Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
Wrom een Compaq??? daar hebbik heeeeeeeeeele slechte ervaringen mee, dus DIE raad ik je alvast af, voor de rest weet ik niet veel van kant en klare pc's, sorry, maar Compaq vind ik echt niks
Verwijderd
Ik hoor veel positieve verhalen over die Aldi PC
[topic=457501/1/500]
Maar zoals je zelf als zegt: helemaal zelf bouwen is idd altijd het goedkoopst en het best (en het is niet moeilijk).
[topic=457501/1/500]
Maar zoals je zelf als zegt: helemaal zelf bouwen is idd altijd het goedkoopst en het best (en het is niet moeilijk).
edit:
Packerd Bell, Compaq? Niet doen!!!! Deze PCs hebben hele vervelende kasten zodat je moeilijk iets kan veranderen en ze zuigen gewoon over het algemeen en ze zijn VEEL te duur. Deze pcs zijn echt voor totale n00bs
Packerd Bell, Compaq? Niet doen!!!! Deze PCs hebben hele vervelende kasten zodat je moeilijk iets kan veranderen en ze zuigen gewoon over het algemeen en ze zijn VEEL te duur. Deze pcs zijn echt voor totale n00bs
[nofi]
Waarom heeft iedere tweaker, altijd persoonlijk slechte ervaringen met compaq
Compaq heeft ook erg goede producten.
[/nofi]
Waarom heeft iedere tweaker, altijd persoonlijk slechte ervaringen met compaq
Compaq heeft ook erg goede producten.
[/nofi]
hmm, die aldi pc was ik vergetenOp zaterdag 13 april 2002 18:25 schreef rubenski het volgende:
Ik hoor veel positieve verhalen over die Aldi PC
[topic=457501/1/500]
Natuurlijk zal ik een zelfbouw pc nemen, alleen is die kant en klare pc niet voor mij maar voor een familielid, hij wilt gewoon een pc waar hij op kan internetten, divx kijken enzo..
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Dit gaat niet opschieten..
Iedereen zal je iets anders aanraden.. De een heeft een gruwelijke hekel aan Compaq, en raad je Packard Bell aan, terwijl een ander juist weg is van Compaq etc..
Het beste kun je gewoon naar de specs van de verschillende machines kijken waardoor je al zo'n beetje weet wat je koopt..
En gebruik de search om uit te vinden wat voor problemen er met bepaalde machines zijn!
Iedereen zal je iets anders aanraden.. De een heeft een gruwelijke hekel aan Compaq, en raad je Packard Bell aan, terwijl een ander juist weg is van Compaq etc..
Het beste kun je gewoon naar de specs van de verschillende machines kijken waardoor je al zo'n beetje weet wat je koopt..
En gebruik de search om uit te vinden wat voor problemen er met bepaalde machines zijn!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()