Ik wil op mn dragon orb een 80 mm zetten.... hij maakt nu teveel lawaai en daar wordt ik gek van, hoe moet ik dat erop maken ??? Ik had laatst zo'n 80 mm slurf gezien werkt dat??
Verwijderd
ditOp zaterdag 13 april 2002 15:49 schreef Rammelaar het volgende:
Wat is een fanadaptor??
en nogmaals, UTFS
Bij freezing hardware hebben ze tekoop.Op zaterdag 13 april 2002 15:49 schreef Rammelaar het volgende:
Wat is een fanadaptor??
Je verliest wel wat prestatie. Ik heb de hhc-001 met de standaard fan erop was hij stressed 39 graden en nu heb ik een 92mm fan erop met 50cfm (standaard fan heeft 36cfm) en nu wordt hij stressed 47 graden
Verwijderd
Op zaterdag 13 april 2002 15:50 schreef Drake het volgende:
Pff jij weer...
Volgens mij geloven we jou niet meer...
kijk maar eens op www.perfectsystems.nl
Ja, sorry ik deel deze gebruikersnaam met iemand, setup wat onder staat klopt niet meer, ik heb een tb 1,4 en die andere 2 een 1gig en een 2000+ die nu allebei kapot zijn...
Verwijderd
Daar jongOp zaterdag 13 april 2002 15:55 schreef Rammelaar het volgende:
Je zoekactie naar 'fanadapter' leverde 12 resultaten op. Resultaten 1 - 12
Daar jong
Goh hoe zal dat nu komen dat je niets vindOp zaterdag 13 april 2002 15:55 schreef Rammelaar het volgende:
Je zoekactie naar 'fanadaptor' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Daar jong
Hint: gebruik een woordenboek
Verwijderd
Jah allemaal van die verhalen te vertellen die kerel.Op zaterdag 13 april 2002 15:52 schreef Allanzoet het volgende:
[..]
Je zoekactie naar 'fan adapter' leverde 11 resultaten op. Resultaten 1 - 11.
Boeren lul ik heb net wat gezegd en een link gegevenOp zaterdag 13 april 2002 15:57 schreef Rammelaar het volgende:
Dus vetrelt mij nog iemand wat dat is??
ik doe meeOp zaterdag 13 april 2002 16:08 schreef Allanzoet het volgende:
slotjuh!!!!!!
Je weet dat dat een ban kan opleveren?Op zaterdag 13 april 2002 15:53 schreef Rammelaar het volgende:
Ja, sorry ik deel deze gebruikersnaam met iemand
En verder heb je wel voldoende antwoorden gekregen, en je kunt de Search nog proberen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()