Toon posts:

Goede cpu-koeling gemaakt.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
BOAH JONG!
heb ff twee cpu coolers in mijn AMD Athlon XP 1600+ gemonteerd: Een thermaltake Dragon Orb en een Spire cooler
PC: normal 25 graden, stressed: 30 graden :9~ :9~:9~ :9~
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

YpS

pics!

Verwijderd

IN de Athlon XP ???????

Verwijderd

plz pas je topictitel even aan

Verwijderd

? Wat moeten wij hiermee ???

Je kunt toch op z'n minst ff een paar plaatjes uppen zeg..

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 18:56 schreef real_raichu70 het volgende:
IN de Athlon XP ???????
inderdaad, mooi werk, er zaten in mijn moederbord geen gaten voor een koelblok, ik heb gewoon de boormachine gepakt, vier gaten door mijn TBIRD gemaakt en daarop mijn WC blokje gezet. Koeler is een stappie verder.

Proficiat! :+

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 18:57 schreef Mr_Hiney het volgende:
plz pas je topictitel even aan
Na 500 posts zou je toch moeten weten dat je dat niet zelf kan doen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

ja ok sorry laat je topictitel ff aanpassen :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 19:01 schreef thedolf het volgende:

[..]

Na 500 posts zou je toch moeten weten dat je dat niet zelf kan doen.
thedolf heeft ook by elk topic wel wat te zeiken he zeker met zijn slechte been uit bed gestapt

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:33

Cr3ator

1 bar is geen bar

Op zaterdag 13 april 2002 18:55 schreef Ckirschlos het volgende:
BOAH JONG!
heb ff twee cpu coolers in mijn AMD Athlon XP 1600+ gemonteerd: Een thermaltake Dragon Orb en een Spire cooler
PC: normal 25 graden, stressed: 30 graden :9~ :9~:9~ :9~
Welkom in OCM... :P
[mod-mode]
Ondanks dat je nog niet veel heb gepost in de afgelopen maand heb je toch neem ik aan wel begrepen hoe het hier werkt. Houd je aub aan deze regels.
[/mod-mode]

Leg asteblieft even duidelijk uit wat je nou hebt gedaan en maak ff wat PICS. Dan weten we waar we over praten. :)

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
Op zaterdag 13 april 2002 19:03 schreef subgrafix3d het volgende:

[..]

thedolf heeft ook by elk topic wel wat te zeiken he zeker met zijn slechte been uit bed gestapt
Dat is niet zeiken, dat is de regels volgen. En nog belangrijker: duidelijkheid over de inhoud van de topic verschaffen :P

Verwijderd

Ik dacht eerst, het is een topic van een user met ZWAAR veel
posts, die ff een grap uithaalt. Maar nee, een n00b...

Waarom meld je dit? Bijzonder nuttige info! Lees de FAQ ff |:(
Op zaterdag 13 april 2002 19:03 schreef Mr_Hiney het volgende:
ja ok sorry laat je topictitel ff aanpassen :)
Choeso jei! :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, topictitel maar een beetje aangepast..

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 19:15 schreef Twynn het volgende:
Mjah, topictitel maar een beetje aangepast..
om over de rest maar te zwijgen? :P

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 12:03

The_Duke

ho gek!

bijn zo'n topic horen pics !!!
snel snel regel een cam :P :P

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Hoe koud is het in je kamer?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Maar ik geloof nog nie zoveel van die bewijzen al zou het best kunnen. Laat ons es wat piccies zien! :) En wat die topictitel betreft: I always get my way >:)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21
Hoe heb je die IN je processor gebouwd dan :?

Oh snap het al, dan maakt ie minder geluid :+

Verwijderd

... waiting for pics ...

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry was naar mijn oma......
maargoed, ik kan helaas geen pics maken:
heb geen webcam :?
maar ik zorg wel dat het rolletje van het oude fototoestel van pap en ma snel vol is 8-) *D....
Maar eerst zorg ik dat ik alles in mijn nieuwe kast pleur
(aopen HQ45plus) dus nog even geduld....

Verwijderd

Topicstarter
misschien kan ik 2morrow een digitale camera regelen van een vriend.... ook goed?
En in de oude staat zit het er nogal... wazig uit
heb wel een blauw lampje erin, dus je ziet alles goed, maar alles zit ramdicht op elkaar; ik heb de voeding van zijn plaats af moeten halen en ernaast in de kast moeten zetten anders zuigde de Dragon Orb zich vast....
De voeding zit nu dus tegen de GeForce3Ti200 kaart aan en ik heb de andere (originele) spire cpu-koeler op de voeding gezet :) :P

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 21:51 schreef Ckirschlos het volgende:
misschien kan ik 2morrow een digitale camera regelen van een vriend.... ook goed?
heb wel een blauw lampje erin, dus je ziet alles goed, maar alles zit ramdicht op elkaar; ik heb de voeding van zijn plaats af moeten halen en ernaast in de kast moeten zetten anders zuigde de Dragon Orb zich vast....
De voeding zit nu dus tegen de GeForce3Ti200 kaart aan en ik heb de andere (originele) spire cpu-koeler op de voeding gezet :) :P
ik ben iig wel benieuwd wat je gedaan hebt

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

grappig? :?

Ik zie de lol van je grap nie in, sorry

Verwijderd

ik weet een truukje voor hem . Als je je cpu nog kouder wilt maken moet je de koeling uitzetten en hem 2 uur aan laten staan daarna weer koeler aan. Het schijnt zo te zijn dat hij dan ingebakken is en "opeens" 200 mhz sneller is !!!! *D

Disclamer: ik stel me niet aansprakelijk voor eventuele schade :+

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 23:54 schreef mast3r het volgende:
ik weet een truukje voor hem . Als je je cpu nog kouder wilt maken moet je de koeling uitzetten en hem 2 uur aan laten staan daarna weer koeler aan. Het schijnt zo te zijn dat hij dan ingebakken is en "opeens" 200 mhz sneller is !!!! *D

Disclamer: ik stel me niet aansprakelijk voor eventuele schade :+
Zoiets heet inbranden, en dat hoor je over het algemeen wat langer dan 2 uur te doen (eerder een hele week :o). Gewoon voltage hoger dan nodig zetten, en laten stressen :)

Maarjah, waarom zou je...

Verwijderd

Als je toch al alles verdomt dicht op elkaar hebt staan in je kast, en je een luchtkoeling houdt, wordt hij dan niet eerder 80° stressed ofzo? Lijkt me nogal extreem goed imho. NOT! Er zal wel een bug in je mobo zitten ofzo, want dit is te mooi om waar te zijn bijna.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 23:16 schreef epsilon het volgende:

[..]

grappig? :?

Ik zie de lol van je grap nie in, sorry
moet je verstand van pc's voor hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 00:42 schreef R0bby het volgende:

[..]

Als je toch al alles verdomt dicht op elkaar hebt staan in je kast, en je een luchtkoeling houdt, wordt hij dan niet eerder 80° stressed ofzo? Lijkt me nogal extreem goed imho. NOT! Er zal wel een bug in je mobo zitten ofzo, want dit is te mooi om waar te zijn bijna.
ik heb de voeding enzo buiten de kast gehangen :)

Verwijderd

Topicstarter
en nog een thermaltake blue orb chipset cooler OP mijn oude aopen chipset koeler gezet

en voor degenen die hier weer over gaan zeiken: NEE, DE ONDERSTE KOELER ZUIGT ZICH NIET VAST, want er is nog genoeg open aan de zijkant van de chipset.

Verwijderd

Jaaa mense toch,
Dat heeft toch helemaal geen nut. Die bovenste koeler kan toch helemaal geen lucht op de onderste blazen. |:( Er zit toch zeker een koelblok tussen. Dat belemmerd alleen maar de luchtstroom voor de onderste koeler.

(|:()^2

Ros die onderste dan eraf en zet alleen de blauwe erop.
Pagina: 1