Toon posts:

[nfs5] Kan speler niet laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik besloot NFS 5 maar weer eens uit de kast te trekken. Maar kwam er ook al snel achter waarom ik het had weggezet.
Als ik probeer mijn figuurtje (idd, die heet "BBK") te laden, slaat nfs vast. In 98 kan ik op zoek naar de resetknop, en in XP springt hij naar het bureaublad.
Het vreemde is, dat als ik een andere speler maak, en deze dan probeer, doet hij het wel :?

Ik begin liever niet overnieuw, omdat ik hier enorm veel auto's had, en haast alles al had uitgespeeld (en gewonnen).

Ik heb dit probleem al eens eerder gehad, maar toen ben ik wel overnieuw begonnen. Met of zonder patch maakt niet uit.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Ik denk dat je accountje niet meer te redden is. Misschien is een savegame waar alles al beschikbaar is een optie? Ik weet het, het is niet alles maar toch beter dan niks.

hmmz

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 16:45 schreef DJ^ het volgende:
Ik denk dat je accountje niet meer te redden is. Misschien is een savegame waar alles al beschikbaar is een optie? Ik weet het, het is niet alles maar toch beter dan niks.
Dan begin ik nog liever gewoon opnieuw :P kvind zo een savegame niet zo leuk, dan moet je maar hopen dat de settings bevallen. En het is niet "The Real Thing" :D

Daarnaast vind ik het ook vreemd omdat ik het al eerder heb gehad. Alsof er een fout zit in nfs ofzo?

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 10:27
dat heb ik ook wel eens gehad, toen wou ik mijn savegame kopieeren en die bij de buurjongen erop zetten zodat hij ook alle auto's had, dat was dan win98 maar goed, maar dan ging helemaal niet, ik heb ook bij mijzelf geprobeerd, sagegame copy porsche eraf porsche erop plakken en toen deed ie et niet, ik denk dat ze het zo gedaan hebben dat je meer nodig hebt dan alleen dien savegames, maar daar ben ik nog niet aachter, ik speel et ook nooit meer maar ben wel weer van plan alleen moet ik de cd nog vinden :) maar overnieuw beginnen is niet zo heel erg toch, ik ben al 3x overnieuw begonnen dus ja

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Als ik m'n hele savegame directory backup en deze na een verse install van nfs5 terugzet ondervind ik geen problemen. :)

hmmz

Verwijderd

Topicstarter
Kheb, ook wel eens een backup gemaakt van mijn savegame zonder probs. En soms zonder backup in de problemen. Best vaag.

Maar er is geen oplossing voor?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*²

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-01 23:44

Behind_You

Kijk altijd achter je

Mischien werkt die nadat je hem hebt geedit met een progje dat het kan.

Anders kan je daarmee een nieuwe speler maken met de auto's die je wil.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Pagina: 1