Toon posts:

(php) kweet niet of hier een antwoord op is..

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een server bij een particulier iemand "gehad" en hij heeft php scripting erop gezet, maar ik heb geen idee hoe ik moet linken of wat dan ook...hij heeft verder geen info achterlaten en laat mij dus in het duister tasten, terwijl hij wist dat ik er helemaal niks vanaf weet. Ik wil nu die server graag draaiende hebben (met werkende links dus) maar het kan nog wel een tijdje duren voordat ie weer op icq is...

elke hulp is van harte welkom...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

wat is je vraag nou?
volgens mij kan deze beter naar NT denk ik.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Beetje vaag verhaal vind je niet? Wat bedoel je met linken in godsnaam?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 19:49 schreef SONiCB00M het volgende:
Beetje vaag verhaal vind je niet? Wat bedoel je met linken in godsnaam?
nou er staat dus een bestand op de server, ik weet de link wel, maar die werkt niet omdat php aanstaat

en ik weet dat het een beetje vaag is, maar meer info heb ik niet....daarom zeg ik "kweet niet of hier een antwoord op is"

Verwijderd

Topicstarter
nm die gast heb ik nu op icq...enne ik snap niet waarom ie verplaatst is, bij "programming and webscripting" staat "Het programmeer en webscripting forum bij uitstek voor echte applicaties, PHP, MySQL, ASP, etc. Allemaal hele koele dingen, maar niet altijd even makkelijk. Als je er zelf niet meer uitkomt: hier zitten de experts."

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 13 april 2002 20:24 schreef isdnsux het volgende:
nou er staat dus een bestand op de server, ik weet de link wel, maar die werkt niet omdat php aanstaat
Waarom werkt die link dan niet?
Het feit dat "PHP aanstaat" heeft er an sich geen ruk mee te maken (tenzij er een anti-leech script op loopt natuurlijk).
En "je hebt een server gehad" maw je hebt 'm niet meer, of bedoel je dat je een link hebt gekregen voor een fileserver?

Kleine tip, en da's niet lullig bedoeld:

Schrijf wat duidelijker en correct Nederlands, dan is het voor anderen beter te begrijpen wat je bedoelt.
Je kans op een antwoord waar je ook nog wat aan hebt zal met sprongen stijgen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier kan ik echt niets van bakken, lees eerst de [topic=152460] eens door over hoe je een goeie vraag stelt, en probeer het dan nog eens. Stel je vraag vooral duidelijk, leg stapje voor stapje uit wat het probleem is, geef alle extra info zoals OS, andere gebruikte software, etc.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.