als ik medal of honor wil opstarten wil de computer verbinding maken met het internet. als ik dit wegklik gaat het opstarten verder maar dan verschijnt de volgende melding medal of honor requires a videocard with multitexturing capability. ik heb een vodoo 3dfx 3000 draai me wie weet wat dit kan betekenen?
Verwijderd
jij hebt toch een geforce 2 mx 400?Op dinsdag 26 februari 2002 00:49 schreef pietsnot het volgende:
ik heb een nvidia geforce 2 mx 400 kaart en wil graag via deze kaart tv kijken. ik hen svideo kabel aangesloten op scart. als ik vervolgens bij de software ga kijken kan ik kiezen tussen kloon en twinview ik heb verscheidene instelingen geprobeerd maar krijg geen beeld op mijn tv. ik heb win xp en detonater 23.11 geinstalleerd. weet iemand welke instelling ik moet kiezen.
bron: [topic=422682]
Move -> SP
Laatste drivers al geïnstalleerd? staat er iets in de readme van mohaa over je videokaart?
edit: eerste probleem kan volgens mij opgelost worden door windows niet automatisch een verbinding met internet proberen te maken. Doe dit bij Internet options, connections
Laatste drivers al geïnstalleerd? staat er iets in de readme van mohaa over je videokaart?
edit: eerste probleem kan volgens mij opgelost worden door windows niet automatisch een verbinding met internet proberen te maken. Doe dit bij Internet options, connections
hmmz
Verwijderd
heb je heeeel misschien een niet helemaal legale versie? een vriend van mij heeft hetzelfde probleem, hij verwijdert gewoon zn internetverbinding voordat ie gaat spelen en maakt em weer opnieuw aan als hij wil internetten...
[topic=401119/1/25]
[topic=398802/1/25]
[topic=399596/1/25]
genoeg?
[topic=398802/1/25]
[topic=399596/1/25]
genoeg?
edit:
Een iets duidelijker topictitel zou ook niet verkeerd zijn
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Vandaar ook allicht de problemen.Uit de readme
De volgende grafische 3D-acceleratiekaarten met 16 MB of meer grafisch geheugen worden niet volledig ondersteund en werken niet naar behoren met het spel:
-3Dfx Voodoo 3
Verschillende textures zijn vervormd. Breekbare ruiten
zijn ondoorzichtig totdat je ze breekt. Als ze gebroken zijn,
is de texture vervormd. Transparante rode bomplaatsingen
zijn onzichtbaar.
BTW ==> ik zie dat je nog vrij nieuw bent op GoT. Welkom; maar voortaan ook ff in de search kijken, zoals de poster boven me al aangaf zijn er in [SP] al behoorlijk wat grote topics over MoH
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
jij was me voorOp zaterdag 13 april 2002 14:51 schreef Jozz het volgende:
[topic=401119/1/25]
[topic=398802/1/25]
[topic=399596/1/25]
genoeg?
edit:
Ps, je zou je Nederlandse taal ook effe na kunnen laten kijken, erg lastig lezen zo...
Ik sluit me aan bij Fuelke
Zoals al eerder gezegd, denk ik dat je het beste verder kunt kijken in [topic=381551/1/25]
En kijk ook eens in de links die verder hier al gegeven zijn..
Succes!
Zoals al eerder gezegd, denk ik dat je het beste verder kunt kijken in [topic=381551/1/25]
En kijk ook eens in de links die verder hier al gegeven zijn..
Succes!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()