stel er komt over 1 jaar WEER een niewe console uit met graphics mooier dan alle pc games die we kennen zouden jullie hem dan nog halen ook al heb je al een gamecube/ps2/xbox/pc
waarom wel/niet???
waarom wel/niet???
🌞🍃
Verwijderd
Verwijderd
Ikzelf: Nee.Op zaterdag 13 april 2002 19:31 schreef grayfox het volgende:
ik bedoelde eigenlijk maar dit
als er SNEL weer een nieuwe console zou komen en je had net je xbox een tijdje of wat dan ook zou je er dan nog voor gaan
Ze zijn wel orgineel moet ik zeggen.Op zaterdag 13 april 2002 19:35 schreef CUBiST het volgende:
waarom altijd van die onzinnige topics?
🌞🍃
ja eigenlijk wel maar ook mijn GBA met heeeeeeeeeeeeeeel veel batterijenOp zaterdag 13 april 2002 19:35 schreef CUBiST het volgende:
ik bedoel what's the point?
stel de hele aarde zou over een jaar worden ontvoerd door aliens en op die andere planeet hebben ze geen console, zou je je snes dan meenemen?
Verwijderd
Niet. Binnen 1 jaar zit er niet een groot genoeg verschil tussen voor mij. Als ik weer een nieuwe console wil, moet het echt van de nieuwe generatie zijn. Zolang ik nog studeer ga ik niet al mijn geld besteden aan consoles. Ik wil ook nog wel wat overhouden voor vakantie, uitgaan, digitale camera, mobiel, palm, pc, laptop, sparen etc. 1 console van iedere generatie en de topspellen lijken mij wel genoeg.Op zaterdag 13 april 2002 19:27 schreef grayfox het volgende:
stel er komt over 1 jaar WEER een niewe console uit met graphics mooier dan alle pc games die we kennen zouden jullie hem dan nog halen ook al heb je al een gamecube/ps2/xbox/pc
waarom wel/niet???
Verwijderd
Ik heb mijn snes weggedaan voor een n64. En heb vervolgens de n64 weggedaan omdat het geld me op dat moment beter uitkwam. Daar heb ik een ongeloofelijke spijt van gekregen. Ik heb ze dus ook in de afgelopen maanden terug gekocht en doe ze nu niet meer weg. Sommige games blijven leuk, na 2 weken, 2 maanden en 2 of zelfs 12 jaar. Het is overduidelijk dat je geen console man bent. Op een pc heb je dit probleem niet. Stok oude spellen kan je op een nieuwe pc ook nog spelen, maar klassieke multiplayer console games zijn niet net zo goed te spelen op een emulator (single player wel).Op zaterdag 13 april 2002 19:28 schreef DataBeest het volgende:
Iedereen speelt nu toch ook niet nog met hun SNES?
Een computer vervang je toch ook na een aantal jaren?
Nou ja, onzinnig valt ook wel weer mee. Ergens is het wel een goede vraag.Op zaterdag 13 april 2002 19:35 schreef CUBiST het volgende:
ik bedoel what's the point?
stel de hele aarde zou over een jaar worden ontvoerd door aliens en op die andere planeet hebben ze geen console, zou je je snes dan meenemen?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
16 topgames???Op zondag 14 april 2002 00:48 schreef middelkoop het volgende:
Zo heb ik voor mijn N64 alle topgames (16), en zorg ik ervoor dat ik die ook aanschaf voor mijn Gamecube, en de console die daarna komt.
Verwijderd
Onzin, een console gaat al gauw zo'n 4 tot 5 jaar mee. Langer dan een pc als je kijkt naar de prijs.Op zondag 14 april 2002 01:05 schreef dadinanduZ het volgende:En mijn antwoord: de aanschaf van uberhaupt een console vind ik geldverspilling; die dingen zijn toch al weer na een jaar verouderd.
Verwijderd
Precies, hoelang bestaat die playsation al wel niet? Komen nu bijna geen nieuwe games meer voor maar dat ding heeft het wel lang volgehouden, en niets te upgraden...Op zondag 14 april 2002 12:35 schreef middelkoop het volgende:
[..]
Onzin, een console gaat al gauw zo'n 4 tot 5 jaar mee. Langer dan een pc als je kijkt naar de prijs.
Verwijderd
Deze heb ik;Op zondag 14 april 2002 08:39 schreef grayfox het volgende:16 topgames???
welke zijn dat allemaal dan
Verwijderd
Verwijderd
Maar de games worden wel een stuk goedkoper. Toen de N64 nog nieuw was had ik maar zo'n 5 games. Nu dat hij ouder is heb ik er 3 keer zoveel voor maar een fraktie van de prijs.Op zondag 14 april 2002 21:51 schreef MrRudi het volgende:Probleem is vaak dat als er een opvolger komt, de oude niet meer ondersteunt wordt door de developers.
Verwijderd
`Op zondag 14 april 2002 12:35 schreef middelkoop het volgende:
[..]
Onzin, een console gaat al gauw zo'n 4 tot 5 jaar mee. Langer dan een pc als je kijkt naar de prijs.
Verwijderd
Dat is een zeer rare manier om tegen consoles aan te kijken. Een PC kan wel verouderen waardoor je bepaalde games niet meer kan spelen. Op een bepaalde console zijn over het algemeen alle spellen die ervoor komen speelbaar. Een console is dus pas dood als er geen spellen meer voor komen. Dat er een beter console uitkomt hoeft nog niet een vervanging te betekenen. Bovendien zou ik pas echt een nieuwe console kopen als de nieuwe generatie beschikbaar word. Dat betekent trouwens nog niet dat hij waardeloos is. Een snes (bijvoorbeeld) is nog steeds iets leuk om te hebben.Op zondag 14 april 2002 23:55 schreef warmonger het volgende:Ja maar dat bedoelt hij niet .
Tegenwoordig denken de meeste gamers dat als de graphics beter zijn op de pc/xbox dan is de ps2 slechter(voorbeeld)
Graphics vind ik ook niet het belangrijkste. Gameplay, diepte van het spel en multiplayer opties zijn wat mij betreft veel belangrijker. Qua dat vind ik dus wel dat de PS2 verouderd is doordat er maar 2 mensen tegelijk op kunnen spelen.Ik vind dat een console /pc of wat dan ook niet in te halen is wat gameplay betreft .
Geef mij maar een spel met gameplay en iets minder graphic
Hmm..Op zaterdag 13 april 2002 19:31 schreef grayfox het volgende:
ik bedoelde eigenlijk maar dit
als er SNEL weer een nieuwe console zou komen en je had net je xbox een tijdje of wat dan ook zou je er dan nog voor gaan
Expanding the inexpandable
ik wil niet veel zeggen maar je systeem bepaald toch echt wel een grote deel van je graphicsuit met graphics mooier dan alle pc games die we
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Dat dacht ik van niet, zet die zooi maar eens op ebay. Maar het kan wel een stuk minder waard worden. Daarom is het zo fijn dat spellen en consoles ook 2ehands te koop zijn.Op maandag 15 april 2002 09:37 schreef marsian het volgende:
ik koop al jaren geen consoles meer. Ben gestopt na me sega 8 bit. Had voor paar duizend gulden aan spellen, is nu nog 25 piek waard
Verwijderd
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq