Toon posts:

sorry hoor, maar GTA3 zuigt!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
veel mensen zullen het niet met mij eens zijn maar ik heb vanmiddag voor het eerst gta3 gespeeld en kwam uit op de volgende punten

graphics: deze zijn erg mooi je ziet krantjes en blaadje rondwaaien mooie lichts effecten

besturing: valt wel mee ff wennen zelfde als driver (in de auto)

gameplay: slechte camera draait weg.
mensen rennen en vallen raar een in soort turbo snelheid en als je botst in je auto vliegt de auto de straat door

AI: de tegenstanders zijn erg stom, als je een verbijganger op zijn bek rost loopt hij de eerste keer gewoon weer door

geluid: dit is erg goed mooie stemmen en effecten

levensduur : tien minuten, hoogstends!!! mensen doodslaan en schoppen, platrijden enz enz gaat erg snel vervelen

volgens mij ben ik de enige die mij hieraan ergert of hoe zit dat vind de hele wereld het nou zo leuk om oneindig mensen dood te schoppen???

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:38
Op de PS2 misschien jah... :{

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 13:24

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Over welke versie hebben we het dan? PC of Ps2?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

jij bent de enige :)

mensen doodschoppen gaat niet vervelen, en als je die missies ook nog eens erbij bekijkt issie zeker wel leuk

• Paniohitus
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

lijkt mij de ps2 versie...

BF1: Don-Panio

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06

Bloodclot

Jawier!

Op zaterdag 13 april 2002 16:14 schreef grayfox het volgende:
vel mesen zullen het niet met mij eens zijn maar ik hem vanmiddag voor het eerst gta 3 gespeeld en kwam uit op de volgende punten

graphics: deze zijn erg mooi

besturing: valt wel mee ff wennen

mensen rennen en vallen raar een in soort turbo snelheid en als je botst in je auto vliegt de auto de straat door

AI: de tegenstanders zijn erg stom, als je een verbijgagnen op zijn bek rost loopt hij de eerst x gewoon weer door

levensduur : tien minuten, hoogstends!!! mensen doodslag en schoppen platrijden enz enz gaat erg snel vervelen

volgensmij ben ik de enige die mij hieraan ergerd of hoe zit dat vind de hele wereld het nou zo leuk om oneindig mensen dood te schoppen???
Ik wacht op dit spel alleen voor multiplayer, zo kun je je maten oneindig lang dood schoppen

Verwijderd

veel mesen zullen het niet met mij eens zijn maar ik heb vanmiddag voor het eerst gta 3 gespeeld en kwam uit op de volgende punten

graphics: deze zijn erg mooi je ziet krantjes en blaadje rondwaaien mooie lichts effecten

AI: de tegenstanders zijn erg stom, als je een verbijgagnen op zijn bek rost loopt hij de eerst x gewoon weer door

levensduur : tien minuten, hoogstends!!! mensen doodslag en schoppen platrijden enz enz gaat erg snel vervelen

volgensmij ben ik de enige die mij hieraan ergerd of hoe zit dat vind de hele wereld het nou zo leuk om oneindig mensen dood te schoppen???
:? :? :?

Verwijderd

GTA3 is erg kewl op de speel-station. Kan niet wachten op de PC-release :)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
En toch wou je het spel meteen weer gaan spelen, aangezien het aantal typefouten in je post :P .

Verwijderd

[hier stonds iets verschrikkelijk doms]

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 16:16 schreef Predator_NL het volgende:
lijkt mij de ps2 versie...
ja de ps2 versie ik heb zelf alleen alleen een ps1 en n64 en ik ken niemand met een ps2 dus dit was de eerste keer

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 16:19 schreef Holy_Paladin het volgende:
En toch wou je het spel meteen weer gaan spelen, aangezien het aantal typefouten in je post :P .
mijn toetsenbord ik een beetje stuk dus knopjes blijven haken en dan probeer ik ook nog eens te leren blindtypen
Ik edit hem later meestal

• Saekerhett
Op zaterdag 13 april 2002 16:22 schreef grayfox het volgende:

[..]

mijn toetsenbord ik een beetje stuk dus knopjes blijven haken en dan probeer ik ook nog eens te leren blindtypen
Ik edit hem later meestal
Tuurlijk :Z

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Nouja, hmmmm, de conclusie zal wel zijn dat jij het niet leuk vind en veel mensen wel :D

Zo vind ik quakeIII en Unreal Tournament weer absoluut niks aan, terwijl superveel mensen het spelen..., hehehe. Smaak blijf je altijd houden :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 16:23 schreef Predator_NL het volgende:
Nouja, hmmmm, de conclusie zal wel zijn dat jij het niet leuk vind en veel mensen wel :D

Zo vind ik quakeIII en Unreal Tournament weer absoluut niks aan, terwijl superveel mensen het spelen..., hehehe. Smaak blijf je altijd houden :D
ik vond deel 1 en 2 wel heel leuk maar dit mist iets

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
GTA3 slecht, je bent niet goed bij je hoofd :P

En veel verschil tussen PC en PS2 zal er niet zitten, behalve multiplayer, maar de single player is echt goed hoor, speel het nog altijd erg vaak.

Als je alle missies wil halen ben je wel effe bezig hoor, dus niet binnen 10 min. klaar. Als je zo gaat denken heeft elk spel maar levensduur van 10 min., race game, jeetje wat saai dan naar links sturen en dan weer eens recht sturen, jeetje wat saai. En FPS *knal, *knal, 3 mensen dood, boring, alleen maar mensen neerschieten.

Nee GTA3 rulez.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 16:26 schreef Albinoraptor het volgende:
GTA3 slecht, je bent niet goed bij je hoofd :P

En veel verschil tussen PC en PS2 zal er niet zitten, behalve multiplayer, maar de single player is echt goed hoor, speel het nog altijd erg vaak.

Als je alle missies wil halen ben je wel effe bezig hoor, dus niet binnen 10 min. klaar. Als je zo gaat denken heeft elk spel maar levensduur van 10 min., race game, jeetje wat saai dan naar links sturen en dan weer eens recht sturen, jeetje wat saai. En FPS *knal, *knal, 3 mensen dood, boring, alleen maar mensen neerschieten.

Nee GTA3 rulez.
met die 10 min bedoel ik dat het zo snel gaat vervelen
recegames vind ik trouwen ook saai (behalve mario kart)
en shooters vind ik alleen perfect dark leuk vooral co-op mode
ik miste iets wat mij aan het spelen hield een verhaal of zoiets het moet je bezig houden vind ik dit is ook de eerst keer dat ik het niet erg vond om te stoppen met spelen bij een spel

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 16:25 schreef grayfox het volgende:

[..]

ik vond deel 1 en 2 wel heel leuk maar dit mist iets
ik vond deel 1 en 2 wel heel kut maar dit is toch wel beter...

ik gta eigenlijk bij deel 3 pas interessant worden :)

• Albinoraptor
Op zaterdag 13 april 2002 16:33 schreef grayfox het volgende:

[..]

met die 10 min bedoel ik dat het zo snel gaat vervelen
recegames vind ik trouwen ook saai (behalve mario kart)
en shooters vind ik alleen perfect dark leuk vooral co-op mode
ik miste iets wat mij aan het spelen hield een verhaal of zoiets het moet je bezig houden vind ik dit is ook de eerst keer dat ik het niet erg vond om te stoppen met spelen bij een spel
Er is wel een verhaal, maar waarschijnlijk heb je het te kort gespeeld. :) En waarschijnlijk heb je alleen op het eerste eiland gezeten en dat is wat saai maar als je op alle drie de eilanden kan, is het meteen nog beter. :)

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

GTA3 rulezz man echt gewoon onzin dat die game gaat vervelen!Je kan zoveel missies doen enz. :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 16:36 schreef Albinoraptor het volgende:

Er is wel een verhaal, maar waarschijnlijk heb je het te kort gespeeld. :) En waarschijnlijk heb je alleen op het eerste eiland gezeten en dat is wat saai maar als je op alle drie de eilanden kan, is het meteen nog beter. :)
ja er zit wel een verhaal in maar niet echt een verhaal wat je vastpakt ofzo
ik zat ergens waar ik buiten moest wachten op iemand en toen moest ik ff een chick op gaan halen

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 16:34 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ik vond deel 1 en 2 wel heel kut maar dit is toch wel beter...

ik gta eigenlijk bij deel 3 pas interessant worden :)
Dat ben ik niet met je eens..ik vond 1 erg leuk, heb ik veel op de speelstation en de pc gespeeld. 2 was eigenlijk minder dan 1, maar toch best leuk. Ik heb 3 nog niet gespeeld..was eigenlijk niet zo geintereseerd... :z

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 13 april 2002 16:38 schreef grayfox het volgende:

[..]

ik zat ergens waar ik buiten moest wachten op iemand en toen mest ik ff een chick op gaan halen
En dat allemaal in 10 min :7

• Albinoraptor
Op zaterdag 13 april 2002 16:38 schreef grayfox het volgende:

[..]

ik zat ergens waar ik buiten moest wachten op iemand en toen mest ik ff een chick op gaan halen
Dat is eerste missie, dat is ook niet spannend nee.
Is gewoon om je effe te laten wennen aan besturing enzo.
Dus nee dan begint verhaal ook nog niet, speel het eens wat langer en kom dan overnieuw met je mening, denk dat hij dan toch echt is veranderd.

Hmm ga ook maar weer eens wat mensen molen >:)
*Start GTA3 op.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 16:42 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

En dat allemaal in 10 min :7
nee ik heb bijna een uur gespeeld maar het verveeld al na 10 minuten toen ben iktoch maar wat gaan rondracen dat vond ik nog het leukste

Verwijderd

Dit is een discussie over niks ik lust bijvoorbeeld geen spruitjes . }:O

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik heb het wel vaker dat ik aan een spel begin met lage verwachtingen, een saai begin en me aan alles erger. Maar hoe verder ik kom hoe meer ik het spel begin te waarderen. Dit zijn vaak juist de beste spellen met grote diepgang.

Spellen waarbij ik dit sterk had zijn No One Lives Forever en Final Fantasy VII. Bij FF7 had ik in het begin zoiets van "waarom vinden zoveel mensen dit nou weer leuk??" maar hoe verder ik kwam, hoe beter het begon te worden. De eerste 5 uur dat je het speelt is slechts een kleine introductie vergeleken met het hele verhaal.

Bij No One Lives Forever had ik eerst het idee dat het een ontzettende standaardshooter is. Maar ik kwam erachter dat er om een missie uit te voeren veel verschillende manieren zijn, in plaats van dom schieten kun je namelijk ook rondsluipen, nauwelijks vijanden doden en veel gadgets gebruiken. Deze gameplay bleek me zelfs heel goed te bevallen.

Waarschijnlijk dat dit hetzelfde is met GTA3. Je kunt geen oordeel geven over een spel als je het maar voor 10 minuten of zelfs een paar uur hebt gespeeld. Pas als je halverwege bent ofzo kun je pas zeggen dat je het niets vind.

"GTA3 zuigt!!!" vind ik dan ook een hele rare kreet voor iemand die het spel nauwelijks heeft gespeeld. Je weet niet eens waar het verhaal over gaat, en je gaat wel zeuren over de slechte verhaallijn.

Natuurlijk vind de één een spel wel leuk en de ander niet. Maar doe rustig aan met je oordeel, en ga geen dingen lopen schreeuwen waar je nog niets van weet.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat was eigenlijk meer omdat ik al zon gevoel had dat ik het spel niet zo leuk ging vinden en om te kijken of er meer mensen waren met dezelfde mening en die het eens waren over mijn kritiekpunten

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 17:06 schreef wacko het volgende:
Ik heb het wel vaker dat ik aan een spel begin met lage verwachtingen, een saai begin en me aan alles erger. Maar hoe verder ik kom hoe meer ik het spel begin te waarderen. Dit zijn vaak juist de beste spellen met grote diepgang.

Spellen waarbij ik dit sterk had zijn No One Lives Forever en Final Fantasy VII. Bij FF7 had ik in het begin zoiets van "waarom vinden zoveel mensen dit nou weer leuk??" maar hoe verder ik kwam, hoe beter het begon te worden. De eerste 5 uur dat je het speelt is slechts een kleine introductie vergeleken met het hele verhaal.

Bij No One Lives Forever had ik eerst het idee dat het een ontzettende standaardshooter is. Maar ik kwam erachter dat er om een missie uit te voeren veel verschillende manieren zijn, in plaats van dom schieten kun je namelijk ook rondsluipen, nauwelijks vijanden doden en veel gadgets gebruiken. Deze gameplay bleek me zelfs heel goed te bevallen.

Waarschijnlijk dat dit hetzelfde is met GTA3. Je kunt geen oordeel geven over een spel als je het maar voor 10 minuten of zelfs een paar uur hebt gespeeld. Pas als je halverwege bent ofzo kun je pas zeggen dat je het niets vind.

"GTA3 zuigt!!!" vind ik dan ook een hele rare kreet voor iemand die het spel nauwelijks heeft gespeeld. Je weet niet eens waar het verhaal over gaat, en je gaat wel zeuren over de slechte verhaallijn.

Natuurlijk vind de één een spel wel leuk en de ander niet. Maar doe rustig aan met je oordeel, en ga geen dingen lopen schreeuwen waar je nog niets van weet.
Weer iemand met hoge verwachtingen van een spel die dit erneer zit zodat ie straks geen teleurstelling krijgt :+

Moraal van het verhaal :P als iemand dat spel nou gespeelt heeft, 1 min, 10 min of 10 jaar ofzo, en het niks vind hoef je zijn mening niet te veranderen :? :)

Verwijderd

veel mensen zullen het niet met mij eens zijn maar ik heb vanmiddag voor het eerst gta3 gespeeld en kwam uit op de volgende punten

AI: de tegenstanders zijn erg stom, als je een verbijganger op zijn bek rost loopt hij de eerste keer gewoon weer door

levensduur : tien minuten, hoogstends!!! mensen doodslaan en schoppen, platrijden enz enz gaat erg snel vervelen

volgens mij ben ik de enige die mij hieraan ergert of hoe zit dat vind de hele wereld het nou zo leuk om oneindig mensen dood te schoppen???
GTA3 is echt wel beter kep hem bij me vriendje op de ps2 gespeelt dagen lang weet hoe dat spel roeleert!!

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 17:06 schreef grayfox het volgende:
nee dat was eigenlijk meer omdat ik al zon gevoel had dat ik het spel niet zo leuk ging vinden en om te kijken of er meer mensen waren met dezelfde mening en die het eens waren over mijn kritiekpunten
Grayfox je bent me d'r eentje.

Verwijderd

Yep, zeg dat wel :P

GTA3 gaat echt niet snel vervelen. Toen ik hem eerst 5 min in de winkel speelde dacht ik ook 'zo speciaal is het ook weer niet' maar als je eenmaal (lang) speelt dan is het echt zooo verslavend >:) . De gameplay is echt wel goed als je er aan gewend bent, en de AI daar heb ik me echt niet aan gestoord.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hey Rare-liefhebber, tis jouw mening dus respect ervoor.
Alle mensen die mauwen van : je bent niet goed wijs, en bla bla bla enz. respecteren blijkbaar geen meningen. Ikzelf ben al een aantal jaar zoet gehouden met GTA/GTA 2 en wacht met smart op de pc versie, maar als jij vind dat GTA 3 zuigt : good for you, ben allang blij dat niet iedereen dezelfde mening deelt.
:D

Btw : Intel vind ik zuigen mensen hehe :P

Verwijderd

Jongens, lees even andere posts van Grayfox, geef die posts een gemiddelde waardering van 1 tot 10, doe dat keer 2 en je hebt zijn IQ.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 18:32 schreef 007 het volgende:
Jongens, lees even andere posts van Grayfox, geef die posts een gemiddelde waardering van 1 tot 10, doe dat keer 2 en je hebt zijn IQ.
LOOL
1010?? <-- :?
;) :) :) :) :)

Verwijderd

Als iemand een mening over een spel hebt, heb ik daar geen problemen mee.
Alleen in dit geval een mening na 10 minuten van een spel met toch wel uitgebreid aantal missies en verhaal lijn.
Waar ik me aan erger is de topic titel , het slaat totaal nergens op.
Het is een eigen mening en niet relevant ten aanzien van de kwaliteit van het spel.
Net als een andere opmerking in reactie hier.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb wel een beetje (boel) te snel een mening gevormd over het spel want een uur in eenw inkel spelen is niet echt goed om de mening te vormen
ik had dit zelfde ook met goldensun.
Het eerste uur kon ik wel janken (zonde van het geld dacht ik) maar nu (na 40 uur) is het mijn favo game op de gba.

dusse sorry dat die toetel zo overdreven was okay iedereen weer blij????
mazzls

Verwijderd

:r

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 18:53 schreef Mudster het volgende:
ziek :?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

lekker nuttig :?.

Maar goed. Ik heb GTA 3 zelf dus voor PS 2 maar hij zuigt dus niet. Het blijft gewoon leuk om vol met wapens tegen gans of politie te vechten, mensen overijden en de hele stad terroriseren. Plain old GTA :). Maar ik moet toegeven na een half uurtje heb je het wel gezien. Dan moet je gewoon stoppen en de volgende dag weer verdergaan. Maar dat had ik bij alle GTA spellen. Maar het spel zuigt dus totaal niet. Je moet het spel iets langer spelen dan een uur voordat je gaat oordelen ;).

Verwijderd

inderdaad was niet nodig :)

Verwijderd

Heb het gisteren ook gespeeld. Ik vond het errug vet(op de PS2) alleen die missies boeien me geen aars :)

lekker carmageddon style rondscheuren en zoveel mogelijk sterren proberen te halen(verder dan 4ben ik niet gekomen, krijg je bij 6 het leger achter je aan? :)

beetje rellen, rondscheuren,onschuldige mensen neerknallen,granaten gooien op het politie bureau met een vlammewerper op politieagenten in maaien...

wat moet een spel nog meer hebben?

Verwijderd

Topicstarter
een boeiend verhaal

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:40

Raimond613

Simracer

ik vond het de eerste keer dat ik speelde ook zwaar tegenvallen, maar ik heb doorgebeten en vind het nu een topspel!

Enige nadeel: gewoon een beetje in de rondte rijden en mensen killen etc. heeft nu geen nut meer. Bij GTA1 moest je tenminste nog een bepaald bedrag verdienen als doel, dat hadden ze nu weer moeten doen, dan was het nog veel cooler geweest (en was de replayvalue ook hoger geweest IMO).

iracing profile

Verwijderd

Blaat. Het is natuurlijk wel interesant om te horen wat iedereen van het spel vindt, maar het blijft toch je eigen mening. En die mag je altijd zeggen...

Het levert toch wel een geinige discussie op (voor mensen die nix te doen hebben, zoals ik op't moment). :)

Verwijderd

Topicstarter
wuhahaha ik ook ja daarom de ''vele'' topics ik heb toch niks beters te doen

(ik krijg nu net een leuk iedee voor een topic)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 16:51 schreef Mudster het volgende:
Dit is een discussie over niks ik lust bijvoorbeeld geen spruitjes . }:O
niet mee eens, als men ze goed kan klaarmaken zijn ze heerlijk :P

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 20:11 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

weet niet ik heb ze nog nooit gegeten :+

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 20:11 schreef ReV3rEnD het volgende:

Ja!!! Met kaas, room, gehaktballetjes en aardappelen!Dan in de oven.. :9

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 20:34 schreef Spaceman_Spiff het volgende:

[..]

Ja!!! Met kaas, room, gehaktballetjes en aardappelen!Dan in de oven.. :9
wat wil een mens nog meer :9... en dan nog eventueel appelmoes erbijvoegen en je bent van de wereld!!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Spruitjes zijn zo ie zo niet te eten, maakt niet uit hoe ze zijn klaar gemaakt :r. :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 20:44 schreef apocrypha het volgende:
Spruitjes zijn zo ie zo niet te eten, maakt niet uit hoe ze zijn klaar gemaakt :r. :)
zekers wel... ik had ze een paar x gegeten maar toen vond ik ze niet lekker, maar toen een paar maandjes later ik op bezoek bij iemand ging was het smullen!!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 13 april 2002 20:47 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

zekers wel... ik had ze een paar x gegeten maar toen vond ik ze niet lekker, maar toen een paar maandjes later ik op bezoek bij iemand ging was het smullen!!
hadden jullie zeker pizza ofzo gegeten :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 21:00 schreef apocrypha het volgende:

[..]

hadden jullie zeker pizza ofzo gegeten :)
ik doelde dus op spruitjes :{ :)
maar moeders des huises hier kan ook wel extreem lekker koken, dus hier zijn de spruitjes ook welkom :9

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Kijk das dus gewoon net Als GTA1 en GTA2.
En die hielden met toch wel ff ebzig met die "Hobbies".
Dussuh ik maak me totaal geen zorgen. :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 21:06 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Kijk das dus gewoon net Als GTA1 en GTA2.
En die hielden met toch wel ff ebzig met die "Hobbies".
Dussuh ik maak me totaal geen zorgen. :)
eeyuh.. niet offtopic gaan.. wat vindt jij nou van spruitjes :7

Verwijderd

Je moet ook missies doen hé... als je alleen maar gaat rondlopen en mensen op straat gaat meppen dan schiet het idd niet op..

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23
Op zaterdag 13 april 2002 21:17 schreef Dribbeltje het volgende:
Je moet ook missies doen hé... als je alleen maar gaat rondlopen en mensen op straat gaat meppen dan schiet het idd niet op..
missies?? :? :?

jij bent gek, multiplayer moet je hebben :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021

True

Even wennen ja... na een uurtje gamen gaat het lekker :)

Camera moet je even aan wennen...
Geen last van die rondvliegende auto's hier...

Voorbijgangers zijn niet echt tegenstanders ;)
Waarschijnlijk lopen ze door omdat je vet bang zijn >:)

True

Carmageddon ook nooit leuk gevonden zeker? Of racespellen met missies...

Je moet niet de hele tijd mensen doodschoppen... de missies zijn het vetst... en dan tussen/tijdens die missies wat voetgangers meenemen... :9 :9

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• IkBenAlles
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Oke weer eentje die het soel niet snapt: HET GAAT OM DE MISSION Objectives...
Moet je maar is een sterke bouwvakker man neerslan nou die staat op en slaat terrug!
Als je iemand hijackt schieten ze terrug of hjijacken ze terrug!

Half life is geen zak aan want een beetje monsters knallen klaar... Zoiets zeg jij!
1 woord: O-N-Z-I-N

Samen staan we sterk!

• Maverick
Op zaterdag 13 april 2002 22:06 schreef IkBenAlles het volgende:
Oke weer eentje die het soel niet snapt: HET GAAT OM DE MISSION Objectives...
Moet je maar is een sterke bouwvakker man neerslan nou die staat op en slaat terrug!
Als je iemand hijackt schieten ze terrug of hjijacken ze terrug!

Half life is geen zak aan want een beetje monsters knallen klaar... Zoiets zeg jij!
1 woord: O-N-Z-I-N
ik vond half-life ook niet echt cool hoor.. :{ alleen een beetje...lamaar :P

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

FI :P

HALF LIFE is wel cool !
Heeft nog een van de beste verhaallijnen die duidelijk verteld wordt.
En dan wordt je helemaal gesleept in het spel
Als je kijkt nu naar de spellen heb je toch meer gericht op recht lopen en knallen maar.
Want ik heb niet veel FPS games gezien waarbij je gewoon puzzels op moet lossen om verder te kunnen komen.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Maverick
Op zaterdag 13 april 2002 22:16 schreef SeRRveR het volgende:

HALF LIFE is wel cool !
Als je kijkt nu naar de spellen heb je toch meer gericht op recht lopen en knallen maar.
Want ik heb niet veel FPS games gezien waarbij je gewoon puzzels op moet lossen om verder te kunnen komen.
verhaal lijn in een spel roeleert, aliens in een fps zuigen! geef mij maar ghost recon of Moh:aa :P

/edit of gta3 *D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Mensen, ONTOPIC aub :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jozz
  • Laatst online: 26-01 17:05
GTA1 vind ik nog steeds de beste. Grafisch niet geweldig, maar de gameplay is gewoon vet.
GTA2 vind ik grafisch best leuk, maar de gameplay vind ik gewoon lang niet zo leuk als deel 1.
GTA3 lijkt me een combi van een racegame en een 3D shooter/fighter. Aangezien ik daar niet zo fan van ben blijf ik dus bij GTA1 als de topper.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 21:09 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

eeyuh.. niet offtopic gaan.. wat vindt jij nou van spruitjes :7
Uche..ik moet wel bekennen dat een keertje mijn moeder ze klaarmaakte, en ik thuis kwam...en dacht dat de riool opengebroken werd ofzo...ze had ze te lang gekookt.. :r

Ff offtopic: GTA is toch wel leuk.. ;)

Verwijderd

Niet dat mijn moeder een slechte kokkin is...dat is absoluut niet zo!!! :9 :9~

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 22:29 schreef Maverick het volgende:

[..]

verhaal lijn in een spel roeleert, aliens in een fps zuigen! geef mij maar ghost recon of Moh:aa :P

/edit of gta3 *D
Aliens zuigen niet in een FPS. AvP2 RuleZz toch wel ff. Dat had een supergoede sfeer :) (Het spijt me dat ik ff offtopic ging)

[ontopic-mode]
Ik ben het niet eens met die gene die ergens hierboven zei dat spruitjes zuigen ook al worden ze geweldig bereid. Kijk :P .....mijn lieve moeder die mij het leven heeft geschonken maakt al 19jaar eten voor me en af en toe ook spruitjes (werkelijk niet te eten, de spruitjes dan). Maar toen ik een keer ging logeren bij mijn lieve grootmoeder merkte ik toch een verschil in de kwaliteit van de spruitjes :P Niet echt dat ik meteen overtuigd was dat dat mijn lievelings-gerecht werd, maar ze waren toch wel ff acceptabel om te eten :P :+
[/ontopic-mode]

• Ramon
  • Nu online
Op zaterdag 13 april 2002 22:16 schreef SeRRveR het volgende:

HALF LIFE is wel cool !
Aliens vs Predator 2 was qua verhaallijn en spanning toch echt leuker en mooier dan HL! :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

mijn conclusie:

Weet je wat het is. jij hebt zeker geen PS2 en jij baalt er van dat je het thuis niet kan spelen.
Je hebt het ergens anders gespeelt en toen helemaal zitten afzeiken, omdat je er niet tegen kan dat je het zelf niet hebt.

Dit slaat vind ik nergens op zit zou dan betekenen dat jij eigelijk de enigste bent!

sorry maar dit denk ik van jou ik heb hem wel op de ps2 hij ROELT

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 10:27

zohe, meneer heeft ook van de HK gehoord en d8 bij zichzelf als ik nou een topicje maak over een onderwerp waar iedereen tegen is, dan kan ik mooi weer op hun allemaal reageren en dat zet zich weer om in posts en dan ben ik zo in de HK, ja dat zou kunnen, daarom ben ik niet echt overtuigd dat je dit spel zo ontzettend slecht vind, als je ook al zegt dat je deel 1 en 2 wel goed vind. trouwesn deel 2 is geen kut aan deel 1 ruled. ik en velen anderen zitten te w8en op gta3 voor de pc dusja ik denk ook wel dat je dan misschien de enige bent die het "misschien" niet "leuk" vind

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Weet iemand wanneer de PC versie uitkomt ?
Free Reccord Shop weet niks...

Ook in de illegale wereld *FOEI FOEI LIKKPOT* blijft het stil op mijn vraag.

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Boekje niet doorgenomen? L1 zet de camera weer recht achter je character. Je kunt hem zelfs ingedrukt houden.
mensen rennen en vallen raar een in soort turbo snelheid
Ben ik nog niet tegengekomen, en ik zit op ongeveer driekwart van het verhaal.
en als je botst in je auto vliegt de auto de straat door
Hangt helemaal af van de snelheid waarmee je op dat moment een botsing maakt ;)
Niet iedereen doet dat, een oud vrouwtje loopt inderdaad angstig weg maar bij een gangmember moet je het niet flikken. De AI is juist bijzonder goed, erg realistisch.
Daar draait het in dit spel dan ook niet om. Het spel echt spelen betekent de missies uitvoeren om het verhaal op gang te houden.
Zie boven, oneindig mensen doodschoppen is eigenlijk alleen maar bijzaak, beetje vertier als je bijvoorbeeld niet verder komt met een moeilijke missie ;)
De totale vrijheid die je hebt in dit spel is een groot pluspunt, maar het is niet het enige dat je moet doen anders verveelt het inderdaad vrij snel.

Lijkt me dat je eerst eens moet beginnen met het boekje door te lezen, een vereiste als het je echt gaat om verhaal/diepgang in een spel. Ik zie het zo vaak gebeuren: spel meteen starten ; "ooooh wat een mooie intro" ; "goh, ik kan een beetje rondlopen en van alles doen" ; "ik snap het niet..."

Begin er dan gewoon niet aan IMHO.

Verwijderd

Wat ik zelf wel grappig vind is vigilante, met enorme snelheid een crimineel proberen te stoppen en dan omver rijden, in deze mode krijg ik altijd de raarste stunts :D

Verwijderd

GTA3 Roeleert...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 15:04 schreef likkepot het volgende:
Weet iemand wanneer de PC versie uitkomt ?
Free Reccord Shop weet niks...

Ook in de illegale wereld *FOEI FOEI LIKKPOT* blijft het stil op mijn vraag.
*uhum* k a z a a *ahum* keb hem al gespeeld vandaag bij iemand anders thuis

• Saekerhett
Jajaaaaa??? GTA 3 zeker???

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 12:49 schreef Qorne het volgende:

[..]

mijn conclusie:

Weet je wat het is. jij hebt zeker geen PS2 en jij baalt er van dat je het thuis niet kan spelen.
Je hebt het ergens anders gespeelt en toen helemaal zitten afzeiken, omdat je er niet tegen kan dat je het zelf niet hebt.

Dit slaat vind ik nergens op zit zou dan betekenen dat jij eigelijk de enigste bent!

sorry maar dit denk ik van jou ik heb hem wel op de ps2 hij ROELT
ik zeik dit spel zeker niet af omdat ik zelf geen ps2 heb
ik baal wel dat ik er geen heb maar dat is omdat ik nu geen MGS2 kan spelen
zelf houd ik meer van Nintendo games zoals perfect dark en Smash brothers lekker samen gamen en ben dus ook aan het sparen voor de gamecube

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 17:37 schreef grayfox het volgende:

[..]

*uhum* k a z a a *ahum* keb hem al gespeeld vandaag bij iemand anders thuis
Tuurlijk :Z

• Albinoraptor
Mensen als Grayfox die zo'n bullshit dufven te posten, moeten ze bannen op GoT.

Je IQ is echt lager dan dat van Forest Gump he.

• Saekerhett
Op zondag 14 april 2002 17:39 schreef grayfox het volgende:
ja
Sure :Z :Z :Z :Z

• Saekerhett
Op zondag 14 april 2002 18:13 schreef Albinoraptor het volgende:
Mensen als Grayfox die zo'n bullshit dufven te posten, moeten ze bannen op GoT.

Ach ja, ze denken dat ze stoer zijn als ze een spel hebben wat nog niet bestaat :{

Ik heb FIFA 2004 al!! Ben ik nu ook stoer?

• Albinoraptor
Op zondag 14 april 2002 18:15 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ach ja, ze denken dat ze stoer zijn als ze een spel hebben wat nog niet bestaat :{

Ja man you're tha man. :P

Och ja als je naar al zijn ander posts kijkt die hij posts zijn ook niet erg snugger.

Verwijderd

opdrachten, missies :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 18:35 schreef Type het volgende:

[..]

opdrachten, missies :?
ja weet ik maar je word niet gedwongen om iets te doen er is te veel vrijheid

Verwijderd

Topicstarter
kijk dan zelf op kazaa

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kan ook de ps2 versie zijn op kazaa(d)

• Albinoraptor
Op zondag 14 april 2002 18:38 schreef grayfox het volgende:
kijk dan zelf op kazaa
Ja op Kazaa is ook al de film terminator 3 te krijgen, en niet te vergeten LotR 2 en 3.

En MGS2 ook al, en een PS2 emu en een XBOX emu, enz.

Het is gewoon bullshit.

(En als het al uit was had ik hem allang via FXP-boards gekregen, die zijn toch iets betrouwbaarder dan Kazaa en andere sharing programma's)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 18:41 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Ja op Kazaa is ook al de film terminator 3 te krijgen, en niet te vergeten LotR 2 en 3.

En MGS2 ook al, en een PS2 emu en een XBOX emu, enz.

Het is gewoon bullshit.

(En als het al uit was had ik hem allang via FXP-boards gekregen, die zijn toch iets betrouwbaarder dan Kazaa en andere sharing programma's)
ja k weet het er is veel bull maar ik wel al resident evil en blade2 en die zijn er nog niet
die ps2 emu doet het wel hoor misschien speelde hij hem zo k heb het maar heel ff gezien

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 18:15 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jahoor, you're tha player 8-)
Zullen we straxx ff ISO news checken? Hoorde dat Quake 5 in het kwadraat ook al uit was :P

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 18:38 schreef grayfox het volgende:

[..]

ja weet ik maar je word niet gedwongen om iets te doen er is te veel vrijheid
maar zoals je zegt, dat wordt op een gegeven moment saai
dus ga je missies doen

dus dan is die vrijheid alleen even een pluspunt, als je gewoon wat wil relaxen van die missies enzow...

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 18:13 schreef Albinoraptor het volgende:
Ik kwam uit op een IQ van 1. Gemiddelde waardering van zijn posts keer 2 is de formule. Wat ik niet snap is waarom iedereen in discussie blijft gaan met GrijzeVos.

• Albinoraptor
Op zondag 14 april 2002 18:52 schreef grayfox het volgende:

[..]

ja k weet het er is veel bull maar ik wel al resident evil en blade2 en die zijn er nog niet
die ps2 emu doet het wel hoor misschien speelde hij hem zo k heb het maar heel ff gezien
ER ZIJN GEEN PS2 EMU'S.

Ze bestaan gewoon weg nog niet.
Is er eentje en enigste wat die kan is demo filmpjes draaien. Dus is gewoon een codex zoals Divx, voor de rest niets.

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 18:56 schreef 007 het volgende:

[..]

Ik kwam uit op een IQ van 1. Gemiddelde waardering van zijn posts keer 2 is de formule. Wat ik niet snap is waarom iedereen in discussie blijft gaan met GrijzeVos.
Die 'Discussie' is bij deze afgelopen.
Het lijkt eerder op flaming...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.