mijn vader gaat een van deze systemen kopen , maar weet nog niet welke. Ik heb wat twijfels over de iMac over de spelletjes bijvoorbeeld en de software, wat is het voordeel van de apple ?? welke raden jullie me aan ???
Deze 2 zijn moeilijk te vergelijken natuurlijk, omdat Apple niet een standaard PC is...
Als je spelletjes en software wilt gaan spelen, kun je beter voor een echte PC gaan, en dat zou dan die HP worden. Maar met de videokaart die daar inzit kun je waarschijnlijk ook niet echt gamen...
Is zelfbouw of iig op maat laten bouwen door een computerbedrijf geen optie?
Als je spelletjes en software wilt gaan spelen, kun je beter voor een echte PC gaan, en dat zou dan die HP worden. Maar met de videokaart die daar inzit kun je waarschijnlijk ook niet echt gamen...
Is zelfbouw of iig op maat laten bouwen door een computerbedrijf geen optie?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik persoonlijk zou ze geen van bijde kopen, Apple is niet mijn smaak, op een pc kan je imo veel meer, iig de dingen die ik doe 
Een HP computer is leuk, maar het nadeel van een standaard systeempje is de prijs, en de mogelijkheid om later uit te breiden.
Verder is het, vooral als je het nog nooit gedaan hebt, heel leerzaam om zelf een systeem in elkaar te zetten.
Maar het ligt er helemaal aan wat je ermee gaat doen.
edit: ik typ wel extreem traag vandaag
Een HP computer is leuk, maar het nadeel van een standaard systeempje is de prijs, en de mogelijkheid om later uit te breiden.
Verder is het, vooral als je het nog nooit gedaan hebt, heel leerzaam om zelf een systeem in elkaar te zetten.
Maar het ligt er helemaal aan wat je ermee gaat doen.
edit: ik typ wel extreem traag vandaag
[search=mac pc]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()