Samen staan we sterk!
Niet zo snel snel kicken.Op zaterdag 13 april 2002 20:36 schreef IkBenAlles het volgende:
Niet met zn allen tegelijk....
IK WORD GEK HIER!
Samen staan we sterk!
ja, die is redelijk goed, en zo duur is ie nu ook weer niet, heeft trouwens ook eens eerder hier gestaan geloof ik...
mail ze anderz ff of kijk op de website...
http://www.stuutenbruin.com/
kortom waarom duur in USA bestellen als je het ook in NL kan krijgen..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik kan die temp meter niet vinden bij meetinstrumenten en das de enigste logsiche link waar ik op kan komen
Help me out please
Samen staan we sterk!
mail/bel ze ff of loop langs. ze hebben niet alles online gegooit ivm de aantal artikelen die ze verkopen behoorlijk veel is. dit weet ik omdat ik es mee naar achteren bij hun ben geweest..Op zondag 14 april 2002 16:54 schreef IkBenAlles het volgende:
thx ressetim <-----(Famous case modder/builder)
Ik kan die temp meter niet vinden bij meetinstrumenten en das de enigste logsiche link waar ik op kan komen![]()
Help me out please
My life for hire!
tis puur een rack waar 2 inbouw temp metertjes inzitten. deze werken op een batterij, tenminste dat zijn die van mij.Op maandag 15 april 2002 12:16 schreef Eguna het volgende:
volgens mij ken je er nog gewoon een HD in leggen ook, maar hoe werkt zoiets dan? op je com poort ofzo? zit er ook software bij of is dat niet nodig?? tis wel grappig, hoef je je spelletje niet de heletijd te minimaliseren om te kijken of je proc/mobo niet te warm is, is er veel interesse voor dat ding?
allesOp maandag 15 april 2002 12:28 schreef DaBit het volgende:
Wat is er mis met standaard Kijkshop/Blokker/Halfords thermometertjes?
inbouwen is gewoon netjes en dat heb je niet altijd bij de kijkshop temp metertjes..
Daar is nix mis mee, maar voor de niet zo heel erg handige mensen, of de mensen die tog geld zat hebben en geen zin hebben om zelf te gaan prutsen is dit wel handig.Op maandag 15 april 2002 12:28 schreef DaBit het volgende:
Wat is er mis met standaard Kijkshop/Blokker/Halfords thermometertjes?
* Devil krijgt van de belasting een digidoc
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
* ReseTTim een iPodOp maandag 15 april 2002 12:32 schreef Devil het volgende:
[..]
Daar is nix mis mee, maar voor de niet zo heel erg handige mensen, of de mensen die tog geld zat hebben en geen zin hebben om zelf te gaan prutsen is dit wel handig.
* Devil krijgt van de belasting een digidoc
Verwijderd
Mwoah, mijn fl 9,95 tempmetertje zou ik best mooi in kunnen bouwen als ik dat zou willen. En een vriend van me heeft een Halfords ding in z'n auto dat ook best mooi weg te werken zou zijn in een PC kast.Op maandag 15 april 2002 12:30 schreef ReseTTim het volgende:
allesdit is een mooi klein inbouw lcd temp metertje met sensor. hij is heel duidelijk en lekker fijn. snoertje is ook lekker lang.
inbouwen is gewoon netjes en dat heb je niet altijd bij de kijkshop temp metertjes..
Het loont dus wel degelijk de moeite om even dat soort zaken af te lopen.
had ik ook gedaan, maar toen had ik nog het tijdperk van geld teveel dus ik zat niet om geld verlegen dus kocht ik meteen 4 van die temp metertjes.. a fl 30,= pst. waar ik dus nu pas aan denkOp maandag 15 april 2002 13:39 schreef DaBit het volgende:
[..]
Mwoah, mijn fl 9,95 tempmetertje zou ik best mooi in kunnen bouwen als ik dat zou willen. En een vriend van me heeft een Halfords ding in z'n auto dat ook best mooi weg te werken zou zijn in een PC kast.
Het loont dus wel degelijk de moeite om even dat soort zaken af te lopen.
* IkBenAlles laat een paar traantjes vallen
*doet telefoon boek pakken
*klok kijkt
*te laat denkt
Samen staan we sterk!
vier van die temp dingen of 4 van die bays? als 4 bays heb je ze vast niet allemaal nodig, komop doe er is een weg, moet je mn adres hebbe?Op maandag 15 april 2002 13:41 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
had ik ook gedaan, maar toen had ik nog het tijdperk van geld teveel dus ik zat niet om geld verlegen dus kocht ik meteen 4 van die temp metertjes.. a fl 30,= pst. waar ik dus nu pas aan denk
Verwijderd
Maar dat is exclusief BTW (en verzendkosten!!!!) dus betaal je er hier zo 60 gulden voor.
Die thermometertjes kun je voor 23 los kopen (x2=46 gulden) en dan moet je ze nog inbouwen.
Zie o.a. hier en
hier.
Losse LCDmodules heb je vanaf 12 gulden. Sensors heb je vanaf 3 gulden. (Of gebruik een 1N4841 van een dubbeltje).
Dan ben je dus 24~30 gulden kwijt als je er 2 zelf inbouwt.
Blokker en bouwmarkten hebben ze soms voor 10 gulden incl. sensor. Als je ze netjes in kunt bouwen ben je dus 20 gulden kwijt. Maar dat inbouwen is soms een probleem.
Verwijderd
koop een betere cooler:D gaat je temp omlaagOp zondag 14 april 2002 16:12 schreef IkBenAlles het volgende:
IK WORD GEK HIER!
mmm ik heb een tempsensor uit de 5euro bak van praxis werkt ook goed
ik denk dat ik het toch duidelijk zij. 4 temp metertjes!! ennuh neej je krijgt ze niet, khou ze zelf..Op maandag 15 april 2002 19:13 schreef bolleh het volgende:
[..]
vier van die temp dingen of 4 van die bays? als 4 bays heb je ze vast niet allemaal nodig, komop doe er is een weg, moet je mn adres hebbe?![]()
Samen staan we sterk!
Op maandag 15 april 2002 11:36 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
dit weet ik omdat ik es mee naar achteren bij hun ben geweest..
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
je vraagt gewoon naar een inbouw temp metertje metertje met lcd display. ik woon zelf in Haarlem.Op dinsdag 16 april 2002 07:50 schreef IkBenAlles het volgende:
reseTTim... waar woon ij zelf ergens en weet jij waarnaar ik nou precies moet vragen bij stuut en bruin?
ooit gehoord van een magazijn oid achter de winkel? daar ben ik geweest...Op dinsdag 16 april 2002 08:16 schreef BaRF het volgende:
[..]
![]()
NEE hoor... waar slaat die vraag op?Op dinsdag 16 april 2002 08:10 schreef Hiro Shima het volgende:
IkBenAlles, ben jij hieperactief?
[NOFI hoor, gewoon een vraag]
Wel een erg domme vraag.... THINK before U ASK! (NOFI)
Samen staan we sterk!
die zwarte zijn het..
Wáááááttttt? Heb jij dozen vol LCD-display's??Op dinsdag 16 april 2002 09:58 schreef ReseTTim het volgende:
pics
[afbeelding]
[afbeelding]
die zwarte zijn het..
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Samen staan we sterk!
Verder heb ik gelijk gevraagd hoelang snoer eraan zit en hoegroot de sensor is.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Of was dit al genoemd
/me heeft niet alles gelezen
met een schakelaartje misschien wel.. geen idee, moet je maar ff aan hun vragen.Op dinsdag 16 april 2002 10:11 schreef IkBenAlles het volgende:
en euuh daar kunnen 2 temp sensor aan?
inkoopactie @ GoT bij eio.com in usa kost ong. fl 70,= p.st.Op dinsdag 16 april 2002 10:13 schreef IkBenAlles het volgende:
Waar heb jij die andere lcs's vandaan voor welke prijs?
1.5m ong. lang zat iigOp dinsdag 16 april 2002 10:14 schreef -=MOL=- het volgende:
Ik heb stuut en bruin ff gemaild of ze die lcd'tjes nog hebben. (die zwarte in de doos van ressettim).
Verder heb ik gelijk gevraagd hoelang snoer eraan zit en hoegroot de sensor is.
En ik ben maar zielig
[kijkzieligmodus]
* IkBenAlles Knippert en traant
[/kijkzieligmodus]
IK zit hier nog steeds te wachten op mijn chieftec CASE!!!!
BAAAAAAHHHH
tweakshop isn't that good!
Samen staan we sterk!
een tijdje geleden had ik er 1 verkocht aan Skuzz. nu ik stage loop heb ik niet echt tijd om ff naar Den Haag toe te gaan en er eentje voor je op te komen halen. ennuh 3 staat niet mooi! bel/mail ff stuut en bruin op en leg uit wat je zoekt en vraag of ze het willen opsturen. ze hebbuh goede service. bij mailen kan je zelf mijn foto meesturen..Op dinsdag 16 april 2002 11:00 schreef IkBenAlles het volgende:
Verkoop je 1 van je lcdtjes? je hebt er toch teveel...
En ik ben maar zielig
[kijkzieligmodus]
* IkBenAlles Knippert en traant
[/kijkzieligmodus]
en begin mijn zieligheid te werken?
En what about these
http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/scan/se=Accessories/se=Temperature%20Monitors/mp=menu_search.html
Samen staan we sterk!
Stuut & Bruin BVOp dinsdag 16 april 2002 11:03 schreef IkBenAlles het volgende:
* IkBenAlles traan nog meer en knippert nog meer
en begin mijn zieligheid te werken?
En what about these
http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/scan/se=Accessories/se=Temperature%20Monitors/mp=menu_search.html
Prinsegr 34
2512GA s Gravenhage
Tel : 070 3604993
http://www.stuutenbruin.com/
Email : sales@stuutenbruin.com
[edit]
zwart == mooier dan wit
maar het liefst zoek ik zoiets als wat ik in mijn 1ste post een linkje naar gaf.
2 temp meters in een 5.25 inch bay unit geval.
Ik ga nu iss ff bellen
w8 ff ik maak zo weer een reply
Samen staan we sterk!
ik: ja hoi met ik, ik had een vraag of u ook temperatuurmeters verkocht.
verkoper: Ja die hebbe wij.... .... ..... ... .................................................. ... ....
ik: ja>
verkoper: ja
ik: hoeveel kosten die?
verkoper Ja ik heb ook multimeters dan heb je een soort probe achtig idee...
Ik??????
verkoper: die zijn goedkoper
ik??????
Ik: hoeveel kost een gewone temperatuurmeter?
verkoper: [wazig] [wazig]
ik: dus een multimeter kost 60 euro... dan weet ik genoeg (NOT)
KNSAP ER DUS GEEN BAL VAN!
naja echt wwwAAZzzIIIGG WAS DIE GAST!
kdenk dat ik gewoon die van pcmods haal...
Samen staan we sterk!
Op dinsdag 16 april 2002 11:17 schreef IkBenAlles het volgende:
Verkoper: met stuut en bruin
ik: ja hoi met ik, ik had een vraag of u ook temperatuurmeters verkocht.
verkoper: Ja die hebbe wij.... .... ..... ... .................................................. ... ....
ik: ja>
verkoper: ja
ik: hoeveel kosten die?
verkoper Ja ik heb ook multimeters dan heb je een soort probe achtig idee...
Ik??????
verkoper: die zijn goedkoper
ik??????
Ik: hoeveel kost een gewone temperatuurmeter?
verkoper: [wazig] [wazig]
ik: dus een multimeter kost 60 euro... dan weet ik genoeg (NOT)
KNSAP ER DUS GEEN BAL VAN!
naja echt wwwAAZzzIIIGG WAS DIE GAST!
kdenk dat ik gewoon die van pcmods haal...
zeg dan ook dat je zoekt naar zon temp metertje die ik gepost had. 'zwart temp metertje met lcd display en sensor' ennuh mail ze nou nog is. of heb je geld teveel en wil je perse in usa bestellen??
Verwijderd
Ik vind een verlicht display trouwens veel mooier:
Maar kost wel 38 gulden.
Wat je ook kunt doen is een velicht LCD-tje, en er zelf een sensorschakeling aanhangen:
Kost zo'n 32 gulden.
Al deze displays zijn vast ook in elke elektronicazaak te krijgen. Scheelt je weer 15 gulden verzendkosten!
Maar als je zo'n kastje uit je topictitel kunt kopen voor 20 dollar, zou ik het doen.
Verwijderd
Op dinsdag 16 april 2002 09:49 schreef IkBenAlles het volgende:
[..]
NEE hoor... waar slaat die vraag op?
Wel een erg domme vraag.... THINK before U ASK! (NOFI)
dat beeld kreeg ik, je reageerd in een nogal unique stijl!
(en je post komt toch behoorlijk als flame over hoor
Samen staan we sterk!
1. jij houdt van moeilijk doenOp dinsdag 16 april 2002 14:34 schreef IkBenAlles het volgende:
Ja ik denk maar dat ik die koop van pcmods...
2. jij hebt geld teveel
3. jij kan wachten op een paketje uit USA
doe toch niet zow moeilijk en bel nog es en zeg duidelijk wat je zoekt. want wat ik lees, zeg jij niet welk temp metertje je zoekt..
[trommelgerrof......]
[trommelgerrof......]
een metertje dat gemaakt is voor een 5.25 inch bay en 2 metertjes heeft (dus ondersteunt) zonder dat ik moet gaan solderen enzo....
[trommelgerrof......]
[trommelgerrof......]
Damn wat is er met dat trommelgerrof aan de hand???
[trommelgerrof......]
[trommelgerrof......]
Samen staan we sterk!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
En wat is de grote ervan ?
thx in advance
Samen staan we sterk!
Hoe groot weet ik niet, en hoe accuraat ook niet. meer info bij stuut en bruin. Ressettim heeft ze al, dus die kan je misschien meer vertellen!Op woensdag 17 april 2002 15:57 schreef IkBenAlles het volgende:
best veel geld eigenlijk voor een temp metertje... hoe accuraat is ie?
En wat is de grote ervan ?
thx in advance
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Kosten 5 euro.
Even uitelkaar schroeven, gaatjes maken voor display, en de thermometer vastlijmen aan de 5.25" blindplaat.
Voor afwerking het LCD afplakken en de 5.25" in elk gewenste kleur spuiten.
$19.99 - 5 euro = xxxxxx bespaard.
Wil je op een andere manier casemodden (bijvoorbeeld omdat je koopverslaafd bent), neem dan eens een kijkje bij www.ikhebgeldteveel.nl of www.gatinmijnhand.nl
Verwijderd
Gat in een 5,25 bay gezaagd/gesneden, daarna de temp sensor aan de cpu geplakt, en nu ziet ik keurig de temp van de cpu, en de temp buiten de kast (incl tijd)
Als je hem goed aansluit, en niet zoals ik heb gedaan verkeerd, dan blijft de achtergrond-verlichting ook nog heel. en kun je de temps ook aflezen in het donker.
op de foto ziet ie er cht mega groot uit ...Op woensdag 17 april 2002 21:33 schreef ReseTTim het volgende:
elke 5sec refreshed hij grootte is ong 2x4cm ofzow..
Vooral in die bak hoor...
(HOMER) DOOOH!!! zag die voedingplug niet
Kan je die omhulzing er goed afhalen? van dat tempmetertje....
Samen staan we sterk!
Samen staan we sterk!
je kan zoals gevraagd is het omhulsol eraf halen en dan heb je een klein knopje over dat erug mooi is om ergens tussen te maken oid..Op vrijdag 19 april 2002 09:32 schreef -=MOL=- het volgende:
Ik heb de lcd temp metertjes binnen. Ze zijn best klein, kleiner dan ze op de foto van ressettim lijken iig. Alleen de sensor vind ik persoonlijk een beetje groot. Ik heb ze nog niet getest. Dan horen jullie wel meer!
[edit]
het sensortje zit in het roze gedeelte...