Losse componenten setje

Pagina: 1
Acties:

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-03 22:40
Yo! :P

Ik ben van plan binnenkort een losse componenten hifi set te kopen.
Nu vroeg ik mij af, wat nou een goed merk is!?

Ik wil een receiver, cd speler, md speler, en speakers.
En dat allemaal het liefst voor max./rond de 1400 euro.

Wat is een goed merk hiervoor?

Ik had op de Technics site wat rondgekeken, en voor 1317 euro dit samengesteld:
• Technics SA-DX950 Receiver à 474 euro
• Technics SL-PG4 CD-speler à 153 euro
• Technics SJ-MD150 MD-speler à 393 euro
• Technics SB-HTS250 Speakers set à 297 euro
Is dit wat?
Een vriend van me (die een drive-in heeft..) zei, dat Technics speakers niet echt geweldig waren.. Ik weet het niet :?

Of wat is een ander merk om naar te kijken?

Het is vooral bedoelt om in mijn kamer mooi naar muziek te kunnen luisteren (MD/CD/radio), mijn PC eraan te hangen (ook voor muziek), MD's recorden vanaf PC of CD, en een beetje klooien met mijn mengpaneel ertussen (ooit gekregen).

Tnx alvast!! :)

Verwijderd

meschien een ander merk nemen is meschien beter philips of sony of zo

Verwijderd

hmm, technics is qwa consumenten elecktronica wel een van de betere, ik weet niet waar de meneer van de voorgaande reaktie zn informatie vandaan heeft maar sony of philips ZIJN ZEKER een stuk minder.
ik denk dat je zo een goed setje heb samen gesteld en zeker die 950 versterker is heel aardig.

technics is trouwens panasonic voor t geval je t niet wist en die staan bekend om hun lage uitval percentage

• nrg
Op zaterdag 13 april 2002 19:16 schreef Master187 het volgende:
hmm, technics is qwa consumenten elecktronica wel een van de betere, ik weet niet waar de meneer van de voorgaande reaktie zn informatie vandaan heeft maar sony of philips ZIJN ZEKER een stuk minder.
ik denk dat je zo een goed setje heb samen gesteld en zeker die 950 versterker is heel aardig.

technics is trouwens panasonic voor t geval je t niet wist en die staan bekend om hun lage uitval percentage
Jep, daar was ik al achter :)
Als je naar www.technics.nl gaat, kom je op de Panasonic site terecht, en opent er een Technics pop-upje..

We hebben hier beneden thuis een Sony versterker staan, met Sony CD-speler btw, maar die heb ik nooit hard kunnen zetten :( :P

Is er op dat wat ik had samengesteld nog iets aan te merken?
Zijn de speakers wel of niet goed?
En wat is het voordeel/nadeel van een losse versterker + tuner boven een receiver?

Verwijderd

ik denk dat je een degenlijk setje heb samengesteld, alleen met technics boxen heb ik geen ervaring dus daar kan ik je weinig over vertellen.
wat ik de klanten altyd vertel (en wat ik jou dus als advies geef) is kijk naar wat voor muziek je luistert en bedenk dus wat voor jou belangerijk is; veel bas? of midden/hoge tonen, of alles?
ga gewoon naar een winkel met jouw muziek en vraag of je het mag luisteren. (als dat niet mag zou ik er zowiezo niet kopen)
en een tuner en versterker apart heeft denk ik weinig voordelen dan het voor de hand liggende (het is apart :-))
groot voordeel van apart is wel dat je maximale controle hebt over wat je koopt. ik zou een receiver kopen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je kan beter gelijk ff luisteren naar speakers in de winkel waar je op dat moment bent...

Dat je set van Technics is hoeft niet te betekenen dat je ook het beste Technics speakers kan kopen.
Ze zullen best leuk klinken, maar misschien is er voor hetzelfde geld iets te koop wat jij veel mooier vindt, dan zou het zonde zijn toch :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• nrg
Op zaterdag 13 april 2002 20:12 schreef Master187 het volgende:
ik denk dat je een degenlijk setje heb samengesteld, alleen met technics boxen heb ik geen ervaring dus daar kan ik je weinig over vertellen.
wat ik de klanten altyd vertel (en wat ik jou dus als advies geef) is kijk naar wat voor muziek je luistert en bedenk dus wat voor jou belangerijk is; veel bas? of midden/hoge tonen, of alles?
ga gewoon naar een winkel met jouw muziek en vraag of je het mag luisteren. (als dat niet mag zou ik er zowiezo niet kopen)
en een tuner en versterker apart heeft denk ik weinig voordelen dan het voor de hand liggende (het is apart :-))
groot voordeel van apart is wel dat je maximale controle hebt over wat je koopt. ik zou een receiver kopen.
Een losse versterker (Technics SU-V500M2) en een tuner (Technics ST-GT350) kosten bij elkaar 14 euro meer dan de receiver die ik postte.
Is het dat verschil waard?

Nog iets: is het nuttig om een los equilizer deck te kopen?
En waar hang je dat tussen?

[b]edit:[/b] waarom zou jij een receiver kopen?
Op zaterdag 13 april 2002 22:38 schreef dreeke het volgende:
Je kan beter gelijk ff luisteren naar speakers in de winkel waar je op dat moment bent...

Dat je set van Technics is hoeft niet te betekenen dat je ook het beste Technics speakers kan kopen.
Ze zullen best leuk klinken, maar misschien is er voor hetzelfde geld iets te koop wat jij veel mooier vindt, dan zou het zonde zijn toch :)
Ben ik het mee eens!

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:14
Een equalizer is leuk als je je muziek helemaal naar jouw smaak wilt afstellen, als je dat niet wilt lijkt me zo'n ding een beetje overbodig. De meeste versterkers/receivers bieden ook de mogelijkheid om het geluid wat aan te passen, al heb je dan minder mogelijkheden.
Ik zou in ieder geval ook eens naar andere boxen kijken. Ik heb geen ervaring met de door jouw genoemde bxen, maar ik heb zelf twee (oude) technics boxen staan en ik vind dat ze vrij weing bas geven.
Iig gewoon zelf gaan luisteren, want het gaat erom wat jij het mooist vind klinken.

• nrg
Op zaterdag 13 april 2002 23:26 schreef Asclepius het volgende:
Een equalizer is leuk als je je muziek helemaal naar jouw smaak wilt afstellen, als je dat niet wilt lijkt me zo'n ding een beetje overbodig. De meeste versterkers/receivers bieden ook de mogelijkheid om het geluid wat aan te passen, al heb je dan minder mogelijkheden.
Ik zou in ieder geval ook eens naar andere boxen kijken. Ik heb geen ervaring met de door jouw genoemde bxen, maar ik heb zelf twee (oude) technics boxen staan en ik vind dat ze vrij weing bas geven.
Iig gewoon zelf gaan luisteren, want het gaat erom wat jij het mooist vind klinken.
Jup :)

Ik ben nog niet van plan om die set nú te kopen, ik wilde gewoon alvast goed oriënteren.
Anders schaf ik gelijk een set aan waarvan ik later spijt van krijg.
Het is opzich toch nog een behoorlijke uitgave..

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Er is niets mis met Technics, hoewel je ook best naar Denon, Yamaha, Marantz, Pioneer etc zou kunnen kijken, ja zelfs Sony of Philips bieden hier en daar best kwaliteit (als ze in jou prijsklasse opereren, tenmninste). Maar wat betreft speakers zou ik een beetje meer rond kijken. bijvoorbeeld B&W DM303 bieden erg veel waar voor het geld. Verder heb je Mission, Kef, Tannoy, Canton, JBL en nog 10tallen anderen. Smaken verschillen.
Overigens heeft Technics ook best ooit leuke speakers gebouwd (maar die waren wat duurder dan 300 euro).

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 15:49

JT

VETAK y0

Waarom in godsnaam alles van Technics ???

CD Speler kan evt wel van technics, maar ik zou bijvoorbeeld de receiver van Yamaha/Marantz/Denon/NAD/Onkyo/etc. nemen. Ze;fde geld voor MD speler, kan je trouwens ook van Sony nemen.

Speakers zou ik al helemaal niet van Technics nemen, is idd wat minder. Paar merken: Tannoy, B&W, Mission, Chario.
Op zaterdag 13 april 2002 19:16 schreef Master187 het volgende:
Ik hoor graag waar je dit op basseerd. Philips cd spelers bijvoorbeeld hebben meer detail en meer dynamiek. Volgens mij is jouw mening opgebouwd uit verhalen...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• nrg
Op zondag 14 april 2002 02:47 schreef JT het volgende:

CD Speler kan evt wel van technics, maar ik zou bijvoorbeeld de receiver van Yamaha/Marantz/Denon/NAD/Onkyo/etc. nemen. Ze;fde geld voor MD speler, kan je trouwens ook van Sony nemen.

Speakers zou ik al helemaal niet van Technics nemen, is idd wat minder. Paar merken: Tannoy, B&W, Mission, Chario.
[..]

Ik hoor graag waar je dit op basseerd. Philips cd spelers bijvoorbeeld hebben meer detail en meer dynamiek. Volgens mij is jouw mening opgebouwd uit verhalen...
Waarom alles Technics?
Nou, dat is wel zo mooi als je de boel in een kastje zet.
Alle decks zijn dan even breed, en waarschijnlijk (?) kan je de hele boel ook met dezelfde ab besturen.
De kleuren van de decks zijn ook gelijk.

Anders zit je met een matzwarte Technics CD-speler, een glimmende zwarte receiver van Yamaha, en een zilveren Sony MD-speler.
Ik noem hier maar wat hoor, maar het komt er op neer dat ze dus niet gelijk zijn.

Waarom zou jij de receiver en de MD-speler niet van Technics nemen?
Ik wil ook best naar een ander merk kijken, maar ik wil dus eigenlijk wel alles van hetzelfde merk.

edit:
Op zondag 14 april 2002 02:27 schreef Duck-Twacy het volgende:
Er is niets mis met Technics, hoewel je ook best naar Denon, Yamaha, Marantz, Pioneer etc zou kunnen kijken, ja zelfs Sony of Philips bieden hier en daar best kwaliteit (als ze in jou prijsklasse opereren, tenmninste). Maar wat betreft speakers zou ik een beetje meer rond kijken. bijvoorbeeld B&W DM303 bieden erg veel waar voor het geld. Verder heb je Mission, Kef, Tannoy, Canton, JBL en nog 10tallen anderen. Smaken verschillen.
Overigens heeft Technics ook best ooit leuke speakers gebouwd (maar die waren wat duurder dan 300 euro).
Het komt er dus op neer dat ik het beste geen Technics speakers kan kopen.

Waarom ik btw allemaal Technics spul had staan hier, was omdat je op de Technics site alles duidelijk kan bekijken; en er staat een adviesprijs bij, zodat ik weet waar ik aan toe ben..

• JT

JT

VETAK y0

Tja...tis waar je voor kiest: kwaliteit of hoe mooi het er uit ziet.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• nrg
Op zondag 14 april 2002 11:46 schreef JT het volgende:
Tja...tis waar je voor kiest: kwaliteit of hoe mooi het er uit ziet.
Natuurlijk wel kwaliteit, maar als je maar een kleine winst in kwaliteit hebt met een ander merk is het naar mijn mening zonde om een ander merk te nemen.

Het blijft gewoon mooi als elk deck er ongeveer hetzelfde uit ziet.
En je zit niet met het probleem dat je 3 afstandsbedieningen hebt..

edit: het hoeft van mij dus niet persé Technics te zijn, maar deze prijzen waren nog redelijk..
Is er een ander merk waar ik zeker aandacht aan moet besteden? (en die dus receivers, cd-decks en md-decks) in hun assortiment hebben)

• JT

JT

VETAK y0

Wat ik zelf een mooi merk vind waarvan je alles van 1 merk van zou kunnen kopen is Yamaha en Marantz.

Ecodan warmtepomp

• nrg
Op zondag 14 april 2002 12:12 schreef JT het volgende:
Wat ik zelf een mooi merk vind waarvan je alles van 1 merk van zou kunnen kopen is Yamaha en Marantz.
Ik maak ook ff n overzichtje van die merken in mn Excel sheetje :)
Tnx annieweejs ;) :P

• arjandijk162
  • Laatst online: 03-03 07:56
Op zondag 14 april 2002 02:47 schreef JT het volgende:

[..]

en daar zit je dan met 4 afstandsbedieningen, ik zou idd ook alles van 1 merk kopen. :P
Heb zelf wat Yamaha spul en ben er dik tevreden mee, en alles te bedienen met één afstandsbediening 8-)
Een Yamaha set heeft een praktisch voordeel dat je tuner/versterker stroom levert voor de rest van de componenten -> tuner uit=hele set uit. Ik weet niet of alle merken dit hebben, maar is wel praktisch, zegt natuurlijk weinig over geluidskwaliteit

• JT

JT

VETAK y0

Op zondag 14 april 2002 12:33 schreef arjandijk het volgende:
Heb zelf wat Yamaha spul en ben er dik tevreden mee, en alles te bedienen met één afstandsbediening 8-)
Met mijn Yamaha remote bedien ik 5 apparaten van 5 verschillende merken :o

Ecodan warmtepomp

• nrg
Op zondag 14 april 2002 12:33 schreef arjandijk het volgende:

[..]

en daar zit je dan met 4 afstandsbedieningen, ik zou idd ook alles van 1 merk kopen. :P
Een Yamaha set heeft een praktisch voordeel dat je tuner/versterker stroom levert voor de rest van de componenten -> tuner uit=hele set uit. Ik weet niet of alle merken dit hebben, maar is wel praktisch, zegt natuurlijk weinig over geluidskwaliteit
De receiver van mijn ouders (Sony ding) heeft op de achterkant één netsnoer aansluiting, en daar hangt de cd-speler aan.
Het voordeel ervan is, is dat idd de hele boel in één keer uitgaat met de ab.
Nadeel vind ik, is dat als ik optisch een CD naar MD overzet (naar mijn MZ-R700, portable recorder), de receiver dus ook aan moet blijven.
Ik plug de stekker dan maar steeds om..

• nrg
Ik heb nu dit samengesteld:
• Technics SA-DX1050 Receiver
• Technics SL-PG4 CD-speler
• Technics SJ-MD150 MD-speler
• 2 × JBL TLX 5000 II front-speakers

Details e.d. op http://www.domein.nl/tmp/technics.htm .

Is dit wat?

Ik ben nog niet van plan de boel nu te kopen, maar ik vind het toch wel handig om goed te oriënteren voor de aanschaf (en ik vind het oriënteren leuk :P ).

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:14
Mooi setje. Maar ga je binnenkort uitbereiden naar een 5.1 thuisbioscoop? Je koopt nu namelijk een 5.1 versterker terwijl je hem eigenlijk alleen voor stereo gebruikt. Als je niet van plan bent om later je geluidsset uit te bereiden tot een 5.1 systeem, kan je dan niet beter een goede stereo versterker kopen?

• nrg
Op zondag 14 april 2002 20:06 schreef Asclepius het volgende:
Mooi setje. Maar ga je binnenkort uitbereiden naar een 5.1 thuisbioscoop? Je koopt nu namelijk een 5.1 versterker terwijl je hem eigenlijk alleen voor stereo gebruikt. Als je niet van plan bent om later je geluidsset uit te bereiden tot een 5.1 systeem, kan je dan niet beter een goede stereo versterker kopen?
5.1 hoeft niet persé.
Ik wil het liefste gewoon mooi naar muziek kunnen luisteren, en als het even kan ook zo hard zodat de buren er last van hebben >:) :P
Ik heb btw toch geen breedbeeld tv ofzo, dus tis niet echt nodig..

Wat is dan van Technics een goede stereo receiver?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 14 april 2002 19:21 schreef nrg het volgende:

• 2 × JBL TLX 5000 II front-speakers
Wat vond je zo mooi klinken aan die speakers?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JT

JT

VETAK y0

En waarom blijf je weer bij Technics hangen....vind je andere merken niet mooi ?

Ecodan warmtepomp

• nrg
Op zondag 14 april 2002 22:34 schreef JvS het volgende:

[..]

Wat vond je zo mooi klinken aan die speakers?
Dat weet ik nog niet, ik heb nu enkel wat betaalbaars neergezet uit online shops e.d.
In reviews kwamen deze er aardig uit, en beneden hebben wij hier thuis ook JBL's staan waar ik tevreden over ben.

Ik ga de set zeker nog niet aanschaffen, ik wacht tot ik zwem in het geld (lees: genoeg geld heb).

Daarna ga ik wat winkels af in de stad, en ga de speakers echt beluisteren.

Dit is dus nog puur oriëntatie (ik weet ook niet of die Technics receiver goed klinkt bijv.).

[b]edit:[/b]
Op zondag 14 april 2002 22:36 schreef JT het volgende:
En waarom blijf je weer bij Technics hangen....vind je andere merken niet mooi ?
Dat heb ik nooit gezegd :P
Dit is betaalbaar, en volgens de reviews is het goed spul. Ook kan ik op de Technics site heel veel vinden, erg overzichtelijk allemaal.
Toen ik van Harman/Kardon een mooie versterker was tegengekomen, ben ik gaan kijken op kieskeurig.nl.
Nadat ik de prijs zag schrok ik toch wel redelijk, en heb ik me teruggetrokken :P

Andere reden is dat Technics ook een MD-deck heeft.
Harman/Kardon heeft er geen (kon ik althans niet vinden op die site van ze..)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

Jag

Ga maar eens gewoon luisteren in een audiozaak, dan kom je op iets totaal anders uit, dat beloof ik je :).
Dingen uitzoeken via i-net en met name online reviews lezen op audioreview.com is zooo ontzettend zinloos.

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
Ga toch gewoon luisteren zeg, dit is eigenlijk grote onzin, loop een audiozaak in en ga lekker spullen luisteren, en het zou me niet verbazen als je op iets totaal anders kwam dan technics en die jbl's, voor 1300 euro koop je echt wel wat beters.

• basif
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07-2021

basif

Knowledge comes first

Ik zit zelf in de audio wereld dus ik denk wel dat ik je kan helpen
Wat je het beste kan doen is even naar een beetje behoorlijke audio zaak gaan (ik zal geen reclame maken)
Je neemt je eigen muziek mee en probeert het lekker uit.
Het is wel leuk om alles van Technics te nemen.
Ieder zijn eigen smaak zou ik zeggen.
Wat voor formaat speakers denk je zelf te willen hebben?
Zuil luidsprekers zijn over het algemeen aan te raden.
Vanwege de grootte van de klankkast haal je meer geluid uit je speakers dan van die kleine speaker setjes
Ik zelf raad sterk af om Technics speakers te nemen.
Waarom? Ze zijn niet in alles goed. :r
Wat een behoorlijk merk is
Infinity, Delta,Kappa Series. vrij groot goede dynamiek
Pioneer Sh v309,509 series Klein maar fein
JBL Veel series Hakkuh
Magnat is wel leuk maar wel erg mat geluid.

Als ik je een ander merk minidisc speler mag adviseren
dan word het een Sony MDS JB 930,940 dat zijn kwalitatief goede minidisc spelers
Yamaha Versterkers/Receivers of Onkyo kijk daar eens naar
CD Spelers: Yamaha CDX 396, 496 ,596 Zeker aan te raden.
Waarom yamaha kijk maar naar de specs.

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Ben zelf wel gecharmeerd van de Sony QS reeks. Goede kwaliteit, niet al te duur. Alleen zou IK nooit Sony boxen kopen, maar eentje van oa de al genoemde merken hierboven. En zeker voor Boxen: gewoon een middag gaan luisteren in een audiozaak. Wel met de versterker die je wilt kopen luisteren, want de combi versterker/boxen maakt wel verschil.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• nrg
Ik ben nu wel van het idee af om alles van hetzelfde merk te nemen.
Van JT hoorde ik dat hij met zijn Yamaha ab al z'n spullen kan bedienen, dus is er weer een probleem uit de wereld.

Ik zat nu te denken aan een Yamaha RX-V520 receiver.
De speakers ben ik nog niet uit, maar ik denk dat ik die het beste in een winkel kan uitzoeken.

De CD-speler weet ik ook nog niet, ik denk dat ik voor eentje van Technics ga, die was niet zo duur (vergeleken met die van Yamaha).

Het MD-deck vind ik nog even lastig.
Technics heeft geen MD-decks met MDLP, en dat wil ik wel.
Volgens mij zit ik dan een Sony vast?

• basif

basif

Knowledge comes first

De Yamaha Rx v520 heeft als voordeel dat de digitale plus de analoge aansluitingen ook op de voorkant zitten het voordeel daarvan is dat bijv externe apparaten makkelijk ook van voren aangesloten kunnen worden.
De afstandsbediening zelf vind ik een beetje onlogisch in elkaar zitten maar goed je kan niet alles hebben voor die
Minidisc
Nee hoor pioneer die heeft ook een mdlp op de markt gebracht alleen ik heb het niet zo op die functie
teveel compressie
voor de speakers kan je inderdaad effe naar een zaak toe lopen daarvan is het belangrijk om die geluisterd te hebben
de rxv520 heeft 5x100 Watt nominaal als uitgangsvermogen op 6 ohm meen ik dat is zeker wel voldoende genoeg

prijs
Op maandag 15 april 2002 11:05 schreef nrg het volgende:
Ik ben nu wel van het idee af om alles van hetzelfde merk te nemen.
Van JT hoorde ik dat hij met zijn Yamaha ab al z'n spullen kan bedienen, dus is er weer een probleem uit de wereld.

Ik zat nu te denken aan een Yamaha RX-V520 receiver.
De speakers ben ik nog niet uit, maar ik denk dat ik die het beste in een winkel kan uitzoeken.

De CD-speler weet ik ook nog niet, ik denk dat ik voor eentje van Technics ga, die was niet zo duur (vergeleken met die van Yamaha).

Het MD-deck vind ik nog even lastig.
Technics heeft geen MD-decks met MDLP, en dat wil ik wel.
Volgens mij zit ik dan een Sony vast?

• nrg
Idd, die front aansluitingen vond ik toch ook wel aardig :9~ .
Ik kan dan m'n MZ-R700 aan de voorkant inpluggen :) .

Wat betreft MDLP --> LP4 is brak, maar LP2 is écht wel goed hoor!
SP == 292 kbps
LP2 == 132 kbps
LP4 == 66 kbps

Als ik dus een 128kbps MP3'tje overzet naar MD, kan dat net zo goed op LP2, verschil hoor je toch niet..

edit:
Ik was laatst op internet een deck tegen komen met 5CD wisselaar en 1 MD ding (in één deck dus).
Weet iemand welk merk dat was?
Ik ben m kwijt :(

• basif

basif

Knowledge comes first

Klopt maar ik gebruik zelf geen minidisc voor de kwaliteit van mp3 8-)
Op maandag 15 april 2002 11:28 schreef nrg het volgende:
Idd, die front aansluitingen vond ik toch ook wel aardig :9~ .
Ik kan dan m'n MZ-R700 aan de voorkant inpluggen :) .

Wat betreft MDLP --> LP4 is brak, maar LP2 is écht wel goed hoor!
SP == 292 kbps
LP2 == 132 kbps
LP4 == 66 kbps

Als ik dus een 128kbps MP3'tje overzet naar MD, kan dat net zo goed op LP2, verschil hoor je toch niet..

edit:
Ik was laatst op internet een deck tegen komen met 5CD wisselaar en 1 MD ding (in één deck dus).

• nrg
Op maandag 15 april 2002 11:28 schreef nrg het volgende:
ARGH, mezelf quoten zuigt; maar toch ben ik wel heel erg benieuwd of dit ding ergens bekend is!? :?
Pagina: 1