[ps2] wat is de beste racer?

Pagina: 1
Acties:

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik ga me vanmiddag even trakteren op een nieuwe game en ik ben eigelijk op zoek naar een racer. Ik heb gt3 al, dus die hoeft niet meer aan bevolen te worden. Maar wat zijn op dit moment de beste racers?

Verwijderd

Als je GT3 al hebt dan zou ik toch voor GTA3 gaan, het is dan niet echt een racer :) maar je kan met auto's rijden...
Iets anders weet ik niet echt echt, misschien wachten op dat DTM :? racer ofzo. ALleen dan kan je hem niet vandaag halen.

• Alarmnummer
Op zaterdag 13 april 2002 13:43 schreef ErikZ het volgende:
Als je GT3 al hebt dan zou ik toch voor GTA3 gaan, het is dan niet echt een racer :) maar je kan met auto's rijden...
Iets anders weet ik niet echt echt, misschien wachten op dat DTM :? racer ofzo. ALleen dan kan je hem niet vandaag halen.
GTA3 heb ik ook al :) Ik zit nu te kijken naar F1 2001

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
wrc2 ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

hmm.. world rally championsip misschien :?

damn.. dat is echtwel de race game killer van de ps2... die is echt okee..

voor de rest is er eigenlijk niet veel..

ja wipe out fusion.. is geen auto race game maar wel een race game..

• Alarmnummer
ik heb nu de volgende racers op mijn lijstje staan..

le mans 24 hours.
f1 2001
World Rally Championship
smugglers run 2 :) (deel 1 heb ik al en die is lachen)

wat zijn absolute aan en afraders uit dit rijtje?

ps: ik moet hem aan het einde van de middag ophalen omdat ik een ander spel inruil. Resident Evil Veronica X.. had ik gekocht omdat een een light gun heb, maar jezus.. wat is dat een lam kut spel zeg. Je hebt niet eens in de gaten dat jij degene bent die aan het schieten is. Wist niet dat zulke bagger gemaakt werd.

Verwijderd

Dan zou ik toch voor Smugglers Run 2 gaan, ik heb hem zelf niet maar van wat erover gelezen heb lijkt het me toch de leukste. Le mans 24 H is wel leuk maar niet heel speciaal, vooral niet als je GT3 gewend bent >:)

Verwijderd

Die demo van WRC was iig wel erg vet.

• Alarmnummer
Ik vind GT3 leuk om te spelen, vooral dat je een auto na verloop van tijd echt onder controle krijgt. Ik vind op dit moment driften met amerikanen wel aardig. Ik heb (oa) een Mustang (redelijk licht) en een dodge viper opgevoerd to the max. In het begin vond ik de laatste de meest slecht aankoop die ook ooit heb gedaan, maar zo gauw je leert spelen met gas is dat ongelovelijke vermogen fantastisch om te hebben. Het belangrijkste is dus ook spelen met gas. In GT3 zit ook rally racen en als ik eerlijk ben, ben ik daar niet echt van onder de indruk. Misschien omdat rally racen niet het spel voor mij is, of misschien omdat het op gt3 niet geweldig is uitgevoerd. Daarom vraag ik mij ook of hoe verstandig hetis om een rally spel te gaan kopen.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

[b]Op zaterdag 13 april 2002 14:32 schreef Alarmnummer het volgende:[/b
le mans 24 hours.
Ik weet niet of LM24H anders is dan de PC versie (behalve de graphics) Maar voor de PC versie is ie echt BOUT zeg, tis meer een arcade spel, de auto's sturen zoooo makkelijk, ik heb hem 1 x gespeeld, niet meer.........maar ik weet niet of dat ook bij de PS2 versie is :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

WRC zou ik voor gaan als ik jou was!!!

• kamerplant
  • Niet online
Need For Speed Hot Pursuit 2.

Amen. :)

🌞🍃

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

Fuelke

Forza Ferrari

Op zaterdag 13 april 2002 15:02 schreef ND het volgende:

[..]

Ik weet niet of LM24H anders is dan de PC versie (behalve de graphics) Maar voor de PC versie is ie echt BOUT zeg, tis meer een arcade spel, de auto's sturen zoooo makkelijk, ik heb hem 1 x gespeeld, niet meer.........maar ik weet niet of dat ook bij de PS2 versie is :7
Ik speel de PC versie wel meerdere keren (komt doordat ik een autosport liefhebber ben), maar 't is idd nogal arcade-like, en ik denk dat het voor de PS2versie ook geldt. Eigenlijk alleen aan te raden als je houdt van de 24H Le Mans race zelf.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 14:32 schreef Alarmnummer het volgende:
le mans 24 hours.
f1 2001
World Rally Championship
smugglers run 2 :) (deel 1 heb ik al en die is lachen)

wat zijn absolute aan en afraders uit dit rijtje?
le Mans; geen idee
f1 2001; echt cool, als je F1 spellen leuk vindt is dit zeker een aanrader. Je kan namelijk ook meer realistisch racen in simulation mode en dat heerst hard.
WRC; leuk maar niet echt lang speelbaar. Het haalt het niet bij CMR 2.0 voor de psx qua playability.
Smugglers run 2; als je 1 leuk vond vind je dit misschien ook wel wat. Vond het ook niet echt lang speelbaar.

Voor het geval je burnout nog zou overwegen, niet doen :)

• Alarmnummer
Op zaterdag 13 april 2002 16:05 schreef Kav_ het volgende:

[..]

le Mans; geen idee
f1 2001; echt cool, als je F1 spellen leuk vindt is dit zeker een aanrader. Je kan namelijk ook meer realistisch racen in simulation mode en dat heerst hard.
WRC; leuk maar niet echt lang speelbaar. Het haalt het niet bij CMR 2.0 voor de psx qua playability.
Smugglers run 2; als je 1 leuk vond vind je dit misschien ook wel wat. Vond het ook niet echt lang speelbaar.

Voor het geval je burnout nog zou overwegen, niet doen :)
Smugglers run 1 is inderdaad ook niet echt lang speelbaar, en het is zonde om zoveel geld neer te leggen voor een spel wat je niet speelt. Ik denk dat ik voor f1 2001 ga. Hoe goed is het 'controle' gevoel daar? Dat is eigelijk het belangrijkste aan een spel, want ik haat spellen waarbij je eigelijk niets meer doet dan niet van de weg glijden.

Verwijderd

Motogp 2

echt een kei van een motor race spel

en als ik dat zeg.. geloof het dan maar want dan is het zo.

• Alarmnummer
Op zaterdag 13 april 2002 16:34 schreef loekos het volgende:
;)

Ik heb ff een tegoed bon opgehaald, dus ik heb ff extra tijd om iets goeds uit te kiezen :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 16:13 schreef Alarmnummer het volgende:

[..]

Smugglers run 1 is inderdaad ook niet echt lang speelbaar, en het is zonde om zoveel geld neer te leggen voor een spel wat je niet speelt. Ik denk dat ik voor f1 2001 ga. Hoe goed is het 'controle' gevoel daar? Dat is eigelijk het belangrijkste aan een spel, want ik haat spellen waarbij je eigelijk niets meer doet dan niet van de weg glijden.
Of je van de baan raakt ligt natuurlijk aan jezelf ;)
Je hebt echter 2 mogelijkheden in f1 2001, normal (zeg maar meer arcade) en simulation (meer realistisch). Zelf vind ik simulation erg lachen maar ook zeer frustrerend. Met de joypad is het sturen van de wagen op topsnelheid erg tricky. Een keer te vaak drukken en je rijdt in het gras. Da's zeer irritant tijdens een race en kost je gauw 4 plaatsen.

Ik zou het eigenlijk eens met een stuur moeten spelen maar die ga ik dus niet aan de salontafel schroeven :)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:42

Steffie

Opaque

Op zaterdag 13 april 2002 16:34 schreef loekos het volgende:
Motogp 2

echt een kei van een motor race spel

Ik reken mijzelf tot de kenners van MotoGP (niet het spel, maar de sport) en dit spel wil je niet hebben als je voor realisme gaat.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:39
Lotus Challenge, niet super maar wel goedkoop (bij FRS).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

smugglers run is kut man..

dat is geen race spel.. =]

is gewoon een fette klote game.

wrc of gt3.. aangezien je gt3 al hebt... wordt het wrc.. verder niet te lang over doorgaan.. gewoon aanschaffen...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wipeout Fusion! Super spel!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 13:05 schreef Alarmnummer het volgende:

[..]

ik zie het :) wat is de beste racer of het beste race game :+
maarja.. het is zaterdag.. dan mag het :)
het game? :?

;)

Verwijderd

world rally championship... ik heb hem binnenkort op dvdr voor je als je interesse hebt

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
24h van lemans niet doen, ik had hem gehuurt en na 5 min spelen vond ik er al nix meer aan.
ik zou wrc of motogp kopen.
een maat van me heeft motogp gehuurd en zei dat die echt super vet was.
zelf heb ik ze alle 2 nog nie gespeelt, maar ga binnekort motogp huren en dan misschien wel kopen.

Verwijderd

WRC vind ik ook niks aan. Die demo speelde echt niet goed, de auto's hadden geen lekker gevoel :) met het wegdek.

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zou nascar er ook voor ps2 zijn? want dat is pas echt een race game voor die-hards (min. 35 rondjes rijden :) )
Pagina: 1