Toon posts:

autoplay menu studio 3.0.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jippie ik heb hem nu heb ik een mooi ontwerp gemaakt met autoplay menu studio 3.0.
maar nu wil ik hem op cd zetten.

het volgende heb ik op cd gezet (dat stond dus in de help van het progie)

allemaal in de root:
map: DATA
autorun.apm
autorun.exe
autorun.inf

in de data map heb ik mijn ontwerp ingegooid: ontwerp1.am3

ik heb in de autorun.inf gezet:

[autorun]
icon = althea.ico
OPEN=Ontwerp1.am3

wat doe ik fout?

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 12:33

compubink

...====...

Moet je niet naar de autorun.exe verwijzen?

Verwijderd

Yep, gewoon naar autorun.exe verwijzen. En die ontwerp, die am3 bestand hoef je niet op de cd te zetten. Die is alleen om het emnuutje te ontwerpen, wanneer je je project exporteert is die niet meer nodig.

Trouwens, doe een beetje rustig aan met het omhoog gooien van je topics en je moet ook niet gaan dubbelposten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 12:06 schreef Spooky het volgende:
Yep, gewoon naar autorun.exe verwijzen. En die ontwerp, die am3 bestand hoef je niet op de cd te zetten. Die is alleen om het emnuutje te ontwerpen, wanneer je je project exporteert is die niet meer nodig.

Trouwens, doe een beetje rustig aan met het omhoog gooien van je topics en je moet ook niet gaan dubbelposten.
hoe exporteeren????
als ik het ontwerp af heb wat moet ik dan doen (niet opslaan als??)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Nee, opslaan kan wel maar daarna moet je het als het waren "in elkaar zetten". Ergens in het menu "bestand" zal het staan. Noem eens op wat voor opties er bij "bestand" staat

Verwijderd

ik heb ook autoplay gebruikt om ontwerp te maken. alles werkt, behalve de button om de exe file te starten. heb dus middels het menu buttons aangemaakt, om programma's te kunnen installeren.

heb allerlei freeware op cd staan, en die wou ik middels een klik in het menu dus laden. maar na het klikken gebeurd er niks.

ik heb de map waar alle files in staan, gekoppeld aan de virtuale cd-rom, en van daaruit de files gelinkt. maar het exe bestand wil niet starten vanuit het menu, maar als ik er los op klik, dan doet ie het wel

iemand enig id waar de fout kan liggen.?

Verwijderd

niemand een suggestie of iets dergelijks?

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:47:
maar als ik er los op klik, dan doet ie het wel
Hoe bedoel je los? Als in gewoon naar het mapje gaan en de installatie starten?

Staat het pad echt goed ingesteld? Test je vanaf een cd-rom of HD?

Verwijderd

ik test vanaf dvd. ik heb dvd gefikt (dvd+rw) en dan doet ie het niet. ook vanaf hd wil ie niet installeren via het menu, hij opend hetzelfde menu nogmaals. maar als ik naar de map ga van het betreffende proggie en dan het setup bestand aanklik, wordt er wel geinstalleerd. ook via een bat-bestand krijg ik de setup file niet aan het werken via het menu.
pad is wel goed, krijg immers geen melding dat bestand niet gevonden kan worden.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zou je misschien als je het laatste bericht hebt geplaatst, binnen 24 uur, de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif willen gebruiken om je bericht aan te vullen? Hiermee wordt voorkomen dat jetopic ten koste van anderen naar boven wordt gehaald in de tracker :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

oke, zal hieraan denken een volgende keer.
heb nu verschillende dingen geprobeerd, maar linken naar de map middels het commando "\adaware\" gaat wel goed. ik kom dan in de map terecht waarin adware staat op de dvd. maar het setup.exe bestand aanroepen vanuit het menu gaat niet. link ik naar "\adaware\setup.exe" (de " weggelaten natuurlijk) dan opend ie nogmaals het menu, ipv dat ie het setup programma van ad-aware runt. iemand enig id waar de fout kan zitten?

kom er maar niet uit zo

• We Are Borg

We Are Borg

kan je eens een absoluut pad opgeven en testen of dat wel gaat :)

Verwijderd

dat heb ik al gedaan, maar dat zegt ie of dat ie de map niet kan vinen, of hij start het autorun programma weer op. maar op de een of andere manier wil hij die exe bestanden niet openen.

Verwijderd

niemand een suggestie?

of anders een ander proggie waarmee ik anders een autorun menu kan maken

dank
Pagina: 1