MS Intellieye Explorer prul

Pagina: 1
Acties:

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:11
Mijn MS Intellieye Explorer muis haperde en liep telkens vast, dus ik terugsturen naar MyCom. Nadat ze hem hadden getest hebben ze hem weer gewoon terug gegeven... (werke prima bij hun)

Iemand enig idee wat ik met zo'n haper en vastloop prul kan doen?

Y'24

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-08 10:09

Tassadar

l33t h4x0r :)

Flikker 'm in de Vraag&Aanbod... vraag er 200 piek voor, dan denkt ieder1 dat 't een vet ding is.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Nieuwe computer kopen?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op andere pc's testen.

BDW een oud klasgenoot heeft er ook al 3 versleten.

Verwijderd

betere driver halen, origineel is klote, klopt ding werkt soms ka uu tee

• RvV
Ik heb hem ook al aan meerdere computers gehangen...geen effect :(

Y'24

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 09:27
Verkoop hem! en koop een Logitech Mouseman Wheel Cordless. Ik heb zo'n ding al meer dan half jaar en ik wil geen ander meer. Zo fijn, geen problemen.

Verwijderd

Sorry hoor. Maar hier klopt iets niet.
Heb vanaf het moment dat de Intekku eye explorer te koop is, het muisje in huis. (eigenlijk is het meer een rat)

De voetjes die eronder zitten zijn ZEER SLECHT. Heb er gelijk andere voetjes onder gezet van logitech. Op dit moment zit er GLAS onder m`n muis. hoe dat zit schrijf ik nog well, maar die muis is perfect!

Vriend van me heeft dat grote ding van logitech, zat achter deze rat, en vondt em wel erg riant. en dat is ie ook. Heb dit samen met een vriend gekluscht, en die muis is de ultieme RAIL muis. verder ook in windows perfect door zeer lage wrijving. ultra glad op plastic muismat. Wat beheersbaarder op een stoffen muismat.

Werkelijk, zolang je em maar op een USB-poort zet zit je geramd. of je hebt een kappote..?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je moet hem inderdaad met USB gebruiken en hij wil soms op spiegelende oppervlakken nog wel eens slecht werken.
Ik heb er nu een half jaar een en hij bevalt errug goed (maar de volgende wordt misschien toch een Logitech).

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 23:56

Defspace

Administrator

Ja ik heb hem ook alweer een tijdje, en ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben. Ik gebruik alleen geen muismat meer want dan zuigt ie. Voorderest niets dan goeds. UT en Quake gaan prima. Geen last van haperingen. Heeeeeel af en toe is ie wel is de weg kwijt, maar een paar keer schudden :) en het is weer over. Ik heb hem op USB maar op ps/2 werkte hij bij mij ook. Alleen vind ik hem persoonlijk op USB beter reageren.
Suc6.

• RvV
Ja, ik heb hem wel op USB hangen. Met dat ps/2 convertertje vond ik dat tie erg langzaam ging bewegen.

Dus die muis is gewoon een verrot ding Jammer dat MyCom het niet wilt toegeven en omruilen.

Y'24

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:58

Dark

who tweaked the light?

Ik heb IEye ook, en als ik heel snel van links naar rechts beweeg, blijft de pointer een beetje stil staan schokken op dezelfde plaats. Voor windows vindt ik hem wel okee, maar voor games is het niet veel.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Mijne werkt prima zowel onder USB als op de ps/2(is ie er ook onder de veilige modus) happert helemaal niet

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Je moet op een aantal puntjes letten.

1 Deze muis doet het prima
2 zet em op een usb poort
3 prestatie is afhankelijk van ondergrond.
Dus als ie hapert bij snelle beweging zoek een andere muismat o.i.d
4 Voetjes eronder worden ranzig, dus zet er andere onder. evt plakbank, harde voetjes van een cheapo crappo muis, of glas.

dan heb je de beste muis die er bestaat. tot op heden.

Verwijderd

Heb 'm ook al sinds de HCC vorig jaar en hij muist wel lekker maar er zijn twee dingen niet helemaal lekker aan mijnes: de bovenste duim knop is kaduuk (gebruikte ik toch nooit maar toch) en sinds me PeeCee op een gelakte tafel staat doet 'ie ook vervelend (op vloerbedekking issie onovertroffen) dus nu zit ik nog met een schrijfblok als muismat...

Saillant detail: Ik had mijnes ook bij MyCom gekocht en toen kwam ik erachter dat mijn PeeCee nog geen USB poorten had. MoBO had er wel pinnetjes voor dus ik zo'n ding eraan hangen, had ik 'm verkeerd aangesloten. Muis opgeblazen van binnen. (spanning op poort die beweging zou moeten doorgeven... OOOOPS) en dus stuurde ik 'm terug ("Ja, kutding was doa!") en toen kreeg ik zo een nieuwe opgestuurd (was nog voor ze Ferrari's hadden ;)).

dat was 't

Verwijderd

Heb ook zo'n muisje, gekocht voor 50 piek!
(was van de vrachtwagen gevallen!) en ondanks dat ben ik zeeeeeeer tevreden.
Hij doet het perfect!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op de beurs in Eindhoven werd je DOODgegooid met die muizen.. (dat zijn toch die optical muizen van Microsoft ??) 60 piek geloof ik.. Maar ja, ik heb al de Logitech Mouseman optical (met zo'n blauw ledje). Erg relaxed muisje... :)
Pagina: 1