HK probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
Ik had net een topic geopend bij SG. Na een aantal minuten is het waarschijnlijk verplaatst naar HK, want ik kan hem nergens vinden. Ik had een poll samengesteld over de allochtonen. Ik was benieuwd wat de uitkomst daarvan zou zijn.

Maar hoe kan ik de topic bekijken en posten als ik geen HK toegang heb? Het is toch niet handig om topics van mensen naar HK te verplaatsen als zij daar geen toegang hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 13 april 2002 18:59 schreef QUILIX het volgende:
Maar hoe kan ik de topic bekijken en posten als ik geen HK toegang heb?
Niet
Het is toch niet handig om topics van mensen naar HK te verplaatsen als zij daar geen toegang hebben?
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.
Gewoon pech gehad :P

Dit is em trouwens :)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/467232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
helaas, hij staat inderdaad in de HK en je kan het nu op geen enkele manier zien.

Ik kan je wel vertellen dat er voor de aziaten wordt gestemd :) maar die staan er dus niet bij :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
Hmm ok dat is duidelijk.
Dus ik kan wel naar de uitkomst fluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Zie de quote van OProg. Lijkt me duidelijk :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.