• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09-2025
Ik reed op mijn brommer en de bezine begon erop eens als een straal uit mijn blok te lopen :'(. Nu heb ik de olie vanuit mijn blok laten lopen en er zat allemaal bezine bij!!!! Maar volgens mijn pa en broertje zou het aan de caberatuur liggen. Mijn mening is echter dat er een gat in de compressie kamer bij de kruk as zit. Alleen dat krijg ik ze niet wijs gemaakt!!!!. Nu is mijn vraag heeft iemand een plaatje van een doorsnee 2-tak motor blok. Zodat ik ze met de neus op de feiten kan drukken en dat ik niet mijn caberatuer moet fixen maar heel mijn blok uit elkaar moet halen. Ik heb al gezocht maar kan helaas niks vinden. Please help me :'(

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-01 11:03

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Euh?? wat??

wat is nu je stelling?? Wat voor feiten heb je om deze stelling te onderbouwen???

In times of war the law falls silent

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Heeee, Nerd.

Je zit nu op Internet, voor Brommerschade ga je meestal naar de reperateur (Buiten is dat, jaaaa)

Verwijderd

Een beetje brommerrijdert sleutelt dan even zn blok eronder vandaan, schroeft het kartertje open en controlleert het. Gewoon goed onthouden wat je uit elkaar haalt en hoe het weer terug moet. :) Bij google zoeken op 2-takt bij de images leverde:
http://home.concepts.nl/~staal/2tdemo.html

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de W&L FAQ eens door, want dit hoort er echt niet thuis ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.