in navolging van aldi-pc: makro-pc

Pagina: 1
Acties:

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
de makro heeft een aanbieding die verdacht veel op die van de aldi lijkt:

amd athlon xp 2000+
geforce 4 mx420 64 sdram + tv-out
80 gig 5400 rpm
16x dvd
24x10x40 brander
modem 56k
10/100 lan
256 mb ram
sound on board
firewire

winxp home, lotus smartsuite millenium, nero, dvd software
keyboard, muis, fdd

2 jaar garantie

het vreemde is, de firewire/modem kaart ziet er exact hetzelfde uit als die van de aldi. de videokaart ook. de makro vermeld niet dat ie dual monitor heeft, maar dat is op de foto van de achterkant duidelijk wel te zien.

prijs: 1153,11 incl.

hij heeft trouwens geen frontaansluitingen zoals die van de aldi.

Verwijderd

Die van de aldi was toch een P4? en dit is een A-XP 2000.
Moederbord is daardoor ook nog is anders...

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
Op zaterdag 13 april 2002 16:20 schreef Dutch_man het volgende:
Die van de aldi was toch een P4? en dit is een A-XP 2000.
Moederbord is daardoor ook nog is anders...
natuurlijk, maar ik vind vooral die firewire/modem kaart en de videokaart vreemd. en de rest van de onderdelen lijkt qua specs toch ook wel erg veel op die van de aldi.

Verwijderd

deze bedoel je?

Afbeeldingslocatie: http://www.makro.nl/folder/Images/GIF/3590002.gif

-multimedia computer Cybercom Processor : AMD Athlon XP 2000+ Graphic : nVidia Geforce 4 MX420 64 SDRAM + TV-out HDD : 80 GB HD 5400 rpm DVD : 16x CD-rewriter : 24x10x40 Modem : 56K V90 LAN : 10/100 Mbit RAM : 256 MB Floppy drive : 3.5" FDD Sound : on board Mouse : ja Keyboard : ja Operating System : MS Window XP Home Edition Office Software : Lotus Smartsuite Millennium Edition 9.6 Aansluiting : 1x Firewire (IEEE1394) 4xUSB Overige Software : NERO-, DVD-, Faxsoftware Garantie : 2 jaar on site.

969.- (1153.11 incl.)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

die 2 lijken helemaal nite zoveel op elkaar

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 17:49
Op zaterdag 13 april 2002 16:33 schreef Terw_Dan het volgende:
die 2 lijken helemaal nite zoveel op elkaar
:?
kijk je wel goed ?

Verwijderd

haj,

die van de aldi was idd een athlon xp 2000+,
maar die audio in- en uitgang op het mobo lijken wel veel op elkaar......

op de site van medion, de maker van die dingen staan ze trouwens (nog) niet, maar het duurt altijd even voordat ze er na de aanbieding van de aldi opstaan

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Baggervideokaart.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op zaterdag 13 april 2002 16:45 schreef Fest het volgende:
Baggervideokaart.
Voor de gemiddelde multimedia gebruiker genoeg, een die-hard gamer koopt geen makro-pc

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 16:45 schreef Fest het volgende:
Baggervideokaart.
alleen al door de SDRAM,
maarja er staat wel "multimedia computer" bij en geen "game computer"

Verwijderd

lijkt me een goede kast vor de "normal" user..maar aangezien de meeste tweakers de boel afkraken...waar halen jullie je systemen dan vandaan?

Plakken jullie zelf de pasta op de processor en plug je alles zelf in nadat je stad en lamnd hebt afgereden om 10 euro te besparen op een MOBO of bestel je alles bij 1 winkel die gewoon volop cheap is of koop je gewoon zo'n ding bij de ALDI en ga je er dan zelf upgrades instoppen.

Ben ik toch best wel eens benieuwd naarB-)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 16:54 schreef bikkel78 het volgende:
lijkt me een goede kast vor de "normal" user..maar aangezien de meeste tweakers de boel afkraken...waar halen jullie je systemen dan vandaan?

Plakken jullie zelf de pasta op de processor en plug je alles zelf in nadat je stad en lamnd hebt afgereden om 10 euro te besparen op een MOBO of bestel je alles bij 1 winkel die gewoon volop cheap is of koop je gewoon zo'n ding bij de ALDI en ga je er dan zelf upgrades instoppen.

alles zelf doen na alles online besteld te hebben? klikken, ff pinnen en paar dagen later de postbode dokken?

makkelijk kan haast niet!

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Op zaterdag 13 april 2002 16:15 schreef aatos het volgende:
de makro heeft een aanbieding die verdacht veel op die van de aldi lijkt:

blablabla

het vreemde is, de firewire/modem kaart ziet er exact hetzelfde uit als die van de aldi. de videokaart ook. de makro vermeld niet dat ie dual monitor heeft, maar dat is op de foto van de achterkant duidelijk wel te zien.

prijs: 1153,11 incl.

hij heeft trouwens geen frontaansluitingen zoals die van de aldi.
Kijk eens hier. Lijkt die er ook op?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-04 11:35
Die van de Aldi was alleen al om zijn videokaart de betere aanbieding, zo'n GF4 MX 420 is niet meer dan een marketing ding, met die 460 uit de Aldi pc kun je tenminste nog iets. Scheelt natuurlijk ook fijn in de prijs.
Tis eigenlijk net een snelle sport wagen (naam en looks) met de prestaties van een door snee 1.3 :) Kwa game prestaties kreupel geschopt door die marketing truuk van n'vidia :r

Flickr | Lego collectie

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wel vaag eigenlijk, die proc is een stuk goedkoper dan in die ALDI PC, die vid kaart, en maybe nog een paar dingetjes( maar dat denk ik niet) en toch scheelt het maar 100 euro? Naja, ik ben blij met me ALDI P4 *D.

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:05
Op zaterdag 13 april 2002 16:54 schreef bikkel78 het volgende:

Alles oeveral los kopen
Zet bouwen en afstellen
Lekker schroeven testen
Nog een keer testen
En je hebt het ultime gevoel

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 27-03 17:49
die pc van de makro is een stuk brakker dan de aanbieding van de Aldi, ik heb toch liever een northwoord en die echte GF4 dan dit ding :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Op de site van medion staan ook dzelfde pc's als deze, ik denk dat het een dochterbedrijf of ietsdergelijks is... Kast ed lijken wel verdacht veel op die van medion.

Verwijderd

toch grappig, kom net thuis en zie de folder van de Makro en denk... goh, zou er al iets op GOT staan.
En natuurlijk was dat ook weer zo.
Maar nu ff iets dat toch wel redelijk on-topic is:
Het lijkt verdomme wel of het hier om broodjes op de markt gaat... 1153 euro is behoorlijk veel geld en dan doen we met z'n allen of het om guldens gaat. Let op het is wel gewoon dik 2500 gulden mensen, en dat is voor veel mensen een redelijk bedrag.

• Bigs
  • Niet online
Is dat gehougen wel DDR? Anders is het niet ZO'N geweldige aanbieding..
Pagina: 1