Ik heb, sinds ik mijn Vigor 2200e router heb, een overvol System en DNS eventlog. In System alleen maar Event 5774
Ik heb mijn DNS zone verwijderd en opnieuw aangemaakt en de DNS server naar zichzelf laten verwijzen in tcpip eigenschappen (dit volgens technet)
Event: 5504 en 5506
Ook volgens TechNet heb ik hiervoor de forwarders uitgezet en in DNS Secure cache against pollution en Dynamic updates op Yes gezet.
Toch blijf ik deze events houden.
Wie heeft nog meer deze combinatie (Windows 2000 DNS en Vigor 2200e) draaien? Hoe los je dit op?
en in DNS afwisselend 5504NETLOGON
Registration of the DNS record: ..... failed with the following error:
Bad DNS Packet
en [url=http://www.eventid.net/display.asp?eventid=5506&source=[/url]5506DNS server encountered an invalid domain name from [vigor]. The packet is rejected.
Event: 5774DNS server encountered an invalid domain name offset in a packet. The offset is the error
Ik heb mijn DNS zone verwijderd en opnieuw aangemaakt en de DNS server naar zichzelf laten verwijzen in tcpip eigenschappen (dit volgens technet)
Event: 5504 en 5506
Ook volgens TechNet heb ik hiervoor de forwarders uitgezet en in DNS Secure cache against pollution en Dynamic updates op Yes gezet.
Toch blijf ik deze events houden.
Wie heeft nog meer deze combinatie (Windows 2000 DNS en Vigor 2200e) draaien? Hoe los je dit op?
edit:
links toegevoegd
links toegevoegd
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!