Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
WinXP he..... probeer het eens met compatibility mode...
Rechtermuisknop op de shortcut en ff instellen dattie als win2K moet draaien, daar werktie zeker goed.
Rechtermuisknop op de shortcut en ff instellen dattie als win2K moet draaien, daar werktie zeker goed.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
nixs geen problemen met winxp + diablo 2 hier hoor.. dus dat het automatisch aan winxp ligt is onzinOp zaterdag 13 april 2002 14:43 schreef Ryceck het volgende:
WinXP he..... probeer het eens met compatibility mode...
hebbie de laatste patch al gedaan?
blup
Verwijderd
hoe doe ik dat en hoeveel moet ik instellen?Op zaterdag 13 april 2002 16:01 schreef Captain_Crais het volgende:
Ik kreeg die error toen ik niet genoeg virtual memory had ingesteld.
ik heb 256mb ddr
Verwijderd
Op zaterdag 13 april 2002 14:16 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
hey, Metal-kool4 heeft een probleem en moest dat ff voor hem posten, want hij kan niet meer inloggen...
--
Aarrghh...zonet DIABLO2 geinstaleerd voor single player.
Alles gaat goed (Instaleren). Ik wil diablo2 opstarten...krijg ik zwart beeld. even later valt die terug naar windows, en ik krijg deze error:
[afbeelding]
Iemand enig idee???
--
ohja, hij heeft winxp, radeon8500 en dat spel is legaal!
als ik me het goed kan herinderen een crack ofzo instaleren... (of een update)
Verwijderd
Als ie het niet veranderd heeft dan staat het in XP automatisch wel goed. Draait ie em in Direct3d of DirectDraw? Probeer beide eens zou ik zeggen, en installeer idd de laatste versies van Diablo II, drivers en DirectX.Op zaterdag 13 april 2002 17:00 schreef Allanzoet het volgende:
[..]
hoe doe ik dat en hoeveel moet ik instellen?
ik heb 256mb ddr
hey Metal-kool4 wilt nog iets weten:
naar de update werkte die.
Maar hoe verander ik de schermresolutie
?
naar de update werkte die.
Maar hoe verander ik de schermresolutie
Verwijderd
Heeft ie Diablo II + Expansion of alleen Diablo II? Als ie de expansion niet heeft kan ie alleen in 640x480 spelen. Heeft ie em wel, dan kan je de resolutie (640x480 of 800x600) instellen in het videomenu in het spel.
hmm, zal hem vragen als ie weer online is..Op zaterdag 13 april 2002 18:02 schreef Captain_Crais het volgende:
Heeft ie Diablo II + Expansion of alleen Diablo II? Als ie de expansion niet heeft kan ie alleen in 640x480 spelen. Heeft ie em wel, dan kan je de resolutie (640x480 of 800x600) instellen in het videomenu in het spel.
Pagina: 1