Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Hey fragdaddy,
ja, dat kan
(oja prepaid is GEEN abbo
)
Als je libertel prepaid hebt kan dat, met libertel open (dat is wat nieuws van libertel) lees meer op http://www.libertel.nl
Een collega van me heeft dit ook
ja, dat kan
(oja prepaid is GEEN abbo
Als je libertel prepaid hebt kan dat, met libertel open (dat is wat nieuws van libertel) lees meer op http://www.libertel.nl
Een collega van me heeft dit ook
heya tangle... bedankt voor de tip!
weet iemand of dit ook met KPN kan ??
weet iemand of dit ook met KPN kan ??
en het is ook niet 'abbo' maar 'abo'
want je spreekt 'abo' uit met een lange 'a':
"aabo" -> 1 b dus
want je spreekt 'abo' uit met een lange 'a':
"aabo" -> 1 b dus
Verwijderd
the solution: www.tucth.nl
---
surf ef langs www.gsmguru.com daar staat nog meer info.. maar nog effe wachten... moet nog effe uploaden
---
surf ef langs www.gsmguru.com daar staat nog meer info.. maar nog effe wachten... moet nog effe uploaden
mh.. gsmguru.. die eerste url werkt niet bij mij... tikfoutje ?
ow.. en gezeik over abbo of abo heb ik weinig aan
miereneuker....
ow.. en gezeik over abbo of abo heb ik weinig aan
Verwijderd
Nu we toch eigenwijs aan het doen zijn..
Het is geen FOCK it maar FOK it,
dat komt van het bijvoegelijk naamwoord FOKKING (met KK) en dus niet van FOCKING of FUCKING
Het is geen FOCK it maar FOK it,
dat komt van het bijvoegelijk naamwoord FOKKING (met KK) en dus niet van FOCKING of FUCKING
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>DIE UNIEKE AFRIKAANSE WOORD - "FOK"
Een van die interessantse en kleurvolste woorde in die hele Afrikaanse taal is die leenwoord "fok" en sy familie. Dis n towerwoord wat, bloot deur sy klank, kan vreugde of pyn, liefde of haat, on king of frustrasie weergee.
"Fok" is een van die min woorde wat die funksie van so te so alle woordsoorte kan vervul.
Dit word as oorganklike werkwoord gebruik (Fok die hele spul) en as onoorganklike werkwoord (Aag, Fok!). As bevelsvorm (Fok dit!). In die bedrywende vorm (Dit het my gefok) en die lydende vorm (Nou s hy gefok). As die hoofelement in n hele reeks skelbare werkwoorde (aanfok, opfok, uitfok, oopfok, byfok, agteroorfok, agternafok, ens. ens.). Of as stam van n werkwoord (Nou het hy die hele ding fok).
As abstrakte selfstandige naamwoord (Ek gee nie n fok om nie), of as agent (Het jy gesien wat die fokker probeer doen?). As nabepaling by n vraagwoord (hoe de fok, wie de fok, waar de fok, waarom d fok, wanneer de fok, hoekon de fok, ens. ens.). As bywoord (Dit is nou n fokken mooi grap), en as uitroep (O, fok!).
Ja, ook as n invoegsel (Onge-fokken-looflik, af-fokken-skuwelik, na-fokken-tuurlik). Dit kan selfs in homself ingevoeg word (Nou is jy be-fokken-fok)
Ongeag sy (flou) seksuele konnotasie, kan hierdie Afrikaanse woord gebruik word om wyd uiteenlopende situasies te beskryf:
Verrassend: Hoe de fok gaan dit met jou?
Bedrog: Die motorhandelaar het my befok
Ontsteltenis: Ag fokkit!
Moeilikheid: Nou is ek in my moer in gefok
Agressie: Fok jou!
Onvermoe: Hoe de fok moet ek dit regkry?
Walging: Fok my
Wanbegrip: Ek fokken verstaan dit nie
Inkompetensie: Hy fok alles op
Gebelgdheid: Wat de fok dink jy doen jy?
Verdwaasdheid: Nou weet ek not n fok waar ons is nie
Oortuigdheid: Onge-fokken-twyfeld
Dit kan horlosietyd beskryf (presies half-fokken-vyf), of omstandighede (Hoe het ek in hierdie fokken job beland), of persone (Jan fokken van der Merwe), of dinge (Kyk hoe lyk jou fokken skoene), plekke (Tot in fokken Durban) of dit kan drup van hartlikheid (Fok u met lof!).
FOK IS N FOKKEN UNIEKE AFRIKAANS WOORD!![/quote]:P
Een van die interessantse en kleurvolste woorde in die hele Afrikaanse taal is die leenwoord "fok" en sy familie. Dis n towerwoord wat, bloot deur sy klank, kan vreugde of pyn, liefde of haat, on king of frustrasie weergee.
"Fok" is een van die min woorde wat die funksie van so te so alle woordsoorte kan vervul.
Dit word as oorganklike werkwoord gebruik (Fok die hele spul) en as onoorganklike werkwoord (Aag, Fok!). As bevelsvorm (Fok dit!). In die bedrywende vorm (Dit het my gefok) en die lydende vorm (Nou s hy gefok). As die hoofelement in n hele reeks skelbare werkwoorde (aanfok, opfok, uitfok, oopfok, byfok, agteroorfok, agternafok, ens. ens.). Of as stam van n werkwoord (Nou het hy die hele ding fok).
As abstrakte selfstandige naamwoord (Ek gee nie n fok om nie), of as agent (Het jy gesien wat die fokker probeer doen?). As nabepaling by n vraagwoord (hoe de fok, wie de fok, waar de fok, waarom d fok, wanneer de fok, hoekon de fok, ens. ens.). As bywoord (Dit is nou n fokken mooi grap), en as uitroep (O, fok!).
Ja, ook as n invoegsel (Onge-fokken-looflik, af-fokken-skuwelik, na-fokken-tuurlik). Dit kan selfs in homself ingevoeg word (Nou is jy be-fokken-fok)
Ongeag sy (flou) seksuele konnotasie, kan hierdie Afrikaanse woord gebruik word om wyd uiteenlopende situasies te beskryf:
Verrassend: Hoe de fok gaan dit met jou?
Bedrog: Die motorhandelaar het my befok
Ontsteltenis: Ag fokkit!
Moeilikheid: Nou is ek in my moer in gefok
Agressie: Fok jou!
Onvermoe: Hoe de fok moet ek dit regkry?
Walging: Fok my
Wanbegrip: Ek fokken verstaan dit nie
Inkompetensie: Hy fok alles op
Gebelgdheid: Wat de fok dink jy doen jy?
Verdwaasdheid: Nou weet ek not n fok waar ons is nie
Oortuigdheid: Onge-fokken-twyfeld
Dit kan horlosietyd beskryf (presies half-fokken-vyf), of omstandighede (Hoe het ek in hierdie fokken job beland), of persone (Jan fokken van der Merwe), of dinge (Kyk hoe lyk jou fokken skoene), plekke (Tot in fokken Durban) of dit kan drup van hartlikheid (Fok u met lof!).
FOK IS N FOKKEN UNIEKE AFRIKAANS WOORD!![/quote]:P
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Hey GSMGuru,
Je lult. Libertel laat bijvoorbeeld (Pre paid) alleen maar dataverkeer toe op het nummer van Libertel Open / Whepp.
En je hebt wel vaker van die domme opmerkingen die nergens op slaan.. RTFM!!!
Je lult. Libertel laat bijvoorbeeld (Pre paid) alleen maar dataverkeer toe op het nummer van Libertel Open / Whepp.
En je hebt wel vaker van die domme opmerkingen die nergens op slaan.. RTFM!!!
heeft iemand een idee waar ik meer info kan vinden over wat er mogelijk is met prepay ?
Libertel is nog steeds bezig met hun 'Libertel Open' .. jammer genoeg .. soms kun je er met prepay wappen maar het ligt er ook veel uit
hmm, je kan tog gewoon bellen naar HI of naar KPN? En dan kan je het tog vragen
wat ik je wel kan vertellen, is dat wappen met BEN nog niet kan. Ze BENnen nog niet zo ver
En wappen is niet met Laptop, maar met telefoonschermpje.
Maar suc6
En jongens kan het een beetje on-topic
wat ik je wel kan vertellen, is dat wappen met BEN nog niet kan. Ze BENnen nog niet zo ver
En wappen is niet met Laptop, maar met telefoonschermpje.
Maar suc6
En jongens kan het een beetje on-topic
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
en betekend dat dat ik bij zonnet gewoon mobiel in kan bellen, en wappen of internetten (met laptop)
op een willekeurig prepayed kaart ?
op een willekeurig prepayed kaart ?
DAMN rick.. volgens mij staat er nogsteeds nergens:
JA Fraggy, je kunt WAPPEN en INTERNETTEN met een prepayed kaartje.. alleen iets vaags over libertel open, waarvan ook nogeens gezegd wordt dat het NIET goed werkt..
en van ZONNET, waarvan ik NIET weet of ik ook in kan bellen, of dat libertel/kpn dat moeten ondersteunen..
ik ga toch geen dure foon kopen + prepayed zooi, om er dan achter te komen dat het toch NIET kan..??
JA Fraggy, je kunt WAPPEN en INTERNETTEN met een prepayed kaartje.. alleen iets vaags over libertel open, waarvan ook nogeens gezegd wordt dat het NIET goed werkt..
en van ZONNET, waarvan ik NIET weet of ik ook in kan bellen, of dat libertel/kpn dat moeten ondersteunen..
ik ga toch geen dure foon kopen + prepayed zooi, om er dan achter te komen dat het toch NIET kan..??
Euhmz....
Prepay wappen kan nu alleen met Libertel Open... maar dit werkt soms niet omdat ze er nog mee bezig zijn...
Libertel heeft (naar mijn weten) als enigste aangekondigd dat je kan wappen met Libertel Izi (Prepay)
Dataverkeer is dus alleen maar mogelijk bij Libertel (prepay) maar alleen naar het Libertel Open nummer... je kunt dus ook geen Zonnet ofzo bellen ...
.....
Prepay wappen kan nu alleen met Libertel Open... maar dit werkt soms niet omdat ze er nog mee bezig zijn...
Libertel heeft (naar mijn weten) als enigste aangekondigd dat je kan wappen met Libertel Izi (Prepay)
Dataverkeer is dus alleen maar mogelijk bij Libertel (prepay) maar alleen naar het Libertel Open nummer... je kunt dus ook geen Zonnet ofzo bellen ...
.....
Verwijderd
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar kpn en libertel mailen of bellen om het zeker te weten
Dank je wel Rick..
dat was errug duidelijk..
ik denk dat ik dan maar een abbonnement neem bij KPN. dan weet ik teminste zeker dat ik mobiel kan WAPPEN en kan E-mailen enzo
dat was errug duidelijk..
ik denk dat ik dan maar een abbonnement neem bij KPN. dan weet ik teminste zeker dat ik mobiel kan WAPPEN en kan E-mailen enzo
Pagina: 1