"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
er zijn volgens mij drie mogelijkheden:
1 - je moet een originele sony oplader hebben (wat me errug sterk lijkt)
2 - de minidiscspeler is gaar, waardoor hij niet meer oplaadt.
3 - de batterij/accu is gaar. Ik heb dit weleens meegemaakt met een gsm. Hij laadde niet meer op en toen bleek dat de accu verrot was gegaan van drie maanden niet gebruiken.
1 - je moet een originele sony oplader hebben (wat me errug sterk lijkt)
2 - de minidiscspeler is gaar, waardoor hij niet meer oplaadt.
3 - de batterij/accu is gaar. Ik heb dit weleens meegemaakt met een gsm. Hij laadde niet meer op en toen bleek dat de accu verrot was gegaan van drie maanden niet gebruiken.
Ik heb zelf een MZ-R30 en toen ik die een hele tijd niet gebruikt had c.q. opgeladen wilde ie eerst ook niet opladen. De oplossing was; gewoon wachten
Na een tijdje begint ie nl wel te laden. Evt. kun je er tijdelijk de externe batterij case opzetten met penlight batterijen. Als het laden eenmaal begonnen is zit het wel goed
Verwijderd
Oh dus JIJ hebt mijn minidiscspeler gevonden, waar lag hij??

Ik denk dat je een originele sony-oplader moet hebben... Zij zullen wel net zo irritant zijn als alle andere merken, alles van 1 merk-moeten-komen
Ik denk dat je een originele sony-oplader moet hebben... Zij zullen wel net zo irritant zijn als alle andere merken, alles van 1 merk-moeten-komen
ja maar hoort ie aan te geven dat ie aan het laden is ofzo?
want ik zag niks op het schermpie staan toen stekker derin zat.
want ik zag niks op het schermpie staan toen stekker derin zat.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
'k Heb zelf een MZ-R900. De bijbehorende adapter (Sony type AC-MZR55) levert 3 Volt DC (gelijkstroom dus), 500mA.
Om het laden te starten moet je op de knop charge (de stopknop) drukken, en hij geeft dan in het venster de tekst "charging".
Om het laden te starten moet je op de knop charge (de stopknop) drukken, en hij geeft dan in het venster de tekst "charging".
Ik heb een MZr-70 en hierbij moet je ook 2 keer of gewoon een paar sec op stop douwen om hem te laten opladen. Er knippert dan op het schrempie 'CHARGING'.
Wat dat ook mag betekenen..
Wat dat ook mag betekenen..
\_Specs_/
Verwijderd
Bij mijn minidisc speler heb ik gewoon een universele adapter van de HEMA gekocht. Gestabiliseerd (belangrijk) en 500 mA (300 mA bleek te weinig te zijn). Werkt prima, en kostte ongeveer 9 euro. Er zit ook zo'n mini SONY adapterplugje bij (die wil bij andere merken adapters nog wel eens ontbreken).
Pagina: 1