als ik medal of honor wil opstarten wil de computer verbinding maken met het internet. als ik dit wegklik gaat het opstarten verder maar dan verschijnt de volgende melding medal of honor requires a videocard with multitexturing capability. ik heb een vodoo 3dfx 3000 draai me wie weet hoe ik dit probleem jkan oplossen
Helaas is je videokaart niet in staat MOH te spelen.
Je zal een andere, lees -> nieuwe videokaart moeten kopen die multi textures ondersteund.
Je zal een andere, lees -> nieuwe videokaart moeten kopen die multi textures ondersteund.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
ik heb zelf een voodoo 5500, heb hetzelfde probleem,
maar je kunt hem wel(!) aan de praat krijgen ,je moet dan je inbelverbindingen weggooien.....
en als je dus dan weer op internet moet, moet je een nieuwe aanmaken....
lekker handig dussss!
maar gelukkig heb ik een dual-boot Win ME en 2K en ik internette toch nooit in ME.
maar je kunt hem wel(!) aan de praat krijgen ,je moet dan je inbelverbindingen weggooien.....
en als je dus dan weer op internet moet, moet je een nieuwe aanmaken....
lekker handig dussss!
maar gelukkig heb ik een dual-boot Win ME en 2K en ik internette toch nooit in ME.
edit:
onder welke windows draai jij?
onder welke windows draai jij?
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Verwijderd
De Voodoo-reeks ondersteunt multitexturing al vanaf de Voodoo 2... Hier is iets anders aan de hand.Op zaterdag 13 april 2002 13:22 schreef Majestic het volgende:
Helaas is je videokaart niet in staat MOH te spelen.
Ja ik heb een voodoo 3500 TV maar heb niet zovaak last van dat soort fouten, heelvaak doet die het maar soms klapt die er soms uit en dan krijg je op het einde van de console een foutmelding en dan moet je het weer opnieuw opstarten heel raar maar ja..
Another white boy in this movie? Damn!
ik kan nu wel het introotje bekijken maar zodra die het eerste level heeft opgeladen komt de foutmelding kan het een driver probleem zijn?
1 topic in SP is wel genoeg
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()