Verwijderd

Topicstarter
Moet voor mijn stage op zoek naar een car navigation system
Nu heb ik een beetje zitten kijken en dit zijn de dingen die we willen:

DVD-rom
Los scherm 6.5 inch of iets in de buurt
Geen DVD film optie. (word niet gebruikt kost wel geld)
Prijs incl montage / dvd west europa voor +/- 2000 euro
en hij moet binnen 2 weken ingebouwd zijn.

Kwam zelf bij de panasonic DVM 1858 terecht maar heb hem niet werkend kunnen zien. Vandaar dat ik jullie ervaring vraag.
link -> http://www.rondevries.nl/showart.php?id=artikelen&pid=113&sid=-1&hid=33

Heeft iemand deze en hoe bevald die en zijn er mensen die andere navigatie systemen hebben en wat zijn daar de ervaringen mee.

al vast bedankt

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02-2025

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Kijk eens op kieskeurig.nl.

Het systeem dat je zelf aangeeft staat er niet bij, maar misschien wel andere interessante merken. Ook staan er soms gebruikerservaringen op.

Succes!

Verwijderd

vdo MS-5000 inclusief: - DIN-bevestiging - EUROPA pakket - universele monitorhouder - installatie op locatie EUR 2.087,-- incl. BTW

op www.navigatiesysteem.com kun je een mailtje sturen dan krijg je meteen een prijslijst, prijzen zijn inclusief instalatie.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:53

rammes

koekebakker 1e klas

ik heb wel een paar tips....

los scherm is mooi maar tegenwoordig worden er meer navigatie systemen gestolen dan autoradio's het schermpje dat zo mooi op de dashboard staat is natuurlijk erg aantrekkelijk! kep er zelf ervaring mee omdat we in het bedrijf waar ik werk 100 mensen met een navigatie systeem hebben.

ik zou iets nemen met een gewoon cd systeem je kunt dan ook nog eens fatsoenlijk een backup maken van je route cd.

Ik zou het doen!

Verwijderd

Topicstarter
Hebben de panasonic DVM-1858 besteld
laat binnenkort wel ff weten hoe die bevalt :)

btw rammes tnx voor je tips maar in mijn eisen stond dat het een los scherm moest zijn en dat het een DVD systeem moest zijn :)

Verwijderd

laat me weten hoe hij bevalt!!!!!!!!!!!

Ben het zelf n.l ook van plan...

Alvast bedankt

Verwijderd

En??

Bevalt hij goed en hoe is hij gemonteerd?

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Die van VDO-Dayton zijn erg gemakkelijk te bedienen! Kijk eens op www.navigatieshop.nl voor allerlei systemen. Zij zijn de goedkoopste in heel Nederland, omdat ze voor het geld ook direct op locatie inbouwen.

Volvotips.com

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem ook bij www.navigatieshop.nl shop vandaan.
Hadden een afspraak om gemaakt rond 11:00
Op de bevestiging stond 10:00. Op zich wel raar maar oke.

Op de dag dat ze het zouden in komen bouwen kregen we om 10:55 een telefoontje dat er 1 van zijn medewerks in het ziekenhuis lag of zo iets en dat ze niet konden komen.
Aangezien het er voor de vakantie in moest zitten en dat dus niet meer zou gebeuren zijn we even gaan klagen en is de eigenaar hem zelf in komen bouwen.

Dit alles is netjes gebeurd. (telefoon werkte in eerste instantie niet maar dat heeft die opgelost).

Voor de rest werkt het systeem vrij goed. In de software ziten wel een paar kleine foutjes maar dat is volgens mij niet afhangkelijk van het navigatie systeem.
Als je bijvoorbeel ergens voorbij rijd en je moet keren en je rijd op een rotonde af moet je die 3/4 nemen. In de straat keren en dan vervolgens de rotonde nog een keer 1/4 nemen. Kan volgens mij ook de rotonde 4/4 nemen maar oke :)

Hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Pagina: 1