Toon posts:

inloggen werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb gisteren dit ook al op schop een modje geplaats, maar dat was blijkbaar niet goed, want daar staat m'n topic er niet meer bij!

ik ben nu eeck1, maar m'n eigenlijke account was eeck, maar daar kom ik niet meer in. Het wachtwoord laten mailen gaat ook niet, terwijl ik daar toch m'n emailadres had ingevoerd. Toen ik eeck1 aanmaakte en dat oude emailadres invoerde, kreeg ik de melding dat dat niet mocht, omdat die al bestond........waarom krijg ik dan daar geen mail op??

Wie kan ik hier nu over mailen, om dit goed te krijgen, want er is iets misgegaan met het aanpassen van m'n profile en ik wil nu graag weer op de "stuffis generalis" mogen komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
lees [topic=466509] eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 april 2002 11:33 schreef veldmuis het volgende:
lees [topic=466509] eens ;)
die bedoelde ik ja, maar die kon ik niet meer zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 11:39 schreef eeck1 het volgende:

[..]

die bedoelde ik ja, maar die kon ik niet meer zien :?
Komt omdat ie dicht is en in SM staat :P
Die verdwijnen automagisch ;) en omdat de search heel nauwkeurig luisterd .... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan daar trouwens niet eens, reply-en op een post, want een JvS heeft het erover dat mijn emailadres wpasson@hotmail.com is, waar ik het inderdaad in wilde wijzigen, maar dit was niet toegestaan, omdat die een gratis emailprovider is. DAT is er dus misgegaan....

ik ga nu een mailtje sturen naar gathering@tweakers.net!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 11:41 schreef eeck1 het volgende:
ik kan daar trouwens niet eens, reply-en op een post, want een JvS heeft het erover dat mijn emailadres wpasson@hotmail.com is, waar ik het inderdaad in wilde wijzigen, maar dit was niet toegestaan, omdat die een gratis emailprovider is. DAT is er dus misgegaan....

ik ga nu een mailtje sturen naar gathering@tweakers.net!!
In SM kunnen ALLEEN moderarors een reply posten.

In openstaande topics in SM dien je de EERSTE post (die van jou dus) aan te vullen met een Edit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op zaterdag 13 april 2002 11:41 schreef eeck1 het volgende:
ik kan daar trouwens niet eens, reply-en op een post, want een JvS heeft het erover dat mijn emailadres wpasson@hotmail.com is
Nee, er staat wpasson@hotmail.nl in je profiel volgens JvS (waarschijnlijk heb je dat zo zelf opgegeven om de beveiliging op gratis mailproviders te omzeilen). Dat adres bestaat niet, en daar is inmiddels je password heengezonden. Tsja, ik zou inderdaad even mailen naar de respectievelijke figuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

bestaat hotmail.nl niet?

We hebben inminddels mailcontact en dat werkt met dit soort dingetjes veel beter dan een kloon aanmaken :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 11:42 schreef ItSnows het volgende:

[..]

In SM kunnen ALLEEN moderarors een reply posten.

In openstaande topics in SM dien je de EERSTE post (die van jou dus) aan te vullen met een Edit :Y)
Ah, zo, okee, dan weet ik dat weer. Ik kan alleen het Edit-knopje niet vinden bij m'n eerste post, dus dat zal wel gesloten zijn dan. Maakt ook verder niet uit, ik weet nu in ieder geval wat er aan de hand is

Inmiddels al een email terug geahd :-) Alles is nu weer in orde! Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat zeg ik ;).

Eexk1 ga ik bannen >:)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.