Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Je krijgt er iig wél een laptop bij, niet?
Verwijderd
Ervaring hiermee heb ik niet, maar ik zou het zonde van je tijd vinden. Ga werkervaring opdoen, da's nu veel nuttiger. Je hebt al aangetoond HBO nivo te hebben en je hebt al behoorlijk wat kennis. De rest leer je met cursussen, van je collega's, door boeken te lezen en door zelf na te denken.
Verder _krijg_ je die laptop er niet bij, je _betaalt_ hem erbij.
Verder _krijg_ je die laptop er niet bij, je _betaalt_ hem erbij.
Verwijderd
Ik heb hier wel ervaring mee. Al die cursus namen die je opnoemt zoals HG.1 zijn AMBI modules. Deze 8 van deze modules te doen, kun je het AMBI diploma halen (wat ongeveer gelijk staat aan HBO). AMBI is eigenlijk algemene automatisering voor het bedrijfsleven. Als je nog iets er bij doet (nog een paar modules geloof ik), krijg je het ING informatica diploma.
Ik doe op het moment ook die AMBI opleiding in de avond uren (niet via de LOI trouwens, maar gewoon klassiekaal). Overdag ben analist/programmeur zonder opleiding. Dus hiermee leer ik eigenlijk de theorie bij de praktijk die ik al redelijk goed ken. Dat is wel een leuke volgorde trouwens.
Als je zoals jij al een HBO hebt, zal de basis (HG modules) wel redelijk simpel voor je zijn, maar de vervolg modules zijn zeker wel de moeite waard.
Ik doe op het moment ook die AMBI opleiding in de avond uren (niet via de LOI trouwens, maar gewoon klassiekaal). Overdag ben analist/programmeur zonder opleiding. Dus hiermee leer ik eigenlijk de theorie bij de praktijk die ik al redelijk goed ken. Dat is wel een leuke volgorde trouwens.
Als je zoals jij al een HBO hebt, zal de basis (HG modules) wel redelijk simpel voor je zijn, maar de vervolg modules zijn zeker wel de moeite waard.
Dus als je deze genoemde certificaten hebt, en je mag jezelf 'ingenieur in de software engineering' noemen (want ik neem aan dat dat diploma aan die cursus hangt) heb je een streepje voor, of ben ik net zover met +/- 3 jaar ervaring?
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dat is wat ik wil en wat ik doe ![/quote]Wil je dezelfde studie er nog eens naast doen?
Verwijderd
Of je een streepje voor hebt hangt af van je werkgever, maar bij de meeste werkgevers geldt: hoe beter opgeleid, hoe meer je waard bent. Maar buiten dat doe je een opleiding vooral om beter te worden in je vakgebied (althans ik wel).
Pagina: 1