Toon posts:

weer een niewe console kopen???

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
stel er komt over 1 jaar WEER een niewe console uit met graphics mooier dan alle pc games die we kennen zouden jullie hem dan nog halen ook al heb je al een gamecube/ps2/xbox/pc
waarom wel/niet???

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iedereen speelt nu toch ook niet nog met hun SNES? :?
Een computer vervang je toch ook na een aantal jaren? :?

Daarom denk ik dat de meeste twiekers hier gewoon over een tijdje als er nieuwe uitzijn gewoon die ook kopen. :)
Ik trouwens niet: Ik ben geen console iemand. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Ik koop geen console meer

Maar waarom zou je het niet kopen? is toch altijd zo geweest? nes/snes/n64/gamcube?

Life goes on....

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde eigenlijk maar dit
als er SNEL weer een nieuwe console zou komen en je had net je xbox een tijdje of wat dan ook zou je er dan nog voor gaan

Verwijderd

waarom altijd van die onzinnige topics?
ik bedoel what's the point?

stel de hele aarde zou over een jaar worden ontvoerd door aliens en op die andere planeet hebben ze geen console, zou je je snes dan meenemen?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 19:31 schreef grayfox het volgende:
als er SNEL weer een nieuwe console zou komen en je had net je xbox een tijdje of wat dan ook zou je er dan nog voor gaan
Ikzelf: Nee.

Het lijkt me eigenlijk ook erg onwaarschijnlijk als er zomaar, ineens een nieuwe console is. En dan heb je ook alleen maar een console, daar heb je niks aan zonder leuke spellen. Dus als er leuke spellen, ECHT leuke spellen voor uitkomen denk ik dat de meeste console fans hier het wel kopen. :)
Op zaterdag 13 april 2002 19:35 schreef CUBiST het volgende:
Ze zijn wel orgineel moet ik zeggen. :D

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter

stel de hele aarde zou over een jaar worden ontvoerd door aliens en op die andere planeet hebben ze geen console, zou je je snes dan meenemen?
ja eigenlijk wel maar ook mijn GBA met heeeeeeeeeeeeeeel veel batterijen :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 19:27 schreef grayfox het volgende:
stel er komt over 1 jaar WEER een niewe console uit met graphics mooier dan alle pc games die we kennen zouden jullie hem dan nog halen ook al heb je al een gamecube/ps2/xbox/pc
waarom wel/niet???
Niet. Binnen 1 jaar zit er niet een groot genoeg verschil tussen voor mij. Als ik weer een nieuwe console wil, moet het echt van de nieuwe generatie zijn. Zolang ik nog studeer ga ik niet al mijn geld besteden aan consoles. Ik wil ook nog wel wat overhouden voor vakantie, uitgaan, digitale camera, mobiel, palm, pc, laptop, sparen etc. 1 console van iedere generatie en de topspellen lijken mij wel genoeg.

Tenslotte, die console kost ook weer geld, en dat geld kan ook worden besteed aan games voor de console die je op dat moment hebt.

Het lijkt me zelfs frustrerend. Stel je hebt 2 consoles waar 1 jaar tussen zit. Voor beide consoles komen topgames uit, natuurlijk wil je al deze toppers hebben. Maar dat gaat een sloot geld kosten.... Als je 1 console hebt is het een stuk gemakkelijker om alle toppers binnen te halen.

Zo heb ik voor mijn N64 alle topgames (16), en zorg ik ervoor dat ik die ook aanschaf voor mijn Gamecube, en de console die daarna komt.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 19:28 schreef DataBeest het volgende:
Iedereen speelt nu toch ook niet nog met hun SNES? :?
Een computer vervang je toch ook na een aantal jaren? :?
Ik heb mijn snes weggedaan voor een n64. En heb vervolgens de n64 weggedaan omdat het geld me op dat moment beter uitkwam. Daar heb ik een ongeloofelijke spijt van gekregen. Ik heb ze dus ook in de afgelopen maanden terug gekocht en doe ze nu niet meer weg. Sommige games blijven leuk, na 2 weken, 2 maanden en 2 of zelfs 12 jaar. Het is overduidelijk dat je geen console man bent. Op een pc heb je dit probleem niet. Stok oude spellen kan je op een nieuwe pc ook nog spelen, maar klassieke multiplayer console games zijn niet net zo goed te spelen op een emulator (single player wel).

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2025

ddZ

Nou ja, onzinnig valt ook wel weer mee. Ergens is het wel een goede vraag.

En mijn antwoord: de aanschaf van uberhaupt een console vind ik geldverspilling; die dingen zijn toch al weer na een jaar verouderd. Ik vervang liever om de 1,5 jaar mijn videokaart zodat ik er weer tegenaan kan..

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
zolang er steeds nieuwe goeie spellen voor gemaakt worden, koop ik geen andere console.

Ook als ik nog druk bezig ben met andere games op de console heb ik nog geen behoefte (en geld :)) voor een nieuwe console.

Ik heb ook ooit mijn snes weggedaan voor een n64 te kopen, maar nu heb ik snes toch weer gekocht omdat al die spellen gewoon blijven, ook al zijn de graphics zo simpel als iets.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik koop gewoon steeds de nieuwste Playstation (of andere console van Sony) :)

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 00:48 schreef middelkoop het volgende:

Zo heb ik voor mijn N64 alle topgames (16), en zorg ik ervoor dat ik die ook aanschaf voor mijn Gamecube, en de console die daarna komt.
16 topgames???
welke zijn dat allemaal dan
want ik ga binnenkort toch ook maar weer een n64 terug kopen
(ik had hem pas verkocht) maar dan wil ik wel alle topgames gaan halen

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 01:05 schreef dadinanduZ het volgende:En mijn antwoord: de aanschaf van uberhaupt een console vind ik geldverspilling; die dingen zijn toch al weer na een jaar verouderd.
Onzin, een console gaat al gauw zo'n 4 tot 5 jaar mee. Langer dan een pc als je kijkt naar de prijs.

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 12:35 schreef middelkoop het volgende:

[..]

Onzin, een console gaat al gauw zo'n 4 tot 5 jaar mee. Langer dan een pc als je kijkt naar de prijs.
Precies, hoelang bestaat die playsation al wel niet? Komen nu bijna geen nieuwe games meer voor maar dat ding heeft het wel lang volgehouden, en niets te upgraden...

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 08:39 schreef grayfox het volgende:16 topgames???
welke zijn dat allemaal dan
Deze heb ik;
Goldeneye
Perfect Dark
Mario 64
SW Rogue Squadron
Super Smash Bros
Turok 3
Lylat Wars
Mario Kart 64
Wipeout 64
Beetle Adventure Racing
Spacestation Silicon Valley
Banjo Kazooie
Banjo Tooie
Zelda (1e)
Diddy Kong Racing
Extreme G

Ietsje minder maar toch wel goeie aspecten;
Hybrid Heaven

Ik wil deze nog;
Tomorrow Never Dies
Extreme G 2
Top Gear Overdrive
F-Zero X
Conker's Bad Fur Day
Excitebike 64
Ridge Racer 64
San Francisco Rush 2049
Vigilante 8: 2nd Offense
World Driver
Snowboard Kids

Maar heb op dit moment niet genoeg geld om ze allemaal te kopen (veel andere gadget uitgaven). Ik heb toch een hele zooi spellen op het moment, dus ik heb ze nog niet nodig :-). Ik ben momenteel vooral veel bezig met Beetje Adventure Racing, geweldig spel.

*Edit*
zojuist San Francisco Rush 2 erbij gekocht
*Edit*

Verwijderd

Nee die zou ik niet kopen...volgens mij leeft er onder het console publiek toch minder het 'oh het is nieuw dat moet ik hebben' principe. En fyi: ik speel nog WEL op de SNES omdat dat gewoon een geweldige console is :) en Mario Kart blijft heersen.

Probleem is vaak dat als er een opvolger komt, de oude niet meer ondersteunt wordt door de developers. Er is een REDEN dat consoles niet 1 jaar na elkaar uitkomen, dat heet marktwerking. Eerst deze uitmelken, dan de volgende pas.

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 21:51 schreef MrRudi het volgende:Probleem is vaak dat als er een opvolger komt, de oude niet meer ondersteunt wordt door de developers.
Maar de games worden wel een stuk goedkoper. Toen de N64 nog nieuw was had ik maar zo'n 5 games. Nu dat hij ouder is heb ik er 3 keer zoveel voor maar een fraktie van de prijs.

2ehands opkopen rulez.

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 12:35 schreef middelkoop het volgende:

[..]

`

Ja maar dat bedoelt hij niet .
Tegenwoordig denken de meeste gamers dat als de graphics beter zijn op de pc/xbox dan is de ps2 slechter |:( (voorbeeld)
Ik vind dat een console /pc of wat dan ook niet in te halen is wat gameplay betreft .
Geef mij maar een spel met gameplay en iets minder graphic :7

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 23:55 schreef warmonger het volgende:Ja maar dat bedoelt hij niet .
Tegenwoordig denken de meeste gamers dat als de graphics beter zijn op de pc/xbox dan is de ps2 slechter |:( (voorbeeld)
Dat is een zeer rare manier om tegen consoles aan te kijken. Een PC kan wel verouderen waardoor je bepaalde games niet meer kan spelen. Op een bepaalde console zijn over het algemeen alle spellen die ervoor komen speelbaar. Een console is dus pas dood als er geen spellen meer voor komen. Dat er een beter console uitkomt hoeft nog niet een vervanging te betekenen. Bovendien zou ik pas echt een nieuwe console kopen als de nieuwe generatie beschikbaar word. Dat betekent trouwens nog niet dat hij waardeloos is. Een snes (bijvoorbeeld) is nog steeds iets leuk om te hebben.
Ik vind dat een console /pc of wat dan ook niet in te halen is wat gameplay betreft .
Geef mij maar een spel met gameplay en iets minder graphic :7
Graphics vind ik ook niet het belangrijkste. Gameplay, diepte van het spel en multiplayer opties zijn wat mij betreft veel belangrijker. Qua dat vind ik dus wel dat de PS2 verouderd is doordat er maar 2 mensen tegelijk op kunnen spelen.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 19:31 schreef grayfox het volgende:
Hmm..

Het zou me trouwens niets verbazen als Microsoft al weer bezig is met de Xbox 2.. Zo gaat dat tegenwoordig in de consumentenmarkt.

Expanding the inexpandable

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12-2025

Mary Wana

keyboard nut

uit met graphics mooier dan alle pc games die we
ik wil niet veel zeggen maar je systeem bepaald toch echt wel een grote deel van je graphics :X

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Ik zou het niet kopen :{ vind console`s niet meer zo "leuk" :P

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
ik koop al jaren geen consoles meer. Ben gestopt na me sega 8 bit. Had voor paar duizend gulden aan spellen, is nu nog 25 piek waard :( Ben toen over gestapt op pc, kan je tenminste stukje voor stukje upgraden!!!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 09:37 schreef marsian het volgende:
ik koop al jaren geen consoles meer. Ben gestopt na me sega 8 bit. Had voor paar duizend gulden aan spellen, is nu nog 25 piek waard :(
Dat dacht ik van niet, zet die zooi maar eens op ebay. Maar het kan wel een stuk minder waard worden. Daarom is het zo fijn dat spellen en consoles ook 2ehands te koop zijn.

Verwijderd

heb een ps2 met 8 games
virtua fighter 4
tekken 4
ssx tricky
quilty gear x plus
rez
doa 2
devil may cry
af en toe koop ik eeen nieuwe game
en heb een dreamcast met 22 spellen
meer niet en ik dan nog een gamecube kopen
en dat is het

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:27

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb nu m'n eerste console als we de C64 tenminste niet als console rekenen. Ik ben de gelukkige bezitter van een X-Box *D

Ik ben iig niet van plan om volgend jaar als er opeens een PS3 ofzo zou uitkomen die dan direct te kopen. Zoals al zo vaak gezegd gaat het nog altijd om de gamez en ik kan me niet voorstellen dat er opeens geen spellen meer voor de X-Box gemaakt zouden worden als er een nieuwe console uit zou komen.

Het lijkt me juist eerder een extra stimulans om aantrekkelijker spellen voor de console te maken die al wat langer op de markt is. Zoiest zie je nu volgens mij ook bij de PS2... denk maar aan die platinum-gamez... en verder komen er ook nog een paar toppers uit, zoals FF en MGS2 (ok die is dan al uit)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Pagina: 1