Toon posts:

[EL|CM] nieuwere voeding in oudere case??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier n voeding uit een oude pentium... en ik heb een server case van een 486 (Compaq Prosignia) ... nu wil ik de voeding van de pentium met t moederbord in de Prosignia case... (moederbord is al gelukt)

De oude voeding had 2 draadjes die naar de schakelaar toe liepen (zwart en rood) ... de nieuwe heeft er 5 (1 voor ground, verder zwart bruin wit en blauw) Nu is mijn vraag:

welke draadjes van de nieuwe voeding moet ik verbinden met de oude schakelaar????

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Op zaterdag 13 april 2002 19:57 schreef genius995 het volgende:
Ik heb hier n voeding uit een oude pentium... en ik heb een server case van een 486 (Compaq Prosignia) ... nu wil ik de voeding van de pentium met t moederbord in de Prosignia case... (moederbord is al gelukt)

De oude voeding had 2 draadjes die naar de schakelaar toe liepen (zwart en rood) ... de nieuwe heeft er 5 (1 voor ground, verder zwart bruin wit en blauw) Nu is mijn vraag:

welke draadjes van de nieuwe voeding moet ik verbinden met de oude schakelaar????
Voeding ook swappen ?

ik weet niet of je schakelaar 220V mag schakelen
want dat staat nl op die 4 draden
zo ja knoop je zwart aan bruin en zet je je schakelaar tussen blauw en wit

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 20:30 schreef Sine het volgende:

[..]

Voeding ook swappen ?

ik weet niet of je schakelaar 220V mag schakelen
want dat staat nl op die 4 draden
zo ja knoop je zwart aan bruin en zet je je schakelaar tussen blauw en wit
thanx... ik ga ns proberen...
en tjah... als t niet lukt, dan heb ik weer een lekker bruin tintje op mn huid 8-)

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 08:03

decramy

root@birdie:~#

LET OP!
De compaq schakelaar is voor 12 v!!!!!

DIT GAAT FOUT!

en k snap idd ook waarom je de voeding wilt wissene, wegens vage aansluitingen :)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 21:01 schreef decramy het volgende:
LET OP!
De compaq schakelaar is voor 12 v!!!!!

DIT GAAT FOUT!

en k snap idd ook waarom je de voeding wilt wissene, wegens vage aansluitingen :)
jij snapt um!
is er een manier dat ik t gewoon goed voor elkaar krijg...
(misschien is n andere schakelaar kopen een goede oplossing... kan ik meteen dat klote plastic bescherm dingetje dr vanaf slopen):P

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

iemand misschien een leuke oplossing? ;)

Verwijderd

Nouw uhm...

gwoon de schakelaar die aan je oude (dus die je erin gaat bouwen ) voeding zat gebruiken lijkt me t slimst
( mischien je case wat verbouwen omdat ie niet goed past)
Pagina: 1