Sabotage in Palm-review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het is wel heel snel, maar omdat het hier echt heel duidelijk om sabotage gaat post ik het gelijk.

In http://www.tweakers.net/nieuws/21407 is ALLES een "-1" overgewaardeerd gegeven.

Mijn verzoek:

1. Alles een "+1" overgewaardeerd zodat er weer gewoon verder gemod kan worden in dit topic

2. Kan een adje achterhalen welke user dit heeft gedaan en passende maatregelen treffen?

(het gaat om alle posts van vóór 11:20, de -1 troll van user Jan Speculant, was voor de sabotage-actie ook al een -1 troll)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik ga overal een +1 overheen raggen, denk k post het maar ff, anders wordt dadelijk alles te hoog :+

edit: dus er zijn 2 posts ofzo te laag :?

en die van jan speculaas :P die staat al op -1 dus er blijft er een over :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Er zijn uiteindelijk 5 omlaag gehaald.
Kijk maar naar de moderatie-overzichten van de posts voor 11:20.
Het viel mij op omdat er weinig posts waren en ik even keek vlak nadat ik er zelf wat heb neergezet.

Moet idd niet te hoog worden hierdoor, het gaat alleen om het opheffen van die -1 overgewaardeerd, daarna kan het standaard moderatie-werk de scores verder wel bepalen.

Maar wat ik het belangrijkste vind is dat die galbak gewoon achterhaald wordt en een ban krijgt, want de moderatorpunten zijn niet bedoeld om alle posts ff omlaag te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Hmja daar heb je idd wel een punt :)

maar denk dat het verder zo wel op nette hoogte staat, nu nog een crewlidjuh dat even zou mogen kijken wie er zo niet-liev was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 13 april 2002 12:07 schreef veldmuis het volgende:
Hmja daar heb je idd wel een punt :)

maar denk dat het verder zo wel op nette hoogte staat, nu nog een crewlidjuh dat even zou mogen kijken wie er zo niet-liev was :P
Maak van crewlid maar Db-Admin if I'm not mistaken.

Like: Kees, ACM, AntonT of Femme. Weet niet of een (bijvoorbeeld) Floris dat kan achterhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op zaterdag 13 april 2002 12:12 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Maak van crewlid maar Db-Admin if I'm not mistaken.

Like: Kees, ACM, AntonT of Femme. Weet niet of een (bijvoorbeeld) Floris dat kan achterhalen :)
AFAIK niet. Sterker nog, ik heb ooit begrepen dat zelfs de DB-admins dit niet allemaal terug kunnen vinden. Destijds was dat een * Femme only entrance. Maar er is sinds ooit wel wat veranderd aan de DB-Boyz. ;) Dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Done wat betreft het modden, en zolang ik geen DB-access heb (:+) zul je moeten wachten op een van de mensen die Jaymz genoemd heeft :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young