan bekritiseer je ook
eigenlijk hadden we ons niet door hem moeten laten uitdagen en gewoon niet ge-replied moeten hebben op z'n topic, maar ja, ik kon het ook niet laten, ik bekritiseer......
en als je goed uit je doppe kijkt, is elke mod anders en zijn ze allemaal wel ergens orgineel in
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Verwijderd
Ik ben het wel eens met Epsilon... Iedereen steekt tijd in zijn eigen mod, en het is leuk om te doen. Dan wil je hem ook graag showen aan andren. wil iemand dit niet zien moetie gewoon dat topic niet openen. Daar zijn ook de regeltjes van []topic voor gekomen.
Maar dan moet je natuurlijk wel tegen kritiek kunnen als je je mod post. Niet iedereen zal jouw mod mooi vinden. Meestal als ik een Mod niet mooi vind geef ik niet eens een reactie, en neem het ter kennisgeving aan en vergeet het weer.
Wel vind ik het wel eens irritant dat mensen brakke pics posten van een mod deel 1,2,3,100 enz. wel leuk, maar post hem dan met goede pics en gewoon helemaal af (alhoewel je met modden nooit klaar bent
Zelf hebbik al maanden een koffermod liggen die er naar mijn mening fantastisch uitziet... heb alleen geen cam om pics te maken, dus zal dat nog ff moeten wachten. ookal komen er nog honderden voorbij zal ik toch die van mij willen laten zien en ik vind dat dat gewoon mogelijk moet zijn.
Verwijderd
als je iets gemaakt hebt waar je trots op bent, dan wil je dat laten zien.
niet idereen is een doe het zelver en voor iedereen is het de eerste keer.
ik ga (hopelijk) binnenkort ook zelf (voor de eerste keer) mn case modden en reken maar dat de picz hier komen te staan, en als je t daar niet mee eens bent, dan lees je de topic toch niet, SIM-PEL
waar woon je, ik heb een digicam, t heeft weliswaar niet zoveel toeters en bellen maar hij maakt wel goede piczOp zaterdag 13 april 2002 21:45 schreef paulus het volgende:
Zelf hebbik al maanden een koffermod liggen die er naar mijn mening fantastisch uitziet... heb alleen geen cam om pics te maken, dus zal dat nog ff moeten wachten. ookal komen er nog honderden voorbij zal ik toch die van mij willen laten zien en ik vind dat dat gewoon mogelijk moet zijn.
als je interesse hebt: ICQ (ik ben morge weer online met ICQ)
Maar als je hem toch opend, betekend dat je nieuwsgierig bent. Laat dan alleen wel het afkraken achterwege als het toch voor jou een tegenvaller is.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
ikzelf vind dat er idd wel veel koffermods zijn, maar ze zijn altijd wel anders, alleen jammer dat mensen die altijd roepen : "doe eens origineelOp zaterdag 13 april 2002 22:00 schreef XyonN het volgende:
Ik vind inderdaad ook dat je gewoon een topic niet moet openen als je al weet dat je het afgezaagd vind.
Maar als je hem toch opend, betekend dat je nieuwsgierig bent. Laat dan alleen wel het afkraken achterwege als het toch voor jou een tegenvaller is.
Verwijderd
Amen
Verwijderd
Ik vind het mooi werk om eens naar andere mods te kijken, vooral de mensen die een beetje creatief zijn bezig geweest. Daar kun je ook vaak leuke ideen uit halen, en die zelf mischien ook toepassen.
Verwijderd
wat vind jij zelf eigenlijk nog origineel (ben ik gewoon ff benieuwd naar)Op zaterdag 13 april 2002 22:04 schreef Maverick het volgende:
[..]
ikzelf vind dat er idd wel veel koffermods zijn, maar ze zijn altijd wel anders, alleen jammer dat mensen die altijd roepen : "doe eens origineel![]()
" nooit op dit soort topics reageren
Verwijderd
Thnx voor het aanbod.... maar is niet echt dicht bij Lekkerkerk... Woon namelijk in Goes, in het midden van ZeelandOp zaterdag 13 april 2002 21:59 schreef Emphelator het volgende:
[..]
waar woon je, ik heb een digicam, t heeft weliswaar niet zoveel toeters en bellen maar hij maakt wel goede picz
als je interesse hebt: ICQ (ik ben morge weer online met ICQ)
Zit wel volgend weekend op een LAN in Rotterdam met me koffer, daar is ook een cam aanwezig... dus spoedig pics
En nog even over het onderwerp: Je zal altijd een scheiding krijgen tussen de mensen die hier al wat langer komen en de mensen die zich pas hebben gemeld.
Dabit zal bijvoorbeeld met zijn phase change verder zijn dan menegeen overclocker...... Dit neemt niet af dat prestaties van alle mensen goed zijn, met de middelen die tot je beschikking staan. en Dabit zal je ook niet horen roepen als iemand zijn pc 12MHz heeft oc'ed...... iedereen is zo begonnen, toch
Geef elkaar toch de ruimte om je prestaties te laten zien, hoe klein ook. En misschien kun je die andre wel helpen door gewoon normaal te reageren.
mja, moeilijk, ik vroeg het niet voor niets aan jullieOp zaterdag 13 april 2002 22:12 schreef Emphelator het volgende:
[..]
wat vind jij zelf eigenlijk nog origineel (ben ik gewoon ff benieuwd naar)
maaruh, een window is nu het nieuwe wel vanaf, hoewel ik vind dat een casemod een window moet hebben
iets origineels vind ik meestal iets me een alternatieve koelingsmethode, ondergedompeld in olijfolie bijvoorbeeld, of speciale fans.
zelf ben ik helemaal kwijt van blauwe leds, maar dat is inmiddels ook wel een beetje afgezaagd (heb in me eigen case een blauw knightrider looplicht, en een blauwe ccfl)
voor de rest alles wat niet eerder is gedaan natuurlijk!
Verwijderd
Wat echt origineel is moet nog uitgevonden wordenOp zaterdag 13 april 2002 22:12 schreef Emphelator het volgende:
[..]
wat vind jij zelf eigenlijk nog origineel (ben ik gewoon ff benieuwd naar)
Verwijderd
alles wat met case modding te maken, van het simpelste vraagje over een ledje tot vragen over stikstofkoeling komt hier aan bod
en als jij al die dingen niet wilt zien die reeds de revu gepasseerd zijn, is het misschien tijd dat je een nieuw forum zoekt en hier wegblijft
btw: Waar ik nog het meest pissig van wordt zijn mensen die zitten te roepen dat een mod nergens naar lijkt omdat hij al enkele keren gedaan is, terwijl ze zelf OF geen gemodde case hebben OF zelf een raamkit met een blauw ccfletje hebben.
Op zaterdag 13 april 2002 22:52 schreef badpinguin het volgende:
btw: Waar ik nog het meest pissig van wordt zijn mensen die zitten te roepen dat een mod nergens naar lijkt omdat hij al enkele keren gedaan is, terwijl ze zelf OF geen gemodde case hebben OF zelf een raamkit met een blauw ccfletje hebben.
Verwijderd
Verwijderd
helemaal mee eensOp zaterdag 13 april 2002 23:10 schreef T-Mug het volgende:
Ik wil alles zien! als iemand trots is op ze mod mag die dat toch wel showen ofniet soms als der werk in heeft gezeten en je hebt je best er op gedaan mag het worden geshowt!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
eerst vertellen wat het is
nej maar serieus.. ik ben van plan om mijn kast parelmoer te spuiten, rheostats erin, CCFL (blauw!!)
maar als de kast er zelf geil uitziet met kleuren..is dat dan ok??
bedoel..soms kan je er niet veel aan modden... stealth mod is wel kewl, maar onpracties
nee dat mag niet!Op zondag 14 april 2002 00:03 schreef gitaarwerk het volgende:
weet ik et.. ik kwam et tegen en et leek me wel wat
nej maar serieus.. ik ben van plan om mijn kast parelmoer te spuiten, rheostats erin, CCFL (blauw!!)
bedoel..soms kan je er niet veel aan modden... stealth mod is wel kewl, maar onpracties
who cares, als jij het ok vind is het goed toch!
wat is rheostats?
Verwijderd
Dit houd voor mij in dat iedereen zijn of haar mod mag laten zien en waarom niet, iemand heeft er tijd en geld in gestoken en is trots op zijn/haar prestatie en dat mag hier gezien worden.
Vind je het niks en heb je iets van oud/is al gedaan/niet origineel open dat topic dan niet lijkt me simpel.
Dus ik snap niet waarom mensen dan nog steeds zo lopen te zeuren je hebt echt zelf de keuze om te kijken of niet.
ff duidelijker.
iedereen moet modden wat ie wilt, daar is iedereen het over eens!
MAAR,
bij wat voor mods zeg jij nu WAUW!
en
bij wat voor mods zeg jij hmmm
duidelijker zo?
tja..Op zondag 14 april 2002 00:11 schreef Maverick het volgende:
discussie gaat helemaal de verkeerde kant op.
ff duidelijker.
MAAR,
bij wat voor mods zeg jij nu WAUW!![]()
en
bij wat voor mods zeg jij hmmm![]()
duidelijker zo?
ik zie leuke dingen allemala hoor. maar ik zie het meeste ANALOOG (knopjes etc) en een cmputer is digitaal, dus waar zijn we dan mee bezig denk ik!!
de mooiste computers zijn de apples en zo vind ik dat een pc eruit moet zien. Verder vind ik die "icecube" bijzonder moio die 4kante aluminium met blauwe ccfl's erin!
Verwijderd
WAUW: compleet zelfgebouwde kasten , extreme cooling , ongewone pc onderdelen gemod zienOp zondag 14 april 2002 00:11 schreef Maverick het volgende:
ff duidelijker.
MAAR,
en
duidelijker zo?
hmmm: kleine mods zoals alleen een window of alleen een kleurtje (combinatie van beide is wel weer goed
Maar blijf bij mijn mening dat iedereen mag posten wat hij/zij gemod heeft en lijkt het je niks kik het dan ook niet aan
Verder vind ik ook dat iedereen zijn werk mag showen. Ik kan zelf wel bepalen of ik op de link klik hoor... Wordt nergens door gedwongen
Verwijderd
[topic=466651]
[topic=448011]
Verwijderd

mobo onderdompelen in 3M Fluorinert (ofzoiets)

en koelen met LN2 (vloeibare stikstof)

mobo in vrieser

mobo in vrieser met 'waterkoeling' en peltier
neem aan dat dit toch wel origineel is?!?
ps sorry voor de grote picz
Ik vind bv een Km gewoon onder een Case Mod vallen en het is het "Overclocking & Case Modding" forum dus.. houden hoe het is.. je moet niet alles een beetje doelloos afschaffen terwijl mensen die zich er aan storen ook het topic kunnen ontwijken.
Hoezo onpraktisch?Op zondag 14 april 2002 00:03 schreef gitaarwerk het volgende:
weet ik et.. ik kwam et tegen en et leek me wel wat
Bij mij werkt ie nog net zoals een normale cd-rom, ok ik zie alleen hed ledje niet meer
En btw, als de de commentaren op de MOD's leest, zijn die bijna allemaal positief! Degene die commentaar hebben zijn vaak steeds de zelfde!
Ik ben en blijf er bij : IK WIL ALLES ZIEN!
MOOI/LELIJK/BIZAR/OUD/NIEUW 't maakt mij niet uit!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Maar goed, ff weer helemaal ontopic. Als je een casemod maakt en je wilt alleen maar horen dat ie kewl is, vraag het dan aan je moeder wat zij ervan vindt grote kans dat zij nog nooit een andere mod heeft gezien.
Als je ook wil horen wat je nog kan verbeteren, post m dan hier. En de mensen die de casemod niet orgineel vinden, post dat dan niet maar surf rustig verder zonder de maker te pesten. Post alleen als je zegt: 'kewl!!' of 'dit en dat mot je nog doen dan is ie pas strak', maar ga niet zeiken van 'SAAAAAAAAI man m'n oma mod nog beter dan jij', want iedereen is zo begonnen.
Op zondag 14 april 2002 00:11 schreef Maverick het volgende:
ff duidelijker.
MAAR,
en
duidelijker zo?
Dat is precies waar ik aan denk:Op zondag 14 april 2002 00:18 schreef SilverBolt het volgende:
[..]
WAUW: compleet zelfgebouwde kasten , extreme cooling , ongewone pc onderdelen gemod zien
hmmm: kleine mods zoals alleen een window of alleen een kleurtje (combinatie van beide is wel weer goedmeer gemod = beter )
Maar blijf bij mijn mening dat iedereen mag posten wat hij/zij gemod heeft en lijkt het je niks kik het dan ook niet aan
Wauw: alles zelf gemaakt (bv zelf met glas een window gemaakt, of zelf een waterblok)
Hmmm: Gewoon standaard dingen gebruikt (window-kit, waterkoelset)
En helemaal te gek zijn zelfgemaakte cases, of dingen die niet meer als computer te herkennen zijn.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
ik heb nu zelf een legomodje staan (zie sign)
ennuh ben op zoek naar iets leuwks
dussuh kom met ideen
ja..help onsOp zondag 14 april 2002 13:00 schreef nnk het volgende:
jongens verzin eens iets creatiefs voor mij want ik houd van vage mods
ik heb nu zelf een legomodje staan (zie sign)
ennuh ben op zoek naar iets leuwks
dussuh kom met ideen