Toon posts:

Aopen cdw9624 werkt niet onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Force ASPI en firmware update heb ik al geprobeerd, maar niets werkt.

Verbatim fikt hij wel met 1x speed, maar Nashua of andere merken helemaal niet. Ik maak gebruik van Nero en CloneCD, maar daar krijg ik de volgende error: "Medium Speed Error".

Onder Win2000 gaat het fikken prima met dat ding, maar sinds ik XP draai is het waardeloos... :(

Heb al een aantal forum bekeken van Aopen, WinXP, etc...maar nergens is een oplossing...

Is XP gewoon klote? Of moet ik die brander uit het raam smijten? |:(

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Naar mijn mening zuigt XP, heb hier een LG 8240, windows XP vond hem toen ik hem inbouwde, brandsoftware geinstalleerd, ging goed, XP start op schijfcontrolle aan het uitvoeren en vanalles aan het koppelen en hopla hij vind geen brander en dvd speler meer, alle nieuwste drivers erop gezet aspi 4.70, 4.60 geprobeerd en nog een oudere, maar nope hij vertikt het nog steeds.
Hij vind de brander (en/of) dvd rom wel maar zegt dat het programma niet goed in het geheugen wordt geladen (er staat dus een uitroep teken achter in hardware beheer)

Mijn mening tot nu (als er een over een jaar service pak 2 is zal het wel goed gaan) toe XP weg ermee, onder andere OS-en werkte ie wel

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heeft niks met XP te maken. je brander is dood aan het gaan.

Is een veel voorkomende fout melding bij Aopen, ik heb die fijn mij dan ook lekker vervangen door een TEAC 24x.