[Dual monitor] 2e scherm traag

Pagina: 1
Acties:

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:27
Ik heb nu al een poosje 2 beeldschermen (1e op Radeon, 2e op TNT2 M64). Nu heb ik al vanaf het begin dat het 2e scherm traag reageert.

Ik heb er bijvoorbeeld altijd mIRC op staan en als deze aan het connecten is naar een server, dan gaat het beeld schokken vanwege de grote hoeveelheden text die hier weleens langskomt. Ook als ik windows ga slepen van 1 scherm naar het andere, gaat het op het 2e scherm schokkerig, maar niet op het 1e.

Zijn er hier meer mensen die er last van hebben, of weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Het is niet onoverkomelijk, maar het zou wel fijn zijn als ik het op kon lossen...

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

TNT kaart is ook veel trager en is PCI, dus is logisch dat het trager is.

Kijk wel even of die pci kaart geen IRQ's deelt.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 17:05 schreef FerryHeibrink het volgende:
TNT kaart is ook veel trager en is PCI, dus is logisch dat het trager is.

Kijk wel even of die pci kaart geen IRQ's deelt.
ik sluit me hierbij aan ;)
Hoeveel mb ram heb je eigenlijk? Misschien is dat gewoon het probleem ?

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:27
Ik heb net even gekeken - zo te zien deelt hij het IRQ met m'n geluidskaart. Ik zal eens kijken of ik hem z'n eigen IRQ kan geven, dat zal alleen niet meevallen, m'n PC is nogal vol met 5 PCI kaarten en een AGP kaart...

Aan m'n RAM zal het niet liggen: 512MB DDR RAM en beide videokaarten hebben 32MB.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zaterdag 13 april 2002 18:23 schreef Sander Prinsen het volgende:
Ik heb net even gekeken - zo te zien deelt hij het IRQ met m'n geluidskaart. Ik zal eens kijken of ik hem z'n eigen IRQ kan geven, dat zal alleen niet meevallen, m'n PC is nogal vol met 5 PCI kaarten en een AGP kaart...

Aan m'n RAM zal het niet liggen: 512MB DDR RAM en beide videokaarten hebben 32MB.
Soundkaart en video is een gevaarlijke combi, als je winamp draait zul je zien in normale omstandigheden dat het beeld om de 2 seconden ongeveer hapert.

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
heb hier ook al eens naar gevraagd.. de pci krijgt geen IRQ, daardoor veel trager.. en niemand heeft geholpen..nu zit ik nog met dit prob, iemand een ID?

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Pagina: 1