Toon posts:

[LAN] Cs LAN - toernooi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gevraagd door een lokale computer winkel bij mij in de buurt om een cs LAN - toernooi te organiseren.
Het gaat allemaal gebeuren in een lokaal met 2 lange tafels.
Er zijn daar 24 netwerk aansluitingen beschikbaar. 1 pc zal worden afgezonderd en daar mag ik dan op. Ik heb er admin-mod op gezet en ik ken zowat al die commandos uit mijn hoofd.
Heeft iemand nog tips of ideeen die ik zou kunnen uitwerken op zo'n toernooi. Dit is namelijk de eerste keer dat ik zoiets doe, ik heb alle documentatie gelezen wat er te vinden valt, maar nu zoek ik tips hints en opmerkingen, liefst van mensen met ervaring.
-Hoe kan ik het beste score tellen?
-Hoe kan ik het best iemand straffen voor tk oid?
-Hoe kan ik iedereen laten shut upppen?
thx

Verwijderd

voor de shut up gewoon een hoorn kopen ofzo :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 15:57 schreef Caspian het volgende:
voor de shut up gewoon een hoorn kopen ofzo :P
Ik dacht meer aan een plugin ofzo admin_pause maar die is er niet :(

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

ten eerste, word het een ffa cs tourny of een clantourny? omdat je nl over tk begon.. in een clan tourny moet je d'r nixs van aantrekken... want dan is het gewoon dom om te tken maar als het een ffa tourny is.. gewoon 1 waarschuwing (en dan zeker weten dat het niet perongelijk is) en daarna eruit kicken

voor de score het zelfde probleem word het een clan of een ffa tourny? :)

blup

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt FFA maareh deruit kicken?? Je betaalt wel mooi 10 euro als inkom en dan eruit kicken??

Ik had een nieuwe puntentelling in gedachten:

40k en 10d is toch beter dan 40k en 40d?
Als je gewoon de kills optelt is het oneerlijk vind ik toch...
Dus ik dacht 40k en 10d => 40/10 => 4, persoon met die zo het grootste getal uitkomt is de winnaar van die map. Wie dan het meeste maps heeft gewonnen, is de champ...

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nou je krijgt daar natuurlijk problemen mee, weet je waarom? als je nl achterin blijft hangen en dus 10 kills in een potje haalt.. maar 1 x doodgaat dan heb een kill/death radio van 10 terwijl degene die mischien kwalitatief beter is 50 kills heeft, maar omdat ie altijd voorop loopt 30 deaths.

je moet een gulden middenweg vinden, en dat is zeer moeilijk
mischien kills - deaths ofzo... dan heeft degene die weinig kills maakt en weinig doodgaat tenminste geen hoog k/d ratio :)

en over dat kicken.. moet je maar niet tken! zelfde als btw met cheaten.. :)

blup

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit slaat nergens op. CS is een team game en je ziet niks aan individuele scores. Organiseer dan 1on1's.

• Outl@w
  • Laatst online: 23:39
Op zaterdag 13 april 2002 17:34 schreef Peertje het volgende:
Dit slaat nergens op. CS is een team game en je ziet niks aan individuele scores. Organiseer dan 1on1's.
100% mee eens, CS en TO zijn pure team games.

ALs het puur om de score gaat dan wordt het echt geen leuk potje, dan gaan ze hun eigen teamgenoten flashen etc.. :(

Feyenoord!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:29
FF uit :?
En dan kwa k.d kijken wie het beste is.

The devil is in the details.

Verwijderd

op de lan zelf moet je iig een bar neerzetten :) , zo kunnen er nog leuke dingen gebeuren..

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 13 april 2002 17:47 schreef Outl@w het volgende:

[..]

100% mee eens, CS en TO zijn pure team games.

ALs het puur om de score gaat dan wordt het echt geen leuk potje, dan gaan ze hun eigen teamgenoten flashen etc.. :(
aan de andere kant zo'n toernooi is wel een plek om clanloze csspelers zoals ik de mogelijkheid te geven hun kunsten te laten zien zonder dat je gelijk een clan nodig heb.

en teamflashers zullen toch wel gekicked worden net als tw/tkers

blup

Verwijderd

Topicstarter
dat kills-deaths vind ik een heel leuk idee, om het voor de n00bs leuker te maken doen we (kill+100) - deaths...
Dan komt iedereen uit op een positieve score.
CS is een team spel, klopt, maar ik vind het moeilijk om iets met teams te regelen met allemaal onbekenden.
Wat ik ga doen:
1 uur opwarming, aan de hand van de scores stel is eerlijke ploegen samen.
-En ik heb het antwoord gevonden op mijn vraag: Hoe kan ik iedereen laten shut uppen=
'admin_exexcall pause' of een andere pause command...

Verwijderd

Topicstarter
Ok dit is wat ik tot nu toe heb als sancties:

-Cheating = je wordt deruit gegooid, pc houden wij >:)
-Schreeuwen & accusen = admin_execclient <target> kill
-Tking = weet ik nog niet, ideeen??
-Spamming = admin_slay <target>
-Sabotage = 100 strafpunten op je totaal score

Zijn er nog andere violaties die ik erbij moet zetten? Of geschiktere straffen?

Verwijderd

TKing:

Slappen tot 5 health
(maar dan alleen als het expres is, als het per ongeluk is, de helft van zijn health die die had.)

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 13 april 2002 23:01 schreef hicham het volgende:
TKing:

Slappen tot 5 health
(maar dan alleen als het expres is, als het per ongeluk is, de helft van zijn health die die had.)
al gooi je een granaat een hoekje om en je teammate is zo STOM om door te lopen dan zou dat dus betekenen dat je de helft van je health kwijt bent! daar ben ik het dus niet mee eens :)

gewoon geen straf als het perongelijk is

blup

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ga dan q3'en of ut'en.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik weten of het per ongeluk is? Ik zet gewoon een vaste straf en misschien iets van forgive tk?

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 13 april 2002 23:27 schreef Ann0 het volgende:
Hoe moet ik weten of het per ongeluk is? Ik zet gewoon een vaste straf en misschien iets van forgive tk?
jij adminned toch de matches? kan je zo wel zien of het xpress of perongelijk is

ik bedoel gelijk aan het begin lijkt me duidelijk ;) maar tijdens een intens gevecht in een nauw gangetje krijg je nog wel eens een perongelijke tk

blup

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 00:29 schreef eendje het volgende:

[..]

jij adminned toch de matches? kan je zo wel zien of het xpress of perongelijk is

ik bedoel gelijk aan het begin lijkt me duidelijk ;) maar tijdens een intens gevecht in een nauw gangetje krijg je nog wel eens een perongelijke tk
Ik heb geen zin om dat soort dingen te beoordelen, je moet maar voorzichtig zijn. Een vaste straf is wat ik doe, maar ik weet nog niet precies wat...
Ik heb jullie opinie nodig:
[b]admin_slay <tker>
admin_bury <tker>
admin_execclient kill <tker>
admin_llama <tker>
iemand nog ideeen?
Pagina: 1