[SCSI HD] sisoft deugt niet?

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 15:15
met sisoft sandra 2002 pro krijg ik een score van 9731 met mijn quantum atlas IV 9,1, mijn maxtor 20gb, 5400rpm heeft 7878.
Dan zegt scsibench (EZ-scsi v5.0a) dat mijn scsi hd in elk opzicht 2x sneller is. Test sandra heel apart ofzo?

if broken it is, fix it you should

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Je kunt 2 testprogramma's niet vergelijken, het kan dat sandra dan bij de langzamere HDD's preciezer is qua punten geven oid..zoiets lijkt me het meest voor de hand liggendst. :)

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

SiSoft is zowiezo butt wat betreft HD-benching, te veel wisselende resultaten....
Pak HD-Tach eens van http://www.tcdlabs.com

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 15:15
Bn, ik zie dat je enkele hds in software raid hebt. Hoe bevalt dit en hoe werkt het?

HD tach zegt hetzelfde als scsibench

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

wat dacht je van deze dan 15,678Mb's over 100Mbit netwerk met sisoft... kan dus niet (wel jammer)

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Op zaterdag 13 april 2002 17:00 schreef elgringo het volgende:
Bn, ik zie dat je enkele hds in software raid hebt. Hoe bevalt dit en hoe werkt het?
Sorry voor de wat late reply, maar software RAID werkt echt perfect, dump er mijn pagefile op en de andere RAID gebruik ik als Photoshop scratch disk. Zie nog geen reden voor een hardwarematige oplossing. Zolang je een aparte bootdisk hebt is het bingo!

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Pagina: 1