Toon posts:

Drie apparaten aan voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een kort vraagje.

Heb net een nieuwe kast gekocht, wil daar twee hd's, een schrijver en een cdrom inbouwen, zie ik tot mijn verbazing dat ik bij de voeding maar drie aansluitingen heb voor apparaten! Is dit normaal en kan ik er op de een of andere manier ook 4 aanhangen?

En die klipjes die boven de ps2 aansluitingen zitten, mag ik die weghalen? Het sluit zo niet echt mooi aan op de kast.

Alvast bedankt.

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

er zijn speciale kabletjes te koop met 1 ingang en dan twee uitgangen

Makerij Hofman

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor die 3 aansluitingen te vermenigvuldigen zijn molex-splitsers te koop bij o.a. Conrad.

Ik vind het trouwens niet echt normaal dat er maar 3 aansluitingen op zitten, op mijn voedingen zitten d'r allemaal iets van 6 ofzo.

Verwijderd

beurs-kast?? :+
Ik had ook maar 3 aansluitingen in de kast die ik op de beurs gekocht had, heb er maar een andere voeding ingegooid... :)

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:35

almightyarjen

When does the hurting stop?

Op zaterdag 13 april 2002 19:33 schreef Braincrunch het volgende:
En die klipjes die boven de ps2 aansluitingen zitten, mag ik die weghalen? Het sluit zo niet echt mooi aan op de kast.
Die klipjes kan je gewoon weghalen, en inderdaad, d'r zijn van die splitters te koop voor je voeding. Gewoon bij een compuwinkel waar ze losse onderdelen verkopen verkopen ze die dingen ook wel. :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
de vraag is alleen wel of de voeding wel een mooi continue vermogen kan afleveren, meestal zijn voedingen met maar 3 van die aansluitingen niet de beste.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 17:38
Kan je niet beter gewoon een andere voeding kopen met meer aansluitingen.

Verwijderd

Ik zou zeggen, koop je gewoon een andere voeding, want ik geloof niet dat die voeding erg goed zal zijn.

Anders vind je in elke pc zaak zo'n splittertjes, je vindt deze trouwens ook bij de plaatselijke electronicazaak.
Pagina: 1