Ach, zo duur zijn die dingen niet meer... Voor een euro of 10 heb je wel zo ding op internet... kijk eens op gsm.pagina.nl ofzo..
Wat wil je d'r trouwens mee doen ?? Unlocken met een gewone datakabel gaat tegenwoordig niet zo makkelijk meer... Daar heb je zo'n speciale kabel i.c.m. Dejan flasher nodig, etc.... en die kabels zijn wel duur..
Wat wil je d'r trouwens mee doen ?? Unlocken met een gewone datakabel gaat tegenwoordig niet zo makkelijk meer... Daar heb je zo'n speciale kabel i.c.m. Dejan flasher nodig, etc.... en die kabels zijn wel duur..
Eat my shorts !
Verwijderd
Uhh het gaat tegenwoordig met een datakabel juist heel makkelijk.. je hebt alleen het goede proggie nodig..Op zaterdag 13 april 2002 18:10 schreef dieFX het volgende:
Ach, zo duur zijn die dingen niet meer... Voor een euro of 10 heb je wel zo ding op internet... kijk eens op gsm.pagina.nl ofzo..
Verwijderd
Ik heb er nog eentje liggen, maar je mag hier niet handelen 
€ 9 euro bij www.stuntprijzen.net, bij www.koopjessite.nl issie € 17. Let wel op verzendkosten he
Zie ook de T.net pricewatch
€ 9 euro bij www.stuntprijzen.net, bij www.koopjessite.nl issie € 17. Let wel op verzendkosten he
Zie ook de T.net pricewatch
Ik heb er 1 27 euro, er staat op data suite kabel en heb met logo manager 1.2.40 al een beltoontje geupload naar m,n mobiel.
Ik vond het nogal een operatie om deze aan m,n nokia te verbinden, accu er boven op en na stevig drukken verbinding.
Ik vond het nogal een operatie om deze aan m,n nokia te verbinden, accu er boven op en na stevig drukken verbinding.
Verwijderd
In winkels (bv. dixons) heb je datakabels met de bijbehoorde software, maar dat is vrij prijzig.
Zo'n €45
Ik weet niet of dat wat is????
Zo'n €45
Visual GSM, werkt volgens mij alleen met de bijgeleverde software.Op zaterdag 13 april 2002 21:16 schreef ThaDaywalker het volgende:
In winkels (bv. dixons) heb je datakabels met de bijbehoorde software, maar dat is vrij prijzig.
Zo'n €45
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Nee hoor, ik gebruik Visual GSM gewoon met een goedkoop datakabeltje op mijn Siemens gsm.Op zaterdag 13 april 2002 21:19 schreef haas het volgende:
[..]
Visual GSM, werkt volgens mij alleen met de bijgeleverde software.
Ik zei niet dat de software niet met andere datakabels zou werken.Op zondag 14 april 2002 13:38 schreef Niek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruik Visual GSM gewoon met een goedkoop datakabeltje op mijn Siemens gsm.
Wat ik zei, was dat misschien niet alle software werkt met de datakabel die bij Visual GSM pakketten-met-datakabel geleverd wordt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1