Toon posts:

Kan dit nog met me duron?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een duron 600@800 1.64 Vcore , met een Spire cooler (die orb look-a-like) al met al wordt me proc 59 graden na een hevig potje gamen of 3dmark 2000 runnen en idle is ie een 55 graden

kan ie nog hoger of is dit wel de max?

alles draait wel stabiel
b.v.d.

Verwijderd

600 goes all the way to 875 met een cheep cooler, daarna beter nodig

Verwijderd

Topicstarter
dus ik kan nog wel wat verder? (heb nu 8 x 100)

zonder dat de cooler vervangen moet worden?

Taco

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15
59 is al aardig hoog ik denk dat je beter eerst een wat betere koeling erop moet zetten, je kast openzetten helpt ook wel een paar graden(maar de stof dan...).

De durons zijn geloof ik tot iets van 90graden getest dus het kan allemaal wel maar of het verstandig is.

suc6

Verwijderd

IK zou echt niet hoger gaan dan de 60 graden.
voor alle veiligheid, ze zijn wel gestest op hogere, maar op btw nog nooit een proc gezien die gezond liep ( ALS IE NOG LIEP ) en die heter was dan 60 graden.

grtz,
AHL

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Getest op 90 graden ja... dat is in de center van de core... dan gaat echt de electronica eraan ;(:(

dus buitenkant al 60 dan zit je echt aan een limit.....

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Ik ben als het ware een burn-in test aan het doen.
Heb een 600@600 (bijna week oud) met een coolermastertje van Mycom, en wordt 60 a 63 graden (met grazende koe) volgens ASUS pc-probe !
Na de beurs in Ehv komt er wel een andere koeler op. (CoolerMaster ch5-5k11)
http://www.eynstein.nl/a/611.html

Verwijderd

Topicstarter
hij draait nu een 4 uur op 59 graden zonder vastloper of wat dan ook! dus ik denk maar dat ik genoeg neem met 600@800 want een nieuwe cooler zit er vorlopig niet in =((

thnx all
Pagina: 1