(<< as in, daar zul je ze dus vinden, of je ze ook online kan krijgen weet ik niet)
rechtermuisknop save , print , folie eroverheen , plaksel erachter en klaar !
ow is dit niet de HK ?
nee , ben er ook al eens mee bezig geweest , ze zijn er wel !
mijn zwager heeft een case badge op zn kast zitten , al wel minimaal 5 jaar oud volgens mij maar ze zijn er dus wel .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
mooi boekie heb jijOp zaterdag 13 april 2002 15:15 schreef Dutch_man het volgende:
Zitten in het boekje van je mobo...
Bij mij tenminste.
ik heb in al mn 4 mobo-boekjes van asussen die ik er in de jaren dooheen heb gejaagd nooit zon sticker in gevonden.....
Verwijderd
Op zaterdag 13 april 2002 15:47 schreef RixTeR het volgende:
[..]
mooi boekie heb jij
ik heb in al mn 4 mobo-boekjes van asussen die ik er in de jaren dooheen heb gejaagd nooit zon sticker in gevonden.....
Bewijs
Zat bij m'n Asus A7V266-E
die van sus alleen dan hé
Verwijderd
Op zaterdag 13 april 2002 15:47 schreef RixTeR het volgende:
mooi boekie heb jij
Ik zie een verbandOp zaterdag 13 april 2002 16:19 schreef TuRk het volgende:
Ik heb op werk genoeg van die dingen kan ze zow bij de asus borden wegrippen.
Verwijderd
zo'n 1 heb ik ook ( zilver glimmend )Op zaterdag 13 april 2002 16:13 schreef Dutch_man het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bewijs
Zat bij m'n Asus A7V266-E
die van sus alleen dan hé
en ook nog een wat oudere.
heb nog 1 extra ( zilver gilmmend )
Das wel mooi.Op zaterdag 13 april 2002 16:19 schreef TuRk het volgende:
Ik heb op werk genoeg van die dingen kan ze zow bij de asus borden wegrippen. Dus als je er een nodig hebt kan ik hem wel sturen.
Ik stuur je zo een mailtje ok ?
ik heb zelf msi
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Je zou mij ook heeeel erg blij kunnen maken met een ASUS casebadge. Heb zelf een V7100Op zaterdag 13 april 2002 16:19 schreef TuRk het volgende:
Ik heb op werk genoeg van die dingen kan ze zow bij de asus borden wegrippen. Dus als je er een nodig hebt kan ik hem wel sturen.
jebbe@wanadoo.nl
Thanks very much
Verwijderd
Als je er mij een kan toe sturen, heel graag!!!Op zaterdag 13 april 2002 16:19 schreef TuRk het volgende:
meel ff naar gcsiep@xs4all.nl , of als iemand al een Imeel adres van hem heeft meel mij die ff a.u.b.
They made me do it.
Ik maak wel 39Cent over op je bankrekening voor de verzend kosten
Verwijderd
Die CD wordt meestal niet gebruik door de personen want de nieuwste driver zijn toch wel op internet te vinden en de CD's worden vaak in de kast neer gelegd en komen daar niet meer uit.
Misschien hebben jullie wel z'n CD van Asus waar dat die bij zit.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Zo blijven de mensen natuurlijk vragen naar asus casebadges!Op zaterdag 13 april 2002 16:19 schreef TuRk het volgende:
Koop een asus mobo en er is er altijd eentje bij.
Tenzij je je materiaal koopt bij TuRK natuurlijk
Koop jij hem ff voor meOp zondag 14 april 2002 20:37 schreef sniper het volgende:
[..]
Zo blijven de mensen natuurlijk vragen naar asus casebadges!
Koop een asus mobo en er is er altijd eentje bij.
Tenzij je je materiaal koopt bij TuRK natuurlijk