hehe ppl khad een vraagje;) Ik heb nu een ADSL mxstream comfort abonnement met een netwerk kaart ervoor in me compie maar ik vroeg me af hoe ik die zo moest instellen zodat ik via die kaart over een lan kan spelen:) Ala iemand me zou kunnen helpen : GRAAG
Hoe heb je je LAN nu aangesloten?
Als je je modem tweakt sluit je de PC's en het modem aan op een hub en klaar is Kees.
Als je je modem tweakt sluit je de PC's en het modem aan op een hub en klaar is Kees.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Typisch voorbeeld van de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt
.
Je wilt de netwerkkaart die je voor ADSL gebruikt voor een eigen netwerk gebruiken? Dat kan niet. Je hebt dan een tweede netwerkkaart nodig.
Hoe het wel kan, is de ADSL-modem tweaken, deze op een hub doen en vervolgens de rest van je netwerk ook op de hub. Dit is echter niet volledig legaal.
Veel succes ermee, en ik zou een beetje naar informatie zoeken.
Je wilt de netwerkkaart die je voor ADSL gebruikt voor een eigen netwerk gebruiken? Dat kan niet. Je hebt dan een tweede netwerkkaart nodig.
Hoe het wel kan, is de ADSL-modem tweaken, deze op een hub doen en vervolgens de rest van je netwerk ook op de hub. Dit is echter niet volledig legaal.
Veel succes ermee, en ik zou een beetje naar informatie zoeken.
mmmmz volgens zo'n dude van mxstream kon ik me ADSL netwerk kaart wel zo tweaken dat ik hem op een hub kon aansluiten en dat ie dan zou werken:(
Netwerkkaart tweaken... je bedoelt denk ik gewoon je ethernet modem 
Enige mogelijkheid om zowel o het LAN als op het internet te kunnen met 1 netwerkkaart.
Enige mogelijkheid om zowel o het LAN als op het internet te kunnen met 1 netwerkkaart.
Je moet je ethernet modem tweaken, niet je netwerkkaart, zoals hierboven al aangegeven staat. Hoe dat moet lees je in de FAQ, dus vandaar dat ik dezer draad op slot gooi
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()