Toon posts:

[Mening gevraagd] Game-shows op Tv, is het wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van spellen-programma's op TeeVee? Zoals TMF er af en toe ene uitzend (kom ff niet op de titel) en Yourin heeft ook zo'n programma (gepresenteerd door Digi-D :? ; artiestennaam)

Maar goed, ikzelf vind ze over het algemeen niet zo erg geweldig. Er word veel te weinig behandeld in een aflevering en de presentatoren zijn dus ook niet echt game freaks en je weet gewoon dat ze hun "review" aan het oplezen zijn :+

Verwijderd

game shows geven wat mij betreft te weinig informatie, dit komt natuurlijk ook doordat ze niet dagelijks worden uitgezonden, internet wordt om de 2 seconden geupdate, dat is het grote voordeel tegenover de tv...

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 14:19

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Ik ben niet meer zo op de hoogte van wat TMF nog doet op dat gebied, maar Yorin doet wel zijn best om een informatief programma op de buis te gooien. Ze bestrijken een groot gedeelte van de pc-spellen en moeten daardoor redelijk oppervlakkig blijven. Geen noodzakelijke kost als je heel erg veel te weten wilt komen, maar wel leuk om een overzicht te krijgen van wat er allemaal wordt uitgebracht.
Uitgebreide gamesites zoals Gamespot leveren veel meer diepgang, mits de Engelse taal geen probleem is (ok ok, niet relevant)

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

de enige goede gamesshow is shrimptv op de belgische tmf van spelletjesgarnaal :)

de rest is 3x nixs

blup

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die van Yorin ken ik alleen..
Maarja.. ik denk als je op gamespot kijkt dat je al meer informatie krijgt. :D
Het gaat te snel, het duurt te kort en ze willen te veel doen maar draaien te veel van die tussendoor filmpjes wat er niks mee te maken heeft. :{

🌞🍃

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zaterdag 13 april 2002 17:57 schreef farmacop het volgende:
Bij Yorin snappen ze er weinig van, het grootste gedeelte van dat programma bestaat uit korte shots van mensen op een surfplank.. TMF heeft trouwens ook niet veel te bieden

Verder kan je in een half uur ook niet veel bespreken

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 21:55
ik vind dat als ze het dan doen dat ze wedstrijden moeten uitzenden.. kampioenschappen CS ofzo dat gebeurd al in 1 of ander vaag land (ben naam ff kwijt)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Op de tv zijn er inderdaad maar weinig goede gameshows. Je kunt beter online zoeken naar afleveringen van shows, aangezien ze in Duitsland, UK en de VS er veel meer mee bezig zijn..

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Hmm, die gameshows zijn meestal niet "hardcore" genoeg :) Ze doen veel te oppervlakkig en verdiepen zich niet genoeg in het spel (naar mijn mening).. Dan laten ze het ook nog presenteren door mensen die volgens mij nog nooit een PC, PS2 of wat dan ook aangeraakt hebben ;)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 21:35 schreef da_rippah het volgende:
Hmm, die gameshows zijn meestal niet "hardcore" genoeg :) Ze doen veel te oppervlakkig en verdiepen zich niet genoeg in het spel (naar mijn mening).. Dan laten ze het ook nog presenteren door mensen die volgens mij nog nooit een PC, PS2 of wat dan ook aangeraakt hebben ;)
idd maar dat komt omdat dat soort programma's gemaakt worden voor de massa en niet voor de hardcore gamer op tweakers, als die info wil zoekt 'ie een goede games-site op naar mijn mening en kijkt iig niet naar zo'n slap, slecht onderbouwd "games"-programma waarvan de zelfrespecterende gamer flink van moet :r

Verwijderd

ik kijk wel elke maandag shrimptv, en als ik toevallig op de buis een gameprogramma tegen kom kijk ik er ook naar, maar om er nopu echt op te gaan zitten wachten... neej, daar heb ik gamers4ever.net voor :P

Verwijderd

Ik kijk af en toe wel eens maar meestal weet ik al wat er uit komt voor zij het uitzenden :P Die gameprogramma's zijn natuurlijk dan ook niet bedoeld voor de die-hard gamer maar voor mensen die niet weten wat wat is en met 2 screenies en een tekst de op de doos had kunnen geplaatst worden een game zouden kopen :)

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:14
Ze kunnen toch wel wat beter hun best doen. Kijk eens naar Giga in Duitsland. Daar kun je nu filmpjes van downloaden met betrekking tot Unreal. Hebben ze gewoon een van de makers in de studio zitten.
Daar kan Yorin en TMF een puntje aan zuigen. Die laten meer reclame en 'wat-er-nog-komen-gaat' en andere shots in zien dan dat ze werkelijk programma inhoud hebben

Verwijderd

Tis wel grappig, maar ja..je vindt toch veel meer op interent, zoals Reverend al zei. Ik zelf kijk nooit naar zulke progs...vind ze niet boeiend. 8-)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
die shows zijn voor de passieve gamer die af en toe een game speelt.

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

ik zag gister iets op yorin of tmf, zegtie consoles als con-so-lés |:( tis toch consools (of vergis ik me nu?)

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja dat programma op Yorin is ook een lachertje.
1 of andere dweil als voice-over waaraan je zo hoort dat ie minder verstand van gamen heeft dan mn oma.

Als ze een spel behandelen pikken ze vaak juist de slechtste features eruit als "highlights" van t spel.

Het enige leuke is dat je bewegende beelden te zien krijgt van spellen die nog niet uit zijn. Handig voor de mensen met een niet zo snelle verbinding op hun PC die geen filmpjes van gamespot of pc.ign ofzo kunnen downloaden.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Vroeger... heel lang geleden toen we nog geen internet hadden was het echt geweldig om bezegende beelden met geluid van spellen te zien die nogniet uit waren...

Nu zijn die programma's verdrongen door het internet... alleen soms leuk wanneer je op een zondagmiddag zit te zappen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Allemaal doorgestoken kaart hoor.
Ik heb nog nooit gehoord dat ze een spel afzeiken. Nog nooit.
Die reviews worden allemaal hard gesponsord. :7
Ooit wel eens de power Unlimited gelezen ? Die weten pas hoe het is. Ze zeiken games af als het nodig is en naar mijn mening hebben ze altijd gelijk. Als zij een game leuk vinden vind ik hem ook leuk en als er een zuigt dan vind ik er meestal inderdaad geen bal aan.

Coclusie;
Die gameshows geven alleen maar de grafische kant beter weer. Maar om nou te zeggen dat ze wat zijn...nope

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Ik kijk er alleen naar om bewegende beelden te zien van spellen. Krijg je een betere indruk mee als met screenshots. :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:19
Ik ben het met eendje eens, enigste leuke game-show op TV is Shrimp-TV. Garnaal en Apollo rulen. :)

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Bv gamequest, niemand kan die spellen daar, staan ze allemaal stil beetje dom te mikken... naja imo stelt het niks voor.

• kamerplant
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 15:46 schreef MM- het volgende:
Bv gamequest, niemand kan die spellen daar, staan ze allemaal stil beetje dom te mikken... naja imo stelt het niks voor.
Dat is nog wel te begrijpen en IMO ook niet het ergste. Die mensen maken een programma waarin ze nieuwe spellen laten zien, dus dan kunnen ze toch niet eerst maanden oefenen en dan pas dat op TV laten zien? :D

🌞🍃

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ze moeten gewoon mij inhuren.
Ik kan elk spel spelen wat je mij voorschoteld. 8-)

[showoff]

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

als het al begint met " hallo game schatjes " heb ik 't al gehad.

Verwijderd

Gameguest :) :) hehehe.....

Heel oppervlakkig inderdaad en je kan als je 1 x het blad hebt gekocht gelijk je conclusie trekken dat die gasten het niet helemaal snappen.

Toch kijk ik altijd ,want zulke mooie filmpjes downloaden duurt mij zelfs met kabel te lang :7

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 17:07 schreef Mudster het volgende:
als het al begint met " hallo game schatjes " heb ik 't al gehad.
Jah, dat klinkt inderdaad voor geen meter om zo te gaan openen in zo'n show ;)

Verwijderd

Tis zeer humor om die lui te horen praten over stuff waar ze geen FUCK van af weten *zo komt het over bij mij iig :P *

Vind af en toe wel grappuig om naar te kijken, als ik ff aan het denken ben welk spel ik ga spelen ;)
Maar die "coole" woorden die ze gebruiken zijn om te :'( 'en en om over te :r 'en
Pagina: 1